Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości

Data publikacji 2020-04-03
Data zakończenia 2020-04-22 00:00:00
Instytucja Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Pomoce naukowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528995-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 380000000, 391621006, 341520007, 390000003, 301900007, 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące dostawy:
Część 1 - Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w stanowisko wielozadaniowe dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji wraz z montażem i uruchomieniem – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a dla tej części.
Część 2 - Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w zestaw do laboratorium dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b dla tej części.
Część 3 - Dostawa wyposażenia pracowni w zakresie dietetyki dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c dla tej części.
Część 4 - Dostawa wyposażenia pracowni w program do układania diet dla Instytutu Nauk o Zdrowiu wraz z montażem i uruchomieniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d dla tej części.
Część 5 - Dostawa wyposażenia pracowni w symulator porodu dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e dla tej części.
Część 6 - Dostawa wyposażenia mebli dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5f dla tej części.
Część 7 – Dostawa akcesoriów muzycznych i inne dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5g dla tej części.
Część 8 – Dostawa akcesoriów animacyjnych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5h dla tej części.
Część 9 – Dostawa ścieżka sensorycznej dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i dla tej części.
Część 10 – Dostawa materiałów technicznych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5j dla tej części.
Część 11– Dostawa plastikowego pojemnika Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5k dla tej części.
Część 12 – Dostawa sprzętu elektrycznego dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. Jana Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5l dla tej części.
Część 13 – Dostawa pomocy z drewna dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5m dla tej części.
Część 14 – Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych grupa A dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5n dla tej części.
Część 15 – Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych grupa B dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5o dla tej części.
Część 16 – Dostawa plastikowych klocków dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5p dla tej części.
Część 17 – Dostawa materiałów do scrapbookingu dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5r dla tej części.
Część 18 – Dostawa urządzeń biurowych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5s dla tej części
Część 19 – Dostawa urządzeń dla ratownictwa dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5t dla tej części

a) Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone.
b) Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
c) Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) dla części 1, 2 budynek Collegium sub Horologio oraz dla części 3, 4, 5, 19 budynek Collegium Primium; części: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 w sali 2.10 Collegium Primum.
d) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
e) Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
a) Część 3 - przeszkolenie 2 osób po 4 godziny przy dostawie i w okresie gwarancyjnym.
b) Część 19 – przeszkolone zostaną 4 osoby, po 2 godziny przy dostawie i w okresie gwarancyjnym
f) W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
g) W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
h) Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e0e57c85-e03a-4d58-813d-8525999761bf
Biuletyn 528995-N-2020
Zamawiajacy nazwa Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
Regon 12007355200000
Zamawiajacy adres ulica Kolbego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 842 98 01,
Zamawiajacy fax 033 8435601, 8430530
Zamawiajacy email biuro.kanclerza@pwsz-oswiecim.edu.pl,
Adres strony url https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Państwowa
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/muposwiecim,m,329168,2020.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/muposwiecim,m,329168,2020.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
