| GuidZP400 |
6cd3df5f-97cc-43a1-93ac-b96289e82a33
|
| Biuletyn |
529207-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Słupski Ośrodek Kultury
|
| Regon |
369382613
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Banacha
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
598456441, 512338018
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
k.sygitowicz@sok.slupsk.pl, m.swornowski@sok.slupsk.pl
|
| Adres strony url |
www.sok.slupsk.pl
|
| Adres strony internetowej |
Nie dotyczy
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
Nie dotyczy
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
bip.sok.slupsk.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.sok.slupsk.pl
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie dotyczy
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
składać w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Słupski Ośrodek Kultury ul. Banacha 17, 76-200 Słupsk
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami, wyposażenia multimedialnego wraz z akcesoriami oraz stołów konferencyjnych
|
| Numer referencyjny |
SOK-A.261.6.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami, wyposażenia multimedialnego wraz z akcesoriami oraz stołów konferencyjnych dla Słupskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu „Emcek” nowo wyposażony” współfinansowanego ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego w ramach zadania INFRASTRUKTURA DOMÓW KULTURY 2019 i Miasta Słupsk.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
48532,46
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
30
|
| Informacje na temat katalogow |
30 dni dla części 1, 2 i 3 zamówienia
|
| Okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie w stosunku do części 1. i 2
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki określone w ust. 1.
3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt VI, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik 3 do niniejszej SIWZ,
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dane te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz oferty opisanej: „Informacje będące tajemnica przedsiębiorstwa” oraz wskazać numery stron stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne mogą być udostępnione pozostałym wykonawcom razem z protokołem postępowania. Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji powoduje ich odtajnienie.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-17T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
16:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16113,15
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami w ramach projektu „Emcek nowo wyposażony”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z akcesoriami
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20099,31
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z akcesoriami w ramach projektu „Emcek nowo wyposażony”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa stołów konferencyjnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39153000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12320,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stołów konferencyjnych w ramach projektu „Emcek nowo wyposażony”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |