Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji 2020-04-03
Data zakończenia 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Gmina Solec nad Wisłą
Miejscowość Solec nad Wisłą
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527920-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302313206, 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dostawa obejmuje następujący asortyment:
Część 1: Sprzęt komputerowy:
1. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 7
2. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe- szt. 1
3. Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive)- szt. 7
4. Czytnik e-book- szt. 7
5. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 4
6. Czytnik e-book- szt. 5
7. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 15
8. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 2
9. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe- szt. 1
10. Listwa zasilająca- szt. 3

Część 2- sprzęt multimedialny:
1. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 1
2. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 1
3. Kamera cyfrowa- szt. 1
4. Tablica interaktywna- szt. 3
5. Projektor krótkoogniskowy + uchwyt do projektora- szt. 3
6. Wizualizer- szt. 1
7. Głośniki do tablic interaktywnych- szt. 4
8. Nagłośnienie przenośne, kolumna mobilna, portable player & Bluetooth- szt. 1
9. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 3
10. Monitor Interaktywny- szt. 4
11. Aparat fotograficzny z obiektywem- szt. 1
12. Uchwyt do monitora interaktywnego wraz z montażem- szt. 4

Część 3- sprzęt do robotyki:
1. Robot do nauki programowania- szt. 4
2. Roboty do nauki programowania – zestaw- 1
3. Ładowarka sieciowa do robotów do nauki programowania- szt. 2
4. Mazaki/ flamastry do kodowania robotów z poz. 1 i 2 - szt. 6
5. Drewniane puzzle służące do programowania robotów z poz. 1 i 2- szt. 6
6. Zestaw nakładek i naklejek dla robotów z poz. 1 i 2- szt. 10
7. Zestaw konstrukcyjny do robotów z poz. 1 i 2 –szt. 10
8. Pakiet scenariuszy do programowania robotów z poz. 1 i 2 -szt. 1

Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Część 3 – Dostawa sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie, szkolenia) sprzętu komputerowego oraz multimedialnego i sprzętu do robotyki. Montaż oraz podstawowe szkolenie dotyczą tablic interaktywnych wymienionych w części 2 zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6A, 6B i 6C do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Dostawa obejmuje szkoły:
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Pawłowicach,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Solcu nad Wisłą.
Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania.
Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego (szkoły z terenu Gminy Solec nad Wisłą biorące udział w projekcie) w godzinach 8.00-15.00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
-są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 131af3a6-cd3b-4b57-966e-45afc0337455
Biuletyn 527920-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Solec nad Wisłą
Regon 54530800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Solec nad Wisłą
Zamawiajacy kod pocztowy 27-320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 3761266, 3761257
Zamawiajacy fax 483 761 266
Zamawiajacy email gmina@solec.pl
Adres strony url http://bip.solec.pl/index.php?id=143
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.solec.pl/index.php?id=143
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.solec.pl/index.php?id=143
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę, oświadczenia i dokumenty należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, przekazań za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w siedzibie zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Solec nad Wisłą ul. Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą, pokój nr 3 -sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny ZPiRG.271.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawa obejmuje następujący asortyment: Część 1: Sprzęt komputerowy: 1. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 7 2. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe- szt. 1 3. Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive)- szt. 7 4. Czytnik e-book- szt. 7 5. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 4 6. Czytnik e-book- szt. 5 7. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 15 8. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 2 9. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe- szt. 1 10. Listwa zasilająca- szt. 3 Część 2- sprzęt multimedialny: 1. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 1 2. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 1 3. Kamera cyfrowa- szt. 1 4. Tablica interaktywna- szt. 3 5. Projektor krótkoogniskowy + uchwyt do projektora- szt. 3 6. Wizualizer- szt. 1 7. Głośniki do tablic interaktywnych- szt. 4 8. Nagłośnienie przenośne, kolumna mobilna, portable player & Bluetooth- szt. 1 9. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 3 10. Monitor Interaktywny- szt. 4 11. Aparat fotograficzny z obiektywem- szt. 1 12. Uchwyt do monitora interaktywnego wraz z montażem- szt. 4 Część 3- sprzęt do robotyki: 1. Robot do nauki programowania- szt. 4 2. Roboty do nauki programowania – zestaw- 1 3. Ładowarka sieciowa do robotów do nauki programowania- szt. 2 4. Mazaki/ flamastry do kodowania robotów z poz. 1 i 2 - szt. 6 5. Drewniane puzzle służące do programowania robotów z poz. 1 i 2- szt. 6 6. Zestaw nakładek i naklejek dla robotów z poz. 1 i 2- szt. 10 7. Zestaw konstrukcyjny do robotów z poz. 1 i 2 –szt. 10 8. Pakiet scenariuszy do programowania robotów z poz. 1 i 2 -szt. 1 Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 3 – Dostawa sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie, szkolenia) sprzętu komputerowego oraz multimedialnego i sprzętu do robotyki. Montaż oraz podstawowe szkolenie dotyczą tablic interaktywnych wymienionych w części 2 zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6A, 6B i 6C do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa obejmuje szkoły: - Publiczna Szkoła Podstawowa w Pawłowicach, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Solcu nad Wisłą. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego (szkoły z terenu Gminy Solec nad Wisłą biorące udział w projekcie) w godzinach 8.00-15.00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: -są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie, dla żadnej z części zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, dla żadnej z części zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: - dla części 1- jedną zamówienie, którego przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy brutto 00/100); - dla części 2 jedną zamówienie, której przedmiotem była dostawa sprzętu multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy brutto 00/100); - dla części 3 zamawiający nie ustanawia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia/nie spełnia tj. na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń- zał. nr 7.Wykaz dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub ma miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których jest mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w zakresie informacji określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty wg wzoru, - zał. nr 1A, 1B, 1C do SIWZ stosownie do wybranych części zamówienia, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z załącznikiem nr 6A, 6B, 6C stanowiące OPZ stosownie do wybranej części zamówienia ; 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy zał. 5, 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór zał. nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4. Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności: a)nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, b)zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, c)zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, d)zmiany stawki podatku VAT i akcyzy (w przypadku zmian ustawowych), e)zmiana Podwykonawcy (za zgodą Zamawiającego), f)ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, g)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych, h) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego, i) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, j) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, k) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, l) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności m) zmiana zasad rozliczania wynagrodzenia w zakresie podatków od towarów i usług w związku z obowiązkiem stosowania podzielonej płatności oraz w zakresie wskazania przez Wykonawcę numeru rachunku bankowego Wykonawcy zgłoszonego w wykazie podatników zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT .
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Kierownik Centrum Usług Wspólnych Gminy Solec nad Wisłą. 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: cuw.krygier@solec.pl ; tel.: 48-3761-266. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia,. 4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: a. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. b. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych c. Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach d. art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. W szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017r. Poz. 1579 i 2018) (Ustawa PZP); Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych), 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W szczególności zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym Umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie Zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy, 7. Posiada Pani/Pan prawo: a. Prawo żądania dostępu do danych(w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu zgodnie z art. 8a ustawy PZP). b. Prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy PZP). c. Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane. d. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego). 8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Część 1: Sprzęt komputerowy: 1. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 7 2. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe- szt. 1 3. Elektroniczny nośnik pamięci (pendrive)- szt. 7 4. Czytnik e-book- szt. 7 5. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 4 6. Czytnik e-book- szt. 5 7. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 15 8. Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 2 9. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe- szt. 1 10. Listwa zasilająca- szt. 3
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231320-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Część 2- sprzęt multimedialny: 1. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 1 2. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 1 3. Kamera cyfrowa- szt. 1 4. Tablica interaktywna- szt. 3 5. Projektor krótkoogniskowy + uchwyt do projektora- szt. 3 6. Wizualizer- szt. 1 7. Głośniki do tablic interaktywnych- szt. 4 8. Nagłośnienie przenośne, kolumna mobilna, portable player & Bluetooth- szt. 1 9. Sprzęt do odtwarzania CD z głośnikami- szt. 3 10. Monitor Interaktywny- szt. 4 11. Aparat fotograficzny z obiektywem- szt. 1 12. Uchwyt do monitora interaktywnego wraz z montażem- szt. 4
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – Dostawa sprzętu do zajęć z robotyki w ramach projektu pt. „Uczniowie z potencjałem - podnosimy kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne w Szkołach Podstawowych w Gminie Solec nad Wisłą” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Część 3- sprzęt do robotyki: 1. Robot do nauki programowania- szt. 4 2. Roboty do nauki programowania – zestaw- 1 3. Ładowarka sieciowa do robotów do nauki programowania- szt. 2 4. Mazaki/ flamastry do kodowania robotów z poz. 1 i 2 - szt. 6 5. Drewniane puzzle służące do programowania robotów z poz. 1 i 2- szt. 6 6. Zestaw nakładek i naklejek dla robotów z poz. 1 i 2- szt. 10 7. Zestaw konstrukcyjny do robotów z poz. 1 i 2 –szt. 10 8. Pakiet scenariuszy do programowania robotów z poz. 1 i 2 -szt. 1
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Najnizsza cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)