Dostawa materiałów i sprzętu administracyjno - biurowego (zamówienie z podziałem na 2 części)

Data publikacji 2020-04-01
Data zakończenia 2020-04-17 00:00:00
Instytucja 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
Miejscowość Nowa Dęba
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528446-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301970006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów i sprzętu administracyjno - biurowego do magazynu Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2712aa55-ba01-4937-b8bc-595db298a57e
Biuletyn 528446-N-2020
Zamawiajacy nazwa 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
Regon 18069282800000
Zamawiajacy adres ulica Anieli Krzywoń
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Dęba
Zamawiajacy kod pocztowy 39-460
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 261 162 504,
Zamawiajacy fax 261 162 506
Zamawiajacy email 33WOG.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl,
Adres strony url https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/33wog
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://platformazakupowa.pl/pn/33wog
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie, ul. A. Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów i sprzętu administracyjno - biurowego (zamówienie z podziałem na 2 części)
Numer referencyjny Zp13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów i sprzętu administracyjno - biurowego do magazynu Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-20T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin obowiązywania umowy ustala się od dnia zawarcia niniejszej umowy, do dnia 20 grudnia 2020 r. z zastrzeżeniem, że dostawa: 1) kalendarzy na 2021 rok - poz. Nr 187, 188, 189,190, 193, 194, 195, 196, 197 załącznika nr 1 do umowy, nastąpi nie później niż do 13 listopada 2020r, 2) kalendarzy na 2021 rok - poz. Nr 191, 192 załącznika nr 1 do umowy, nastąpi nie później niż do 10 grudnia 2020r. 2. Dostawa nastąpi zgodnie z treścią oferty nie dłużej jednak niż do 21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego. 3. Przez dni robocze strony umowy rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel oraz innych dni uznanych ustawowo za dni wolne od pracy. 4. Zamawiający najpóźniej w terminie do 02 listopada 2020 r. złoży Wykonawcy pierwsze pisemne oświadczenie w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji, na podstawie którego może udzielić zamówienia obejmującego maksymalny poziom prawa opcji albo zamówienia obejmującego mniejszy niż maksymalny poziom opcji. 5. Dostawa towaru nastąpi maksymalnie w 12 partiach – w odniesieniu do części 1 przedmiotowego zamówienia oraz maksymalnie w 3 partiach w odniesieniu do części 2 przedmiotowego zamówienia, a wielkości każdej partii wynikać będzie ze złożonego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, zamówienia, zgłoszonego według wyboru Zamawiającego w formie pisemnej lub mailowej lub telefonicznie. 6. Miejscem dostawy przedmiotowego asortymentu jest 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. A. Krzywoń 1, 39 - 460 Nowa Dęba. 7. Warunki realizacji zamówienia w odniesieniu do obu części określono w załączniku nr 3 do SIWZ – projekcie umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy podmiotów zbiorowych; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ); 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa materiałów administracyjno – biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin obowiązywania umowy ustala się od dnia zawarcia niniejszej umowy, do dnia 20 grudnia 2020 r. z zastrzeżeniem, że dostawa: 1) kalendarzy na 2021 rok - poz. Nr 187, 188, 189,190, 193, 194, 195, 196, 197 załącznika nr 1 do umowy, nastąpi nie później niż do 13 listopada 2020r, 2) kalendarzy na 2021 rok - poz. Nr 191, 192 załącznika nr 1 do umowy, nastąpi nie później niż do 10 grudnia 2020r. 2. Dostawa nastąpi zgodnie z treścią oferty nie dłużej jednak niż do 21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego. 3. Przez dni robocze strony umowy rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel oraz innych dni uznanych ustawowo za dni wolne od pracy. 4. Zamawiający najpóźniej w terminie do 02 listopada 2020 r. złoży Wykonawcy pierwsze pisemne oświadczenie w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji, na podstawie którego może udzielić zamówienia obejmującego maksymalny poziom prawa opcji albo zamówienia obejmującego mniejszy niż maksymalny poziom opcji. 5. Dostawa towaru nastąpi maksymalnie w 12 partiacha wielkości każdej partii wynikać będzie ze złożonego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, zamówienia, zgłoszonego według wyboru Zamawiającego w formie pisemnej lub mailowej lub telefonicznie. 6. Miejscem dostawy przedmiotowego asortymentu jest 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. A. Krzywoń 1, 39 - 460 Nowa Dęba. 7. Warunki realizacji zamówienia w odniesieniu do obu części określono w załączniku nr 3 do SIWZ – projekcie umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów administracyjno – biurowych do magazynu 33 WOG Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin obowiązywania umowy ustala się od dnia zawarcia niniejszej umowy, do dnia 20 grudnia 2020 r. 2. Dostawa nastąpi zgodnie z treścią oferty nie dłużej jednak niż do 21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego. 3. Przez dni robocze strony umowy rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel oraz innych dni uznanych ustawowo za dni wolne od pracy. 4. Zamawiający najpóźniej w terminie do 02 listopada 2020 r. złoży Wykonawcy pierwsze pisemne oświadczenie w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji, na podstawie którego może udzielić zamówienia obejmującego maksymalny poziom prawa opcji albo zamówienia obejmującego mniejszy niż maksymalny poziom opcji. 5. Dostawa towaru nastąpi maksymalnie w 3 partiach w odniesieniu do części 2 przedmiotowego zamówienia, a wielkości każdej partii wynikać będzie ze złożonego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, zamówienia, zgłoszonego według wyboru Zamawiającego w formie pisemnej lub mailowej lub telefonicznie. 6. Miejscem dostawy przedmiotowego asortymentu jest 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. A. Krzywoń 1, 39 - 460 Nowa Dęba. 7. Warunki realizacji zamówienia w odniesieniu do obu części określono w załączniku nr 3 do SIWZ – projekcie umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu biurowego do magazynu 33 WOG Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy asortymentu licząc od dnia zgłoszenia cząstkowego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)