Wykonanie usługi na rzecz Głównego Instytutu Górnictwa realizującego usługi badawcze w ramach projektu pod roboczym tytułem: "Opracowanie i wdrożenie procesu technologicznego przetwarzania odpadów z kotłów fluidalnych z wykorzystaniem CO2 do produkcji zamiennika cementu."

Data publikacji 2020-04-01
Data zakończenia 2020-04-14 00:00:00
Instytucja Główny Instytut Górnictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527576-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722222009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opracowanie technologii wytwarzania kompozytów, w tym określenie parametrów technologicznych i opis procesów jednostkowych technologii wytwarzania kompozytów na bazie przetworzonych popiołów lotnych z kotłów fluidalnych do zastosowań w budownictwie i/lub do wytwarzania mieszanin do zatłaczania w wyrobiska po płytkiej eksploatacji górniczej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9ab6494-8430-4157-8e54-962ed1eaf8c8
Biuletyn 527576-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Instytut Górnictwa
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Gwarków 1
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-166
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2581631-9
Zamawiajacy fax 322596533
Zamawiajacy email bgxzg@gig.katowice.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.gig.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Główny Instytut Górnictwa 40-166 Katowice, Plac Gwarków 1, Zespół Inwestycji i Remontów pok. 9a budynek B
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Instytut Górnictwa 40-166 Katowice, Plac Gwarków 1, Zespół Inwestycji i Remontów pok. 9a budynek B
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie usługi na rzecz Głównego Instytutu Górnictwa realizującego usługi badawcze w ramach projektu pod roboczym tytułem: "Opracowanie i wdrożenie procesu technologicznego przetwarzania odpadów z kotłów fluidalnych z wykorzystaniem CO2 do produkcji zamiennika cementu."
Numer referencyjny FT-2020/03/06
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Opracowanie technologii wytwarzania kompozytów, w tym określenie parametrów technologicznych i opis procesów jednostkowych technologii wytwarzania kompozytów na bazie przetworzonych popiołów lotnych z kotłów fluidalnych do zastosowań w budownictwie i/lub do wytwarzania mieszanin do zatłaczania w wyrobiska po płytkiej eksploatacji górniczej.
Cpv glowny przedmiot 72222200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w zakresie opracowania technologii lub projektów wykonawczych instalacji chemicznych badawczych i/lub przemysłowych, udokumentowane wykonaniem usług w ww. zakresie o łącznej wartości netto nie mniejszej niż 300 000 PLN (słownie trzysta tysięcy złotych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami zdolną/zdolnymi i w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi doświadczenie w opracowywaniu technologii lub projektów wykonawczych instalacji chemicznych badawczych i/lub przemysłowych i dysponującymi uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa, w szczególności co najmniej jednym: 1) projektantem technologiem, 2) projektantem branży architektonicznej, 3) projektantem branży budowlanej - z uprawnieniami budowlanymi, 4) projektantem branży sanitarnej/instalacyjnej - z uprawnieniami, 5) projektantem branży elektrycznej - z uprawnieniami, 6) projektantem branży AKPiA, 7) osobą z uprawnieniami BHP 8) osobą z uprawnieniami ppoż.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualne na dzień składania wniosków stosowne Oświadczenie własne Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z Postępowania na podstawie art. 131e ust. 1 pkt 1) i 6) i na podstawie art. 131e ust. 1b pkt.1) a) i b) oraz art. 131e ust. 1b pkt 1) c) w zakresie art. 24 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnianiu warunków udziału postępowaniu w zakresie warunków dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. W zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zgodnie z art. 22 ust. 1 b pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca przedłoży wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, akty lub dokumenty założycielskie, potwierdzające utworzenie lub wpis do odpowiedniego rejestru prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, jak również dokumenty lub odpowiednie decyzje potwierdzające uzyskanie kategorii opisanej powyżej przez jednostkę organizacyjną Wykonawcy lub Wykonawcę. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę (w wypadku Wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawca winien być wpisany do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – zgodnie z Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej) lub aktualne na dzień składania wniosków stosowne Oświadczenie własne Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 131e ust. 1b pkt.1) c) w zakresie art. 24 ust.5.
