| GuidZP400 |
eaeaddb8-867e-465f-8b8b-b4e86b330f82
|
| Biuletyn |
528456-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
|
| Regon |
18069282800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Anieli Krzywoń
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Dęba
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
39-460
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 162 504,
|
| Zamawiajacy fax |
261 162 506
|
| Zamawiajacy email |
33WOG.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl,
|
| Adres strony url |
https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
| Adres strony internetowej |
http://platformazakupowa.pl/pn/33wog
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
http://platformazakupowa.pl/pn/33wog
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie, ul. Anieli Krzywoń 1 39-460 Nowa Dęba
|
| Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
http://platformazakupowa.pl/pn/33wog/proceedings
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup tuszy i tonerów
|
| Numer referencyjny |
Zp14/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa tuszy i tonerów do magazynów 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zlokalizowanych w miejscowościach: Nowa Dęba, Sandomierz, Kielce.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Dostawa zamówienia gwarantowanego zostanie zrealizowana zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający najpóźniej w terminie 30 dni kalendarzowych przed upływem obowiązywania umowy złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.
Dostawa zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 15 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia Wykonawcy.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy podmiotów zbiorowych;
3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ);
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-04-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców materiałów równoważnych – fabrycznie nowych, nieregenerowanych oraz nie fabrykowanych. Za produkty równoważne w stosunku do produktów oryginalnych Zamawiający uznaje produkty, które nie są wyprodukowane przez producenta urządzeń do których produkt jest przeznaczony i spełniają jednocześnie wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ tj. opis przedmiotu zamówienia.
2. Jeżeli Wykonawca w swojej ofercie zaproponuje produkt równoważny zobligowany jest do:
1) Podania dokładnej nazwy produktu oraz jego parametrów,
2) potwierdzenia jakości każdego zaoferowanego produktu równoważnego wykazując, iż jego parametry odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ tj. opis przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie do oferty dokumentu jakim jest deklaracja wydajności (lub inny dokument równoważny), potwierdzający, że oferowane produkty równoważne odpowiadają następującym normom:
a) ISO/IEC 19752 dla tonerów i bębnów do monochromatycznych drukarek laserowych,
b) ISO/IEC 19798 dla tonerów i bębnów do kolorowych drukarek laserowych.
c) ISO/IEC 24711 dla tuszy do drukarek atramentowych.
3) Dokument o którym mowa w pkt 7 ppkt 2) niniejszego rozdziału musi zostać dołączony do załącznika nr 2 do SIWZ tj. szczegółowa wycena oferty i będzie stanowił jej nieodłączny element.
4) Jeżeli Wykonawca w formularzu szczegółowej wyceny zaoferuje produkt równoważny, niemniej jednak nie dołączy dokumentu o którym mowa w pkt 7 ppkt 2) niniejszego rozdziału, Zamawiający odrzuci taką ofertę.
3. Wykonawca oferując równoważne materiały eksploatacyjne zobowiązany jest do:
a) poniesienia odpowiedzialności za wszelkie usterki wynikające z zastosowania zamienników,
b) zagwarantowania, że zamontowanie i używanie produktów o których mowa w pkt 6 niniejszego rozdziału nie powoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone,
c) przejęcia wszystkich obowiązków gwarancyjnych dotyczących urządzenia, które utraci gwarancję w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych,
d) usunięcia wszelkich usterek urządzenia wynikających z eksploatacji zaoferowanych materiałów równoważnych – włącznie z wymianą urządzenia – naprawa powinna zostać wykonana przez autoryzowany zakład naprawczy.
|