Numer referencyjny 1/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje następujące dostawy: Część 1 - Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w stanowisko wielozadaniowe dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji wraz z montażem i uruchomieniem – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a dla tej części. Część 2 - Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w zestaw do laboratorium dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b dla tej części. Część 3 - Dostawa wyposażenia pracowni w zakresie dietetyki dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c dla tej części. Część 4 - Dostawa wyposażenia pracowni w program do układania diet dla Instytutu Nauk o Zdrowiu wraz z montażem i uruchomieniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d dla tej części. Część 5 - Dostawa wyposażenia pracowni w symulator porodu dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e dla tej części. Część 6 - Dostawa wyposażenia mebli dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5f dla tej części. Część 7 – Dostawa akcesoriów muzycznych i inne dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5g dla tej części. Część 8 – Dostawa akcesoriów animacyjnych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5h dla tej części. Część 9 – Dostawa ścieżka sensorycznej dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i dla tej części. Część 10 – Dostawa materiałów technicznych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5j dla tej części. Część 11– Dostawa plastikowego pojemnika Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5k dla tej części. Część 12 – Dostawa sprzętu elektrycznego dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. Jana Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5l dla tej części. Część 13 – Dostawa pomocy z drewna dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5m dla tej części. Część 14 – Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych grupa A dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5n dla tej części. Część 15 – Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych grupa B dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5o dla tej części. Część 16 – Dostawa plastikowych klocków dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5p dla tej części. Część 17 – Dostawa materiałów do scrapbookingu dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5r dla tej części. Część 18 – Dostawa urządzeń biurowych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5s dla tej części Część 19 – Dostawa urządzeń dla ratownictwa dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5t dla tej części a) Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone. b) Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. c) Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) dla części 1, 2 budynek Collegium sub Horologio oraz dla części 3, 4, 5, 19 budynek Collegium Primium; części: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 w sali 2.10 Collegium Primum. d) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. e) Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel. a) Część 3 - przeszkolenie 2 osób po 4 godziny przy dostawie i w okresie gwarancyjnym. b) Część 19 – przeszkolone zostaną 4 osoby, po 2 godziny przy dostawie i w okresie gwarancyjnym f) W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". g) W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. h) Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7. 1 Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE w zakresie wynikającym ze wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, stanowiącego odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – art. 22 ust. 1 b pkt 3; 7. 2 Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Zał. Nr 4 do SIWZ). 7. 3 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. 4 Zgodnie z art. 24 aa Pzp Zamawiający zastrzega, że najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7. 5 Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 7. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 7.5 a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2) stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7. 9. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.5. składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. 10. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2) c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). f) Wypełniony dla części w której Wykonawca składa ofertę – formularz cenowy ( załącznik nr od 5a do 5t). 13.4. Ofertę i oświadczenia oraz pozostałe dokumenty załączone do oferty zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SIWZ. 13.5. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z załączonego Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ), zobowiązany jest złożyć ofertę w taki sposób, by treść oferty odpowiadała treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z załączonych druków, treść składanych oświadczeń oraz innych dokumentów musi potwierdzać spełnianie warunków udziału obowiązujących w niniejszym postępowaniu. 13.6. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena, ustalona zgodnie z opisem w rozdziale 15 SIWZ. 13.7. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2019 poz. 1010, z późn. zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa . Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji: 1) odczytywanych podczas otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, 2) które są jawne na mocy odrębnych przepisów, 3) ceny jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny oferty. 13.8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). 13.9. Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Tryb udzielenia zamowienia 1
