| GuidZP400 |
e8ae6f27-d817-44ca-aaf7-69b8268767e8
|
| Biuletyn |
529225-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny nr 2 w Łodzi
|
| Regon |
32009300000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
J. I. Kraszewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1/5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
93-161
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
42 675 06 01,
|
| Zamawiajacy fax |
42 675 06 11
|
| Zamawiajacy email |
zk_2_lodz@sw.gov.pl,
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
miniportal.uzp.gov.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych - 4 Części
|
| Numer referencyjny |
DKW.2232.04.20.MD
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy,
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy,
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 5;
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 5;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 5
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Ceny brutto mogą ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Ceny netto mogą ulec zmianie w przypadku wprowadzenia lub zmiany cen urzędowych na dany Produkt przez stosowne przepisy. Zmiany cen, o których mowa powyżej z powodu zmiany stawki VAT lub wprowadzenia lub zmiany cen urzędowych obowiązują z dniem ich wprowadzenia przez stosowne przepisy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji dostarczać Produkty po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu. w innych przypadkach dopuszczonych ustawą Pzp. Wykonawca, informuje niezwłocznie Zamawiającego o zmianie numeru telefonu, faks lub adresu e-mail. Strony niezwłocznie dokonają aktualizacji umowy w tym zakresie.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-14T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
dostawy środków ochrony osobistej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
dostawy środków ochrony biologicznej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
dostawy środków do dezynfekcji powierzchni i kosmetyków do higienicznego mycia rąk
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
dostawy środków do dezynfekcji wirówki rehabilitacyjnej i wanny do hydromasażu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| | |