USŁUGI W ZAKRESIE WSPARCIA SERWISOWEGO DLA SYSTEMÓW FINA.

Data publikacji 2020-04-01
Data zakończenia 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528377-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia serwisowego dla systemów informatycznych posiadanych przez Zamawiającego. Usługodawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz FINA: - usługi serwisu naprawczego i udzielenia gwarancji poprawnego i zgodnego z parametrami technicznymi, działania Sprzętu i Oprogramowania przez minimum 12 miesięcy oraz - wsparcia w zakresie aktualizacji dedykowanego przez producenta Oprogramowania oraz udzielenia FINA w ramach wynagrodzenia umownego wszelkich niezbędnych licencji/sublicencji lub też zapewnieniu udzielenia stosownej licencji bezpośrednio przez producenta takiego oprogramowania do korzystania z tego oprogramowania w zakresie umożliwiającym korzystanie ze Sprzętu. Licencje muszą być nieograniczone czasowo i terytorialnie z wsparciem oraz możliwością aktualizacji i dostępu do poprawek przez minimum 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5da7c95-1e65-4010-9214-131e2158abdc
Biuletyn 528377-N-2020
Zamawiajacy nazwa Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Regon 36746732800000
Zamawiajacy adres ulica Wałbrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-739
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22) 3804990,
Zamawiajacy fax +48(22) 3804991
Zamawiajacy email Piotr.Iwanowski@fina.gov.pl,
Adres strony url http://fina.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://fina.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://fina.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wałbrzyska 3/5 02-739 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu USŁUGI W ZAKRESIE WSPARCIA SERWISOWEGO DLA SYSTEMÓW FINA.
Numer referencyjny 5/2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia serwisowego dla systemów informatycznych posiadanych przez Zamawiającego. Usługodawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz FINA: - usługi serwisu naprawczego i udzielenia gwarancji poprawnego i zgodnego z parametrami technicznymi, działania Sprzętu i Oprogramowania przez minimum 12 miesięcy oraz - wsparcia w zakresie aktualizacji dedykowanego przez producenta Oprogramowania oraz udzielenia FINA w ramach wynagrodzenia umownego wszelkich niezbędnych licencji/sublicencji lub też zapewnieniu udzielenia stosownej licencji bezpośrednio przez producenta takiego oprogramowania do korzystania z tego oprogramowania w zakresie umożliwiającym korzystanie ze Sprzętu. Licencje muszą być nieograniczone czasowo i terytorialnie z wsparciem oraz możliwością aktualizacji i dostępu do poprawek przez minimum 12 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-05-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-04-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Usługa polegająca na wsparciu serwisowym producenta nie wymaga zatrudniania osób na umowę o pracę. Zatrudnienie na umowę o pracę nie jest wymagane. Wykonawca nie musi zatrudniać pracowników, gdyż wymagania co do dyspozycyjności są każdorazowo uzgadniane przez obie strony i nie obejmują sytuacji konieczności pracy w reżimie etatu. Osoby, którymi będzie dysponował wykonawca nie będą musiały świadczyć pracy w miejscu i czasie wskazanym, ani nie będą zobligowane do pracy pod nadzorem przełożonego. Charakter usług informatycznych nie wymaga świadczenia usług w reżimie umowy o pracę.
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu. 2. Ocena nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. 4. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany umowy: 1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany Umowy: 1) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania, zakresu przedmiotu Zamówienia lub terminu realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części Zamówienia. W takim przypadku wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 3) zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę; 4) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 5) zamiany osób realizujących Zamówienie ze strony Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe osoby kompetencji określonych w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w SIWZ dla danej osoby oraz pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego, 6) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 7) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej. 8) w przypadku zmiany nazwy lub formy prawnej Zamawiającego na skutek przekształceń organizacyjno-prawnych, 9) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację Umowy, w tym w przypadku wejścia w życie przepisów regulujących kwestię faktur elektronicznych w zamówieniach publicznych. 2. Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1: 1) w przypadkach określonych w pkt 3), Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w życie nowych przepisów, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, wynikającego ze zmiany ww. przepisów. Jeżeli w ww. 14 – dniowym terminie, Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę; 2) Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 Dni roboczych od dnia jej otrzymania. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, dokona zmiany Umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania Zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, który dokona jej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 Dni roboczych od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany powyżej; 3) zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w Umowie i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części Umowy. 4) W pozostałych przypadkach, o których mowa w pkt. 1 powyżej, w sytuacji zaistnienia podstaw do zmiany umowy, strona jest zobowiązana złożyć drugiej stronie pisemny wniosek w zakresie określonym powyżej wraz z uzasadnieniem i przedstawić bez zbędnej zwłoki niezbędne dokumenty w terminie umożliwiającym drugiej stronie sprawdzenie w okresie 7 Dni Roboczych poprawności przedłożonych dokumentów, w celu zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń oraz podpisanie aneksu do umowy w tym zakresie. 3. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną sporządzone w formie pisemnego aneksu.
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Usługa wsparcia serwisowego dla macierzy dyskowych Systemu Archiwum FINA.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Usługa wsparcia serwisowego dla macierzy dyskowych Systemu Archiwum FINA. Usługa serwisu Sprzętu (macierzy dyskowych) wraz z jego oprogramowaniem, użytkowanego przez FINA w jego siedzibie przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Usługa wsparcia serwisowego dla klastra wirtualizacji wraz z dedykowaną macierzą i oprogramowaniem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Usługa wsparcia serwisowego dla klastra wirtualizacji wraz z dedykowaną macierzą i oprogramowaniem. Na klaster wirtualizacja składa się obudowa blade wraz z 8 serwerami służącymi jako hosty środowiska wirtualizacyjnego oraz 2 serwery służące jako transkodery z dedykowanym oprogramowaniem. Obudowa została wyposażona dodatkowo w 4 moduły przełączników (2 szt. – LAN, 2 szt. - SAN). Środowisko wirtualne oparte jest o rozwiązanie VMware vCenter, vSphere oraz VDI Horizon. W ramach środowiska wirtualnego uruchomiona jest także maszyna obsługująca instancję oprogramowania kopii zapasowych Veeam. Do całego środowiska wirtualizacji podłączona jest dedykowana macierz dyskowa.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Usługa wsparcia serwisowego dla systemu antyspam.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Usługa wsparcia serwisowego dla systemu antyspam. Usługa serwisu Sprzętu (Antyspam Fortimail 400C) wraz z jego oprogramowaniem, użytkowanego przez FINA w jego siedzibie przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)