Czy wadium 1
Wadium 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych ); Część II – 500,00 zł, ( słownie: pięćset złotych); Części III - 500,00 zł, ( słownie: pięćset złotych); Część VI - 500,00 zł, ( słownie: pięćset złotych); Od Części IV, V oraz od części VII do części Część XIX – nie jest wymagane wniesienie wadium; 11.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2014r, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240); 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Zachodnim WBK S.A. Nr konta bankowego: 47 1090 2590 0000 0001 3232 4514. 11.5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości – część ….”. 11.6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 11.8. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 11.9. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji / poręczenia. 11.10. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt. 11.9 powyżej nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu”. 11.11. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 21. 5 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; c) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone. d) w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot umowy m.in. rezygnacji z części dostaw, gdy realizacja całego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego – o wartość niewykonanych dostaw. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone. e) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego sprzętu, lub pojawieniem się na rynku nowszej wersji sprzętu. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. Zaistnienie takiej sytuacji może być również podstawą do aneksowania terminu realizacji umowy. f) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). g) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, h) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, 21. 6 Warunki zmian: - inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy , zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, - forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający zastrzega, iż w wypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w stanowisko wielozadaniowe dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji wraz z montażem i uruchomieniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stanowisko to obejmuje następujące moduły: A) Moduł do badania rozruchu i rewersji silnika indukcyjnego klatkowego B) Moduł do badanie napędu o sterowaniu skalarnym C) Moduł badania napędu o sterowaniu wektorowym D) Moduł badania serwonapędu E) Moduł badania nagrzewnicy indukcyjnej do obróbki metali F) Kabel przedłużający trójfazowy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a G) Mata antyelektrostatyczna stanowiskowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w zestaw do laboratorium dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zasilacz laboratoryjny, Oscyloskop cyfrowy, Sondy prądowe, Multimetr graficzny, Zestawy przetworników, Ramię robota z osprzętem, Zestaw do ćwiczeń z obwodem szeregowym i rónoległym prądu stałego, Transormator rozbieralny, Moduł ćwiczeniowy z silnikiem pradu stałego, Mata antyelektrostatyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni w zakresie dietetyki dla Instytutu Nauk o Zdrowiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przenośny, segmentowy analizator składu ciała przeznaczony do użytku profesjonalnego, OPROGRAMOWANIE DO ANALIZATORA, Zwijana miarka do pomiaru obwodu, Przenośny fałdomierz przeznaczony do pomiaru grubości fałdów skórno-tłuszczowych, Wzrostomierz, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni w program do układania diet dla Instytutu Nauk o Zdrowiu wraz z montażem i uruchomieniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Program do układania diet, w której prowadzący zajęcia zarządza grupą swoich studentów, kontrolując ich pracę nad jadłospisami. • Posiadanie specjalnej wersji akademickiej, przeznaczonej do pracy na uczelni – w wersji dla 1 wykładowcy i nieograniczonej liczby studentów, z którymi będą prowadzone zajęcia z układania jadłospisów. • Baza danych Instytutu Żywności i Żywienia w programie wraz z oznaczeniem produktów z Bazy IŻŻ. • Konto nadrzędne dla prowadzącego, aby mógł samodzielnie przydzielać dostępy dla ucznia (w tym ustawiać dostęp czasowy), z dodatkową możliwością wglądu w jadłospisy przygotowane i udostępnione przez ucznia. • Możliwość korzystania z konta przez studenta po zalogowaniu w warunkach domowych, celem wykonywania prac domowych. •Wskazane jest aby oprogramowanie działające w chmurze, dostępne na podstawie abonamentu z każdego komputera połączonego z Internetem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni w symulator porodu dla Instytutu Nauk o Zdrowiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34152000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Symulator do szkolenia przyjęcia porodu i oceny kolejnych faz porodu. Fantom powinien umozliwić studentowi osiagniecie efektu prowadzenia porodu ulicznego oraz kwalfikowanej I pomocy kobiecie rodzacej w zalezności od fazy porodu. Powinien umozliwić równiez poród łozyska. symulator powinien odwzorowywać prawidłową budowę miednicy kobiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia mebli dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Regały, komody, stoły konferencyjne, krzesła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5f
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów muzycznych i inne dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pianino cyfrowe, Statyw do pianina, Kolorowe plastikowe rurki grające - Zestaw klasowy, Kolorowe plastikowe rurki grające - zestaw diatoniczny+śpiewnik, Kieszeń na kolorowe plastikowe rurki grające – materiał bawełna, wszyte gumki, możliwość umocowania 8 rurek grających, dzwonki naciskane (bez rączki)diatonika, dzwonki naciskane (bez rączki) chromatyka, kolorowe dzwonki diatoniczne +śpiewnik, zestaw bębenków z pałeczką i pokrowcem, marakasy, mini tamburyn plastikowy, trójkąt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5g
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów animacyjnych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Woreczek gimnastyczny/szkolny, Chusta animacyjna okrągła, Chusta animacyjna tarcza + kolorowe woreczki, Tunel animacyjny, Piłeczki do suchego basenu, Lina animacyjna, Hula hop, Piłka do skakania z uchwytem, Piłka do zabawy-gimnastyczna, Sznurki do wielkich baniek mydlanych, Sznurek do wielkich baniek mydlanych, Dwustronna pompka do balonów, Balony do modelowania; Profesjonalne balony do modelowania, Pachołek z otworami, Balony mix metallic, Laska gimnastyczna/tyczka treningowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5h
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa ścieżka sensorycznej dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ścieżka sensoryczna, dotykowa, Ścieżka sensoryczna, dotykowa podłużna, Mata do ćwiczeń, fitnes, jogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów technicznych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pistolet klejowy; Klej do pistoletów na gorąco 1kg; Nożyczki szkolne dla praworęcznych, z ergonomicznymi osłonkami na palce i długim szpiczastym ostrzem dla precyzyjnego cięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5j
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa plastikowego pojemnika Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pojemnik na kółkach z przykrywką; Pojemność 40 l; Cechy produktu: - wykonany z tworzywa sztucznego, - wgłębienia w pokrywie zabezpiecza przed przesuwaniem się piramidalnie ustawionych pudeł, - możliwość segregacji wielu rzeczy, - naturalny kolor doskonale wpisuje się w stylistykę każdego wnętrza, - solidna, masywna konstrukcja, - zaokrąglone obrzeża zapewniają bezpieczeństwo najmłodszym użytkownikom, - nowoczesny design. Pudełka w trzech różnych kolorach lub przeźrocztste. Dane techniczne: Pojemność: 40 L; Wymiary (mm): 330 x 550 x 400 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5k
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu elektrycznego dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. Jana Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Kuchenka mikrofalowa; 800W; 20-25 l, programator, minimum 5 stopni mocy; podgrzewanie, gotowanie, rozmrażanie, timer, sygnał dźwiekowy Kuchenka elektryczna dwupalnikowa; moc 2500 W, płynna regulacja termostatu, nóżki antypoślizgowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5l
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy z drewna dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw klocków drewnianych do nauki programowania dla dzieci młodszych Piramida matematyczna mała, wykonana z drewna/innego trwałego materiału lub równoważnych, który stwarza duże możliwości w zakresie doskonalenia umiejętności mnożenia i dzielenia w edukacji promującej zabawę jako ulubioną formę aktywności dzieci. Dmuchajka wykonana z drewna/ innego trwałego materiału lub równoważnych, ułatwiających kontrolowanie oddechu, wydłużanie fazy wydechowej, umożliwia ustalenie prawidłowego toru oddechowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5m
