ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO DLA PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ POWSTAŁEGO NA TERENIE BYŁEJ HUTY SZKŁA W MIEJSCOWOŚCI PIEŃSK

Data publikacji 2020-04-02
Data zakończenia 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Gmina Pieńsk
Miejscowość Pieńsk
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528842-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż sprzętu biurowego o następującej ilości i specyfice:
a) szafa o wysokości 200cm i szerokości 60cm,
b) regał o wysokości 120cm i szerokości 65cm, 2 szt,
c) biurko duże o szerokości 220cm, głębokości 80cm + 2 słupki - 6 szuflad,
d) biurko o szerokości 140cm, głębokości 60cm,
e) fotel i krzesła wg standardów biurowych ogólnie dostępnych.
W/w elementy preferuje się wykonać i wykończyć z płyt laminowanych+pcv.
W ofercie należy uwzględnić koszt dostawy i montażu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fcf0c275-0e9a-413a-86e3-be47286a9102
Biuletyn 528842-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Pieńsk
Regon 23082147000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bolesławiecka
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Pieńsk
Zamawiajacy kod pocztowy 59-930
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 7786511/13
Zamawiajacy fax 757 786 405
Zamawiajacy email nowicki@piensk.com.pl
Adres strony url www.piensk.com.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.piensk.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piensk.com.pl-BIP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatra pocztowego, posłańca lub doręczyć osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Pieńsk, ul. Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO DLA PUNKTU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ POWSTAŁEGO NA TERENIE BYŁEJ HUTY SZKŁA W MIEJSCOWOŚCI PIEŃSK
Numer referencyjny ISM.03.271.ZO.01.2020r.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż sprzętu biurowego o następującej ilości i specyfice: a) szafa o wysokości 200cm i szerokości 60cm, b) regał o wysokości 120cm i szerokości 65cm, 2 szt, c) biurko duże o szerokości 220cm, głębokości 80cm + 2 słupki - 6 szuflad, d) biurko o szerokości 140cm, głębokości 60cm, e) fotel i krzesła wg standardów biurowych ogólnie dostępnych. W/w elementy preferuje się wykonać i wykończyć z płyt laminowanych+pcv. W ofercie należy uwzględnić koszt dostawy i montażu.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę polegającą na zakupie i montażu mebli biurowych dla szkół, przedszkoli lub innych obiektów użyteczności publicznej, należycie i prawidłowo dostarczone zgodnie z warunkami umowy i obowiązującymi przepisami.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)