Zakresie warunkow udzialu 1. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, W przypadku, kiedy Wykonawca w celu udokumentowania spełnienia wymogów udziału w postępowaniu dostarczy dokumenty, w których kwoty będą podane w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu oceny spełnienia wymogów postawionych przez Zamawiającego przeliczy podane kwoty na PLN według średniego kursu walut Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, 2. wykaz usług w zakresie opracowania technologii lub projektów wykonawczych instalacji chemicznych badawczych i/lub przemysłowych, o łącznej wartości netto nie mniejszej niż 300 000 PLN (słownie trzysta tysięcy złotych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości poszczególnych usług, ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodny ze wzorem Zamawiającego), 3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, posiadających doświadczenie w opracowywania technologii lub projektów wykonawczych instalacji chemicznych badawczych i/lub przemysłowych i dysponujących uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa, w szczególności: projektant technolog, projektant branży architektonicznej, projektant branży budowlanej - z uprawnieniami budowlanymi, projektant branży sanitarnej/instalacyjnej - z uprawnieniami, projektant branży elektrycznej - z uprawnieniami, projektant branży AKPiA, osoba z uprawnieniniami BHP, osoba z uprawnieniami ppoż. oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (zgodny ze wzorem Zamawiającego).
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia;
Tryb udzielenia zamowienia 1
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 i 2260 oraz 2017 poz. 1089). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 14.04.2020 r. o godzinie 12:00 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: mBank S.A. 21 1140 1078 0000 3018 1200 1004. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 217 budynek dyrekcji GIG do dnia 14.04.2020 r. do godz. 12:00. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 2.6.1 jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2.6.2 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.7. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
Znaczenie warunkow wykonawcow Zamawiający nie ograniczy maksymalnej liczby Wykonawców. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w art. 51 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich spełniających te warunki.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Do okoliczności uprawniających do ewentualnych zmian postanowień Umowy należą: 1) wprowadzenie nowości technicznych korzystnych dla Zamawiającego niezbędnych do wprowadzenia w Przedmiocie Umowy, nie zmieniające charakteru umowy, 2) zmiany w Przedmiocie Umowy korzystne dla Zamawiającego z punktu widzenia ekonomiczno-finansowego (np. obniżające koszty realizowania umowy itp.), 3) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - korzystna dla Zamawiającego z punktu widzenia ekonomiczno - finansowego (np. obniżająca koszty zrealizowania Umowy, itp.), 4) działanie Siły Wyższej uniemożliwiającej bądź utrudniającej realizację Przedmiotu umowy, 5) konieczność powierzenia Podwykonawcom części zamówienia, która ujawni się dopiero w trakcie realizacji Przedmiotu umowy z przyczyn, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć na etapie zawarcia Umowy, 6) konieczność dostosowania terminu realizacji Przedmiotu umowy do terminów innych działań Zamawiającego, nie będących w zakresie Przedmiotu umowy, 7) konieczność wykonania prac dodatkowych, koniecznych do wykonania dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Przedmiotu Umowy, o których mowa §2 ust. 4, niemożliwych do przewidzenia na etapie zawierania Umowy, 8) zawieszenie przez Zamawiającego realizacji Umowy, 9) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu umowy, 10) nie usunięcie przez Wykonawcę wad, o których mowa w §6 ust. 4 i ust. 5, 11) decyzji Zamawiającego o przerwaniu prac, o której mowa w §1 ust. 6, 12) konieczność wydłużenia okresu rękojmi o dowolny okres, 13) inne przyczyny zewnętrzne, niezależne wyłącznie od Zamawiającego a zarazem niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające bądź utrudniające realizację Przedmiotu umowy, 14) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmian: a) stawki podatku od towarów i usług, 2. Warunki zmiany Umowy: 1) termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej Przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie Przedmiotu umowy w pierwotnie ustalonym terminie, 2) dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z przyczyn wskazanych w ust. 2 pkt. 8 niniejszego paragrafu, przy czym wartość wynagrodzenia dla każdej zmiany nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej Umowie, 3) dopuszczalne jest zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w razie rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia, zgodnie z ust. 2 pkt 9), przy czym Zamawiający zobowiązany jest zapłacić za wszystkie spełnione świadczenia, 4) dopuszczalne jest zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku decyzji Zamawiającego o przerwaniu prac zgodnie z ust. 2 pkt 11), przy czym Zamawiający zobowiązany jest zapłacić za wszystkie spełnione świadczenia, 5) zmiana harmonogramu prac lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów wykonania Przedmiotu umowy nie może pociągać za sobą zwiększenia wynagrodzenia, 6) Strony w dowolnym czasie mogą zmienić Umowę poprzez wydłużenie okresu rękojmi o dowolny okres. 3. Jeżeli Stroną wnioskującą o zmianę Umowy jest Wykonawca, występuje on do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę Umowy zawierającym zakres zmiany wraz z uzasadnieniem oraz informacją, co do wpływu na warunki realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych pisemnie ustosunkowuje się do wniosku o zmianę Umowy. Jeżeli Stroną wnioskującą o zmianę Umowy jest Zamawiający, informuje on Wykonawcę o zakresie proponowanych zmian, a wówczas Wykonawca przygotowuje pisemny wniosek o zmianę Umowy, zgodnie z zasadami opisanymi w zdaniu poprzednim. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Wykonawca nie może domagać się zmian w Umowie w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonywaniem Przedmiotu umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Potencjalni Wykonawcy winni będą przestrzegać wymagań zachowania tajności informacji poufnych powierzonych przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego, przy czym przez informacje poufne należy rozumieć wszelkie informacje (w tym przekazane lub pozyskane w formie ustnej, pisemnej, elektronicznej i każdej innej) uzyskane w trakcie postępowania prowadzonego celem zawarcia umowy bez względu na sposób i cel ich udostępnienia; w szczególności informacje o charakterze finansowym, gospodarczym, ekonomicznym, prawnym, technicznym, organizacyjnym, handlowym, administracyjnym, marketingowym, w tym dotyczące Zamawiającego. W związku z powyższym: 1) na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o zachowaniu w poufności udostępnianych danych, 2) wraz z zawarciem umowy na realizację przedmiotowego zamówienia z wybranym Wykonawcą, Zamawiający wymagał będzie zawarcia umowy o poufności informacji powziętych w związku z realizacją tego zamówienia.
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Szczegółowy opis sposobu przygotowywania wniosku: 1) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Dotyczy to zarówno wniosków składanych indywidualnie jak i wniosków Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2) Wniosek przygotowuje się i składa zgodnie z postanowieniami Ogłoszenia. 3) Wniosek składa się w formie pisemnej. 4) Wniosek sporządza się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6) Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcy, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8) Wniosek podpisuje osoba (osoby) uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (dalej jako „Osoby Uprawnione”) zgodnie z odpowiednim wpisem o reprezentacji Wykonawcy w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Wszystkie pełnomocnictwa składane są w formie oryginału lub odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9) Osoby Uprawnione parafują lub podpisują wszystkie strony Wniosku i jego załączniki zawierające jakąkolwiek treść. W treści wniosku zamieszcza się informację o ilości stron. Wszelkie zmiany w treści wniosku (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny zostać naniesione w sposób czytelny i być podpisane lub parafowane przez Osoby Uprawnione – w przeciwnym wypadku zmiany te, nie będą brane pod uwagę. Wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty składa się w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Osoby Uprawnione, o ile z któregoś z postanowień ogłoszenia nie wynika dalej idący wymóg odnośnie formy dokumentu. 10) Jeżeli Wykonawca uzna, że przedstawiona we wniosku informacja zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa, winien zastrzec w odniesieniu do tej informacji, że nie może ona być ogólnie udostępniana oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacja ta winna zostać umieszczona w oddzielnej, oznakowanej kopercie lub innym oznakowanym opakowaniu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie informacji, co, do której Wykonawca nie podjął działań, o których mowa w tym punkcie, a także informacji w odniesieniu do której obowiązek ujawnienia wynika z przepisów prawa, wyroków sądowych lub decyzji organów administracji niezależnie od podjęcia przez Wykonawcę działań, o których mowa w tym punkcie. 11) Niedochowanie przez Wykonawcę wymogów techniczno-redakcyjnych Wniosku nie stanowi podstawy jego odrzucenia, lecz wszystkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tych wymagań będą obciążały Wykonawcę. 12) Wniosek składa się w jednej zapieczętowanej kopercie lub w inny trwały sposób zabezpieczonym opakowaniu, oznaczonym napisem: „Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40-166 Katowice, Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pn.: „Wykonanie usługi na rzecz Głównego Instytutu Górnictwa realizującego usługi badawcze w ramach projektu pod roboczym tytułem: "Opracowanie i wdrożenie procesu technologicznego przetwarzania odpadów z kotłów fluidalnych z wykorzystaniem CO2 do produkcji zamiennika cementu” - nie otwierać przed dniem 14.04.2020 r. godz. 12:15”. Na kopercie lub innym opakowaniu wniosku należy zamieścić dodatkowo pełną nazwę i adres Wykonawcy oraz oznaczenie Zamawiającego. 13) Wniosek składa się w Głównym Instytucie Górnictwa, 40-166 Katowice, Plac Gwarków 1, Zespół Inwestycji i Remontów pok. 9a budynek „B”, nie później niż do dnia 14.04.2020 r. do godz. 12:00. 14) Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wzory wybranych załączników do wniosku Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej: bip.gig.eu 15) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie przekazana wraz z zaproszeniem doskładania oferty Wykonawcom, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu i wykażą brak podstaw do wykluczenia, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub kurierem na adres wskazany przez Wykonawcę we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wniosek musi zawierać: 1) Formularz - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –jeżeli dotyczy; 3) Pełnomocnictwo do podpisania wniosku – jeżeli jest wymagane; 4) Oświadczenie wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu trzeciego (o ile wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy lub polega na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotu trzeciego) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia; 5) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 6) Oświadczenie/zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 1 Pzp); 7) Oświadczenie o zachowaniu w poufności udostępnianych danych; 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2019 poz. 848), 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 9. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt III.4 niniejszego ogłoszenia: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 niniejszego ogłoszenia składa: 2) Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 ustawy. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony/-e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do postępowania. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11.1 i 11.2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7. Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia, zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa dostaw i bezpieczeństwa informacji: Z uwagi na rodzaj zamówienia realizowanego przez Główny Instytut Górnictwa w ramach projektu pod roboczym tytułem: „Opracowanie i wdrożenie procesu technologicznego przetwarzania odpadów z kotłów fluidalnych z wykorzystaniem CO2 do produkcji zamiennika cementu” potencjalni Wykonawcy winni będą przestrzegać wymagań zachowania tajności informacji poufnych powierzonych przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego, przy czym przez informacje poufne należy rozumieć wszelkie informacje (w tym przekazane lub pozyskane w formie ustnej, pisemnej, elektronicznej i każdej innej) uzyskane w trakcie postępowania prowadzonego celem zawarcia umowy bez względu na sposób i cel ich udostępnienia; w szczególności informacje o charakterze finansowym, gospodarczym, ekonomicznym, prawnym, technicznym, organizacyjnym, handlowym, administracyjnym, marketingowym, w tym dotyczące Zamawiającego lub Beneficjenta projektu, a także innych podmiotów, w szczególności tych, z którymi Zamawiający lub Beneficjent projektu pozostaje w stosunku dominacji lub zależności, oraz z którymi jest powiązany kapitałowo lub umownie. W związku z powyższym: 1) na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenie o zachowaniu w poufności udostępnianych danych, 2) wraz z zawarciem umowy na realizację przedmiotowego zamówienia z wybranym Wykonawcą, Zamawiający wymagał będzie zawarcia umowy o poufności informacji powziętych w związku z realizacją tego zamówienia.

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)