Materiały opatrunkowe II

Data publikacji 2020-04-03
Data zakończenia 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529110-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów opatrunkowych oraz akcesoriów do produkcji leków (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8db84c0-1067-4668-97a7-f5f1e66a1521
Biuletyn 529110-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny w Pile
Regon 12618200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rydygiera
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64-920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 106 207
Zamawiajacy fax (067) 212 40 85
Zamawiajacy email wszpila@pi.onet.pl
Adres strony url www.szpitalpila.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-pila.4bip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-pila.4bip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14
Nazwa nadana zamowieniu Materiały opatrunkowe II
Numer referencyjny EZP.V – 241/29/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów opatrunkowych oraz akcesoriów do produkcji leków (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-10-05T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych lub oświadczenie o braku wymogu posiadania takiego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o posiadaniu oraz dostarczeniu na każde żądanie Zamawiającego aktualnych certyfikatów i charakterystyk produktów - załącznik nr 5
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy– Załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ, - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na niekorzyść Zamawiającego chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z mocy prawa. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz; b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu – przy zachowaniu jego parametrów; c) zmiany sposobu konfekcjonowania; d) dostarczeniu produktu zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, w sytuacji gdy wystąpił przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta. e) zwiększenia maksymalnie poniżej 10% wartości brutto przedmiotu umowy. 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy, o której mowa w ust. 2 może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 1. 5. Cena jednostkowa będzie stała przez 12 miesięcy. Po upływie tego okresu dopuszcza się wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zmiana wynagrodzenia następuje na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie i szczegółowy sposób jego wyliczenia oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 na wynagrodzenie Wykonawcy. Zmiana będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wejścia w życie zmian dotyczących przypadków określonych w ust. 5 powyżej, ze skutkiem od dnia wprowadzenia zmian. 7. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, Zmawiający ma prawo odmówić zmiany wynagrodzenia Wykonawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Wykonawcy. 8. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 6 dotyczy jedynie niewykonanej części zamówienia.
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych oraz akcesoriów do produkcji leków (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych oraz akcesoriów do produkcji leków (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych oraz akcesoriów do produkcji leków (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych oraz akcesoriów do produkcji leków (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych oraz akcesoriów do produkcji leków (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych oraz akcesoriów do produkcji leków (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych oraz akcesoriów do produkcji leków (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-10-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych oraz akcesoriów do produkcji leków (II). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)