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych grupa A dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyprawka Przedszkolaka Zestaw zawierający podstawę wykonaną z drewna z 12 drewnianym klockami w 6 kolorach - 12 tematycznych tarcz ze zbiorem zabaw w formie obrazkowej przystosowanych do możliwości percepcyjnych dzieci w wieku przedszkolnym od 4 lat. Tematyka tarcz: - rozpoznawanie kolorów, - dobieranie obrazków według określonych cech: wielkości, kształtu, barwy, przeznaczenia, - wyszukiwanie podobieństw i różnic pomiędzy przedmiotami, - łączenie w pary obrazków logicznie do siebie pasujących Dopuszcza się oferowanie równoważnych zestawów jeśli obejmują wskazaną tematykę i służą rozwojowi tych samych umiejętności. Od wierszyka do literki (zeszyty 1. i 2.) Zeszyt ćwiczeń zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 24 liter małych i wielkich. Litery uporządkowano zgodnie z kolejnością przyjętą w podręczniku dla klasy 0. Program służący do nauki cyfr, znaków matematycznych oraz figur geometrycznych Program służący do nauki cyfr, znaków matematycznych oraz figur geometrycznych. Od piosenki do literki. Część 2 - komplet (podręcznik + ćwiczenia + płyta CD) Piosenki do rysowania - komplet (ćwiczenia + zestaw pomocy dla nauczyciela + materiały dla ucznia + płyta CD) Jest to program Metody Dobrego Startu oparty na materiale nieliterowym (25 abstrakcyjnych wzorów ułożonych według stopnia trudności). Dla dzieci w wieku przedszkolnym. Pakiet, w skład któregowchodzi: - ramka (dokładne parametry znajdują się w opisie), 1 szt. - książeczka Bezpieczeństwo na drodze ,1 szt. - książeczka Bohaterowie naszych lektur ,1 szt. Serie ćwiczeń Pakietu przeznaczone są dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Zadania w książeczce Bezpieczeństwo na drodze, klasa 1 to m.in.: - Drogi i uczestnicy ruchu drogowego - Znaki drogowe, drogi i uczestnicy ruchu drogowego - Porównywanie prędkości - Sygnalizacja świetlna. Zachowanie się na światłach Zawartość książeczki Bohaterowie naszych lektur to m.in.: - „Koziołek Matołek” - „Rady nie od parady” Ramka Ramka powinna mieć charakter plastikowej tabliczki z kolorowymi guzikami, do której można dokupić książeczki z kartami, które ułatwiają dzieciom zdobywanie różnych kompetencji. Guziki mają mieć możliwość przesuwania się po rowkach wykonanych na dole i po stronie prawej ramki. Wyprawka Pierwszoklasisty, Zestaw zawierający podstawę wykonaną z drewna z 12 drewnianymi klockami w 6 kolorach oraz 12 tematycznych tarcz ze zbiorem zabaw dla dzieci od 6 lat, opartych na podstawowych założeniach programowych nauczania zintegrowanego. Zabawy z liczbami, Książeczka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym zawierająca ćwiczenia typu: sudoku, piramidy liczbowe, łam kody, szukaj liczb, dodawaj i odejmuj, ponad 100 zabaw. Liczę w pamięci 3.Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100, Książeczka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym zawierająca zbiór zadań dotyczących czterech podstawowych działań arytmetycznych, które dzięki swojej przystępnej i zabawowej formie służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań. Matematyka na wesoło 5, Książeczka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym zawierająca zbiór ćwiczeń, zabaw i łamigłówek matematycznych. Zestaw kontrolny, Zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Służy zawsze w połączeniu z książeczkami z tej samej serii, gdzie cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach. Inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii, Jest to pozycja adresowana do terapeutów oraz nauczycieli języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. Elementarz dla dzieci z dysleksją, Elementarz powinien być podzielony na trzy części: naukę liter, naukę sylab, czytanie całych słów, od najprostszych po bardziej złożone. Liczenie i porównywanie, Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Wiosna, lato, jesień, zima, Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Zabawy z rachunkami, Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Dzielenie w zakresie 100, część 2 Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Geometria, część 1 Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Pakiet Komiksy z zadaniami dla sześciolatków Każdy pakiet powinien zawierać 5 publikacji: - Planeta literek, - Planeta cyferek, - Planeta ciekawostek, - Planeta plastyki, - Planeta eksperymentów Mnożenie w zakresie 100, część 1 Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Sposoby liczenia Liczby w zakresie 100 Mnożenie i dzielenie Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5n
