GuidZP400 |
e8ae6f27-d817-44ca-aaf7-69b8268767e8
|
Biuletyn |
529225-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny nr 2 w Łodzi
|
Regon |
32009300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
J. I. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-161
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 675 06 01,
|
Zamawiajacy fax |
42 675 06 11
|
Zamawiajacy email |
zk_2_lodz@sw.gov.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych - 4 Części
|
Numer referencyjny |
DKW.2232.04.20.MD
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 5;
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 5;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 5
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Ceny brutto mogą ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Ceny netto mogą ulec zmianie w przypadku wprowadzenia lub zmiany cen urzędowych na dany Produkt przez stosowne przepisy. Zmiany cen, o których mowa powyżej z powodu zmiany stawki VAT lub wprowadzenia lub zmiany cen urzędowych obowiązują z dniem ich wprowadzenia przez stosowne przepisy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji dostarczać Produkty po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu. w innych przypadkach dopuszczonych ustawą Pzp. Wykonawca, informuje niezwłocznie Zamawiającego o zmianie numeru telefonu, faks lub adresu e-mail. Strony niezwłocznie dokonają aktualizacji umowy w tym zakresie.
|
IV 4 4 data |
2020-04-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawy środków ochrony osobistej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawy środków ochrony biologicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawy środków do dezynfekcji powierzchni i kosmetyków do higienicznego mycia rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawy środków do dezynfekcji wirówki rehabilitacyjnej i wanny do hydromasażu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |