Wyposażenie obiektu Domu Kultury w miejscowości Ostrowite ETAP I i II

Data publikacji 2020-04-03
Data zakończenia 2020-04-15 00:00:00
Instytucja Gmina Brzuze
Miejscowość Brzuze
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528999-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę elementów wyposażenia do Domu Kultury w Ostrowitem, gmina Brzuze.
Zakres zamówienia dotyczy dostawy następujących elementów wyposażenia – etap I:
Lp. Nazwa Ilość
1 Przewód sygnałowy 600 m
2 Trasa kablowa 42 mb
3 Przewód (YDY 3X2,5 mm2) 1500 mb
4 Przewód (YDY 3X1,5 mm2) 700 mb
5 Przewód "giętki" 100 mb
6 Przewód (YDY 5x2,5 mm2) 410 mb
7 Przewód (F/UTP kat.6) 305 mb
8 Przewód (YDY 5x4mm2) 123 mb
9 Przewód (YDY 3x4mm2) 50 mb

Zakres zamówienia dotyczy dostawy następujących elementów wyposażenia – etap II
Lp. Nazwa Ilość
1 Kolumna aktywna dwudrożna 2 szt.
2 Subbas aktywny 2 szt.
3 Monitor odsłuchowy aktywny 5 szt.
4 Mikser cyfrowy 1 szt.
5 Stage box 1 szt.
6 Konsola dimmerowa 1 szt.
7 Dimmer 2 szt.
8 Kratownica aluminiowa 2m 15 szt.
9 Uchwyt do lampy 30 szt.
10 Lina stalowa zabezpieczająca 35 szt.
11 Karabińczyk 35 szt.
12 Splitter DMX 1 szt.
13 Wtyki XLR męskie 50 szt.
14 Wtyki XLR żeńskie 50 szt.
15 Reflektor profilowy 8 szt.
16 LED Par RGBW 22 szt.
17 Krzesła bankietowe 160 szt.
18 Stoły bankietowe 40 szt.
19 Wózek do transportu stołów 1 szt.
20 Wózek do transportu krzeseł 1 szt.
21 Żelazko-parownica 1 szt.