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych grupa B dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Metoda Dobrego Startu. Płyta DVD zawierająca 3 filmy, które pokazują w jaki sposób wykorzystywać tę metodę w pracy z dziećmi. Metoda Dobrego Startu, Od głoski do słowa - tekturowa teczka z płytą CD.Zestaw zawiera podręcznik – instrukcję do programu;dwa zeszyty ćwiczeń z ilustracjami i tekstami rymowanek; 14 kart ze wzorami abstrakcyjnymi do ćwiczeń ruchowo-słuchowo-wzrokowych (jeden wzór do dwóch rymowanek); Metoda Dobrego Startu, Od słowa do zdania, od zdania do tekstu. Publikacja składa się z podręcznika, teczki oraz płyty CD.W podręczniku znajduje się rozdział poświęcony dzieciom z wadą słuchu i ich specjalnym potrzebom edukacyjnym, charakterystyka Metody Dobrego Startu i jej zastosowania w pracy z tymi dziećmi. Kocham mówić. Historyjki obrazkowe z tekstami. Są one pomocne w nawiązywaniu kontaktu z dzieckiem, u którego występują problemy ze swobodnym wypowiadaniem się. Świat dźwięków - Zestaw do ćwiczenia percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji (z płytą CD). Trening słuchu (z płytą CD). Zestaw powinna tworzyć książka zawierająca opisy zabaw, ilustracje, rebusy, kolorowe gry potrzebne do ich przeprowadzenia oraz materiał dźwiękowy. Wczesna interwencja terapeutyczna. Stymulacja rozwoju dziecka. Od noworodka do 6 roku życia. Uczę się mówić. Zeszyt do nauki języka metodą krakowską - Zeszyt 3.Książka powinna zawierać formy językowe z wyrażeniami "gdzie" i "do kogo" oraz zdania, z wykorzystaniem poznanych form. Kocham Czytać. Pakiet powinien zawierać 18 zeszytów (1-18), poradnik i kolorowankę, które umozliwiają wczesna naukę czytania. Całość powinna być zapakowana w niebieskie, tekturowe pudełko. Kocham Czytać. Podróże Jagody i Janka. Pakiet powinien zawierać 12 zeszytów o numerach od 19-30 oraz gra planszową. Całość powinna być zapakowana w zielone , tekturowe pudełko. Kocham Czytać. Jagoda i Janek podróżują po Polsce. Pakiet powinien zawierać 18 zeszytów o numerach 31-48 oraz dwustronną, kolorową mapę Polski. Całość powinna być zapakowana w tekturowe, czerwone pudełko. PUS Chyża Żmija Syk - Syk. Książeczka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym zawierająca ćwiczenia, Nowe przygody Olka i Ady. pięciolatek. sześciolatek. poziom bb. Pakiet edukacyjny dla przedszkolaków, Zestaw logopedyczny typu Piotruś. Przygoda z komputerem, ćwiczenia i płyta CD.Pozycja zawiera ćwiczenia i gry edukacyjne ułatwiające uczniom klasy 1 opanowanie podstawowych kompetencji zwiazanych z obsługa komputera. Pakiet podręcznikow i ćwiczeń dla klasy 1. Pakiet podręcznikow i ćwiczeń dla klasy 3. Pakiet podręcznikow i ćwiczeń dla klasy 2.W skład każdego z pakietów dla ucznia powinny wchodzić:podręczniki,ćwiczenia,wyprawka z materiałami dydaktycznymi oraz podręcznik z ćwiczeniami do zajęć komputerowych wraz z płytą CD. Pakiet podręcznikow i ćwiczeń dla klasy 3.W skład każdego z pakietów dla ucznia powinny wchodzić:podręczniki,ćwiczenia,wyprawka z materiałami dydaktycznymi oraz podręcznik z ćwiczeniami do zajęć komputerowych wraz z płytą CD. Klocki Diennesa lub inny alternatywny zestaw spełniajacy warunki: w komplecie znajduje się 60 plastikowych estetycznie wykonanych klocków, przechowywanych w pudełku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5o
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dostawa plastikowych klocków dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw plastikowych klocków - pakiet edukacyjny z zasilaczem i akumulatorem. Zestaw dla dzieci, który umożliwi dzieciom rozwijanie umiejętności w dziedzinach nauk ścisłych, podstaw inżynierii oraz programowania. Zawiera klocki, które można złożyć w jeden z 16 różnych modeli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5p
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów do scrapbookingu dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Maszyna tnąco-wytłączająca do scrapbookingu z akcesoriami/ Zestaw startowy maszyna tnąco-wytłaczająca; Przeznaczona do pracy na dużych arkuszach A4, Zastosowanie: (papier, tektura, tkanina, skóra, filc, bristol, grubsza folia aluminiowa) Maszyna tnąco-wytłączająca do scrapbookingu; Wykrojnik do scrapbookingu Pudełko z motylem Wykrojnik do scrapbookingu-Pudełko z motylem; Wykrojnik Butterfly Favor Box (Pudełko z motylem) Wykrojnik do scrapbookingu - składane zaproszenie; dwa elementy w opakowaniu; przeznaczony do różnego typu maszyn tnąco-wytłaczających, umożliwia pracę z różnymi materiałami : tektura, filc, papier ozdobny, aluminium , tkaniana; Wykrojnik do scrapbookingu- border z motywem kwiatowym, roślinnym, motylami lub inny; Pozwala na przygotowanie pięknego wykończenia do kartek. Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Idealny do wycinania i wytłaczania. Wykrojnik do scrapbookingu- kwiaty (trzy różne wzory) ; Ilość elementów w zestawie min. 2; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych kwiatów do dekoracji kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu- listki, gałązki (dwa różne wzory) ; Ilość elementów w zestawie min. 2; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu - 2 różne wzory; ramka okrągła /owalna min. 5 elementów w opakowaniu; element zewnętrzny - największy musi posiadać ozdobny dekor ; Średnica elementów od 3cm - 12cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu - ramka prostokątna lub nieregularna; min. 3 elementy w opakowaniu ; element zewnętrzny - największy musi posiadać ozdobny dekor ; Wielkość ramek 6,5-12 cm x 11-15 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu; wzór choinka; 3 elementy w zestawie; Wysokość pojedynczej choinki od 7 cm do 12 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu- wzór jajko; pojedynczy element; Wysokość pojedynczego elementu od 6 cm do 9 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu Wykrojnik do scrapbookingu- wzór: bombka ażurowa ; Wymiary dł. 5-7 cm x 2-4 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu - napis: Wesołych Świąt; Wymiary: 2-4 cm x 6-7 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu; wzór- motyle; ilość elementów w opakowaniu min. 2 sztuki. Wielkość pojedynczego elementu: 2,8-5 cm x 4,5-10 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu - zając; pojedynczy element o wielkości 4,5-7 cm x 7-9,5 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy fil Folder do wytłaczania do scrapbookingu (do embossingu)- 10 różnych wzorów (2 motywy roślinne np. pnącze, motyw kwiatowy) , kropki, gwiazdki, zegary, kratka, serduszka, śnieżynki, choinki, motyw odręcznego pisma, ramka okrągła z motywem świątecznym lub inne); folder pozwala na wytłaczanie wzorów na kartkach okolicznościowych, wizytówkach itp. Wymiary folderu szer. od 10-13 cm. dł. od. 14-18 cm. Papier dwustronny do scrapbookingu; Wymiary - 30-31cm x 30-31cm; zestaw 6 arkuszy w opakowaniu; Pozwala na przygotowanie kart okolicznościowych, wizytówek, dyplomów, zaproszń, zakładek, pudełek itp.; 10 różnych wzorów (np.: Winter star; Cosmos; Lavender Hills; Winter song; Sumertime Picnic; Wintage Bison; Diamonds; Old fashioned Christmas; Lavender Date; Spring botanic; Light House; Navy romance; Dreamer; Desert Rose; Hello Christmas; Holmes in love; Scrap and Me; lub inny) Płytka do wycinania do maszyn tnąco-wytłaczających do scrapbookingu, A4 ; rozmiar 23cm x 33 cm x 0,3 cm, płytka jest niezbędna w celu użycia wykroijników i folderów Mata silikonowa służąca do wytłaczania w maszynkach dpCraft A5 i A4 (JCMT-001, JCMT-002). Dzięki tej macie efekt wytłaczania (embossowania) będzie jeszcze lepiej widoczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5r
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń biurowych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Urządzenie do laminowanie dokumentów w formacie A4,maksymalna szerokość laminacji 235 [mm], minimalna  prędkość laminacji 30 [cm/min],powinno mieć krótki czas nagrzewania – do 1 min., urządzenie powinno wyłączać się automatycznie po 30 minutach braku aktywności. Urządzenie powinno umożliwiać laminację na zimno i na gorąco oraz zawierać diodę , która sygnalizuje możliwe zablokowanie laminowanego dokumentu wraz z dźwignią, która umożliwia zwalnianie napędu wałków i ułatwia wycofanie dokumentu. Folie do laminowania A4, Folia do laminowania A3, Folia do laminowania A5, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5s
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń dla ratownictwa dla Instytutu Nauk o Zdrowiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Fantom osoby dorosłej, tułów (korpus) do ćwiczenia podstawowych czynności resuscytacyjnych odwzorowujący cechy ciała ludzkiego takie jak wygląd i rozmiar fizjologiczny. Budowie fantomu ze zaznaczonymi punktami anatomicznymi: -sutki, - obojczyki, - mostek, - żebra, umożliwiającymi lokalizację prawidłowego miejsca uciskania klatki piersiowej. Apteczka, Deska, Manekin osoby dorosłej, tułów (korpus) do ćwiczeń w wodzie technik ratownictwa wodnego odwzorowujący cechy ciała ludzkiego takie jak wygląd i rozmiar fizjologiczny. Budowa manekina ze zaznaczonymi punktami anatomicznymi: - głowa z zaznaczoną żuchwą, -szyja, -korpus do pasa, -kikuty ramion Układ głowy i sztywnej żuchwy umożliwia chwyt i holowanie jednorącz i oburącz. Pas, Boja, Rzutka, Koło ratunkowe, Kamizelka asrkuracyjna, Kompas Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5t
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)