GuidZP400 |
8b7532d2-d333-4d7d-a701-0eb018113e9a
|
Biuletyn |
528865-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Archeologiczne w Poznaniu
|
Regon |
65497700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wodna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-781
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 528 251
|
Zamawiajacy fax |
618 525 306
|
Zamawiajacy email |
sniady@man.poznan.pl
|
Adres strony url |
https://muzarp.poznan.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie (w formie papierowej) - osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul. Wodna 27, 61-781 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, wraz z montażem/instalacją i uruchomieniem
|
Numer referencyjny |
MAP/02/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, wraz z montażem/instalacją i uruchomieniem, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). W zakres zamówienia wchodzi dostawa:
1) telewizor 55" - 12 szt;
2) mocowanie ścienne do tv - 9 szt;
3) mobilny stojak do tv - 3 szt;
4) projektor multimedialny - 9 szt;
5) odtwarzacz multimedialny - 12 szt;
6) licencja na oprogramowanie do scentralizowanego sterowania treściami - 12 szt;
7) laptop - 10 szt;
8) komputer stacjonarny - 12 szt;
9) licencja na oprogramowanie - system operacyjny systemowy - 4 szt;
10) kioski multimedialne - 7 szt;
11) licencja na oprogramowanie - system operacyjny serwerowy - 60 szt;
12) licencja na oprogramowanie - system operacyjny - 30 szt;
13) licencja na oprogramowanie - UTM - 1 szt;
14) kontroler sieci bezprzewodowej - 1 szt;
15) access point - 12 szt;
16) macierz - 1 szt;
17) dysk hdd 3,5 - 6 szt;
18) ups - 1 szt;
19) akumulatory dodatkowe - 1 szt;
20) monitor - 4 szt;
21) licencja na oprogramowanie - pakiet biurowy - 20 szt;
22) serwer - 2 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
32323000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 ze zm.) – DOTYCZY WYŁĄCZNIE CZĘŚCI 1.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie:
a) DLA CZĘŚCI 1: wykonania należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw z utrzymaniem urządzeń składających się na informatyczny system bezpieczeństwa, na kwotę netto 30 000 zł każda;
b) DLA CZĘŚCI 2: wykonania należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw urządzeń multimedialnych i/lub komputerowych, o wartości netto co najmniej 50 000 PLN każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wymaga się złożenia:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp;
b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wymaga się złożenia:
a) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 ze zm.);
b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do siwz; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu
rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się załączenia do oferty pełnomocnictwa, w formie
oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania
Wykonawcy. 3) w przypadku składania oferty wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców –
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie
kopii; 4) zobowiązanie lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne
podmioty (jeżeli dotyczy); 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej (składane po upływie terminu składania ofert).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku:
a) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności,
do których wykonawca był zobowiązany – przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na usunięcie awarii i podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ,
b) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują opóźnienie rozpoczęcia, przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ,
c) podjęcia przez wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcom realizacji części zamówienia,
która miała być realizowana siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji
o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – zmiana zakresu podwykonawstwa,
d) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwi wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości
lub części - przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ,
e) w przypadkach i na warunkach określonych w postanowieniach art. 15r ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 568).
f) wydłużenia czasu obowiązywania umowy o czas niezbędny dla realizacji pełnego zakresu rzeczowego, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron wykonanie umowy w terminie umownym okazało się niemożliwe – przedłużenie terminu realizacji o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja pełnego zakresu umowy,
g) niezależnego od Wykonawcy braku dostępności zaoferowanych urządzeń, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia (np. wskutek zaprzestania produkcji przez producenta) w takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana dostarczanych urządzeń na inne, spełniające wszystkie wymagania SIWZ, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia i oprogramowanie informatycznego systemu bezpieczeństwa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem/instalacją urządzeń i oprogramowania informatycznego systemu bezpieczeństwa Muzeum Archeologicznego w Poznaniu. Zamówienie obejmuje pozycje wymienione w kolumnie „Monitoring/pomieszczenie techniczne” załącznika nr 1b do wzoru umowy i szczegółowo opisane w załączniku nr 1a do wzoru umowy, a w szczególności:
1) licencja na oprogramowanie - system operacyjny systemowy - 4 szt;
2) licencja na oprogramowanie - system operacyjny serwerowy - 60 szt;
3) licencja na oprogramowanie - system operacyjny - 30 szt;
4) licencja na oprogramowanie - UTM - 1 szt;
5) kontroler sieci bezprzewodowej - 1 szt;
6) macierz - 1 szt;
7) dysk hdd 3,5 - 6 szt;
8) ups - 1 szt;
9) akumulatory dodatkowe - 1 szt;
10) monitor - 4 szt;
11) licencja na oprogramowanie - pakiet biurowy - 7 szt;
12) serwer - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia i oprogramowanie multimedialne i komputerowe z akcesoriami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32323000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, wraz z montażem/instalacją i uruchomieniem. Zakres zamówienia obejmuje pozycje wymienione w kolumnach „Średniowiecze”, „Sudan”, „Sztuka naskalna”, „Pradzieje”, „Wystawa czasowa”, „Wejście główne”, „Kasa biletowa”, „Sala Audio”, „Sala kominkowa”, „Sala wykładowa”, „Piwnice”, „Edukatorzy” i „Rezerwat” załącznika nr 1b do wzoru umowy i opisane szczegółowo w załączniku nr 1a do wzoru umowy, a w szczególności:
1) telewizor 55" - 12 szt;
2) mocowanie ścienne do tv - 9 szt;
3) mobilny stojak do tv - 3 szt;
4) projektor multimedialny - 9 szt;
5) odtwarzacz multimedialny - 12 szt;
6) licencja na oprogramowanie do scentralizowanego sterowania treściami - 12 szt;
7) laptop - 10 szt;
8) komputer stacjonarny - 12 szt;
9) kioski multimedialne - 7 szt;
10) access point - 12 szt;
11) licencja na oprogramowanie - pakiet biurowy - 13 szt.
|
| |