22 Odkurzacz piorący 1 szt.
23 Pokrowce na krzesła 160 szt.
24 Pokrowiec na stół bankietowy 10 szt.
25 Obrus bankietowy 40 szt.
26 Cyfrowy system bezprzewodowy 2 szt.
27 Cyfrowy nadajnik bezprzewodowy bodypack 2 szt.
28 Nagłowny mikrofon hiperkardioidalny 2 szt.
29 Mikrofon dynamiczny wokalny 2 szt.
30 Mikrofon dynamiczny instrumentalny 3 szt.
31 Mikrofon dynamiczny instrumentalny 2 szt.
32 Mikrofon pojemnościowy 4 szt.
33 Zestaw mikrofonów perkusyjnych 1 szt.
34 DiBox 2 szt.
35 Statyw mikrofonowy 13 szt.
36 Statyw mikrofonowy krótki 3 szt.
37 Statyw kolumnowy 5 szt.
38 Komputer 1 szt.
39 Kotary 111mb 111 mb
40 Szyny do kotar 75 mb.
41 Case na mikser cyfrowy 1 szt.
42 Case na mikrofony 1 szt.
43 Case na statywy mikrofonowe 1 szt.
44 Projektor 1 szt.
45 Ekran projekcyjny 1 szt.
46 Gniazdo 3 szt.
47 Gniazdo 1 szt.
48 Rozdzielnia 1 kpl.
49 Gniazdo 20 szt.
50 Pulpit sterowania oświetleniem 1 kpl.
51 Oprawy podst. 18 szt.
52 Oprawy awaryjne 3 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0bcccb6f-b421-4ef3-adf1-811f052e5093
Biuletyn 528999-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Brzuze
Regon 91086672600000
Zamawiajacy adres ulica Brzuze
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Brzuze
Zamawiajacy kod pocztowy 87-517
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 054 2701123,
Zamawiajacy fax 054 2701123
Zamawiajacy email gmina@brzuze.pl,
Adres strony url www.bip.brzuze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.brzuze.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.brzuze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Brzuze, Brzuze 62, 87-517 Brzuze
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie obiektu Domu Kultury w miejscowości Ostrowite ETAP I i II
Numer referencyjny RRG.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę elementów wyposażenia do Domu Kultury w Ostrowitem, gmina Brzuze. Zakres zamówienia dotyczy dostawy następujących elementów wyposażenia – etap I: Lp. Nazwa Ilość 1 Przewód sygnałowy 600 m 2 Trasa kablowa 42 mb 3 Przewód (YDY 3X2,5 mm2) 1500 mb 4 Przewód (YDY 3X1,5 mm2) 700 mb 5 Przewód "giętki" 100 mb 6 Przewód (YDY 5x2,5 mm2) 410 mb 7 Przewód (F/UTP kat.6) 305 mb 8 Przewód (YDY 5x4mm2) 123 mb 9 Przewód (YDY 3x4mm2) 50 mb Zakres zamówienia dotyczy dostawy następujących elementów wyposażenia – etap II Lp. Nazwa Ilość 1 Kolumna aktywna dwudrożna 2 szt. 2 Subbas aktywny 2 szt. 3 Monitor odsłuchowy aktywny 5 szt. 4 Mikser cyfrowy 1 szt. 5 Stage box 1 szt. 6 Konsola dimmerowa 1 szt. 7 Dimmer 2 szt. 8 Kratownica aluminiowa 2m 15 szt. 9 Uchwyt do lampy 30 szt. 10 Lina stalowa zabezpieczająca 35 szt. 11 Karabińczyk 35 szt. 12 Splitter DMX 1 szt. 13 Wtyki XLR męskie 50 szt. 14 Wtyki XLR żeńskie 50 szt. 15 Reflektor profilowy 8 szt. 16 LED Par RGBW 22 szt. 17 Krzesła bankietowe 160 szt. 18 Stoły bankietowe 40 szt. 19 Wózek do transportu stołów 1 szt. 20 Wózek do transportu krzeseł 1 szt. 21 Żelazko-parownica 1 szt. 22 Odkurzacz piorący 1 szt. 23 Pokrowce na krzesła 160 szt. 24 Pokrowiec na stół bankietowy 10 szt. 25 Obrus bankietowy 40 szt. 26 Cyfrowy system bezprzewodowy 2 szt. 27 Cyfrowy nadajnik bezprzewodowy bodypack 2 szt. 28 Nagłowny mikrofon hiperkardioidalny 2 szt. 29 Mikrofon dynamiczny wokalny 2 szt. 30 Mikrofon dynamiczny instrumentalny 3 szt. 31 Mikrofon dynamiczny instrumentalny 2 szt. 32 Mikrofon pojemnościowy 4 szt. 33 Zestaw mikrofonów perkusyjnych 1 szt. 34 DiBox 2 szt. 35 Statyw mikrofonowy 13 szt. 36 Statyw mikrofonowy krótki 3 szt. 37 Statyw kolumnowy 5 szt. 38 Komputer 1 szt. 39 Kotary 111mb 111 mb 40 Szyny do kotar 75 mb. 41 Case na mikser cyfrowy 1 szt. 42 Case na mikrofony 1 szt. 43 Case na statywy mikrofonowe 1 szt. 44 Projektor 1 szt. 45 Ekran projekcyjny 1 szt. 46 Gniazdo 3 szt. 47 Gniazdo 1 szt. 48 Rozdzielnia 1 kpl. 49 Gniazdo 20 szt. 50 Pulpit sterowania oświetleniem 1 kpl. 51 Oprawy podst. 18 szt. 52 Oprawy awaryjne 3 szt.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-17T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, polegającą na dostawie wybranych elementów wyposażenia określonych w Części III SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy (zgodny z załączonym wzorem)–załącznik nr 1; b) dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z częścią XI niniejszej SIWZ); c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; f) Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokumenty składane po ogłoszeniu informacji na temat złożonych ofert: a) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zgodne z załączonym wzorem) – Załącznik nr 2 – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. 3. Forma składania dokumentów: 1) oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale; 2) dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 4) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się na okres związania ofertą. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz.310). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Skępe Filia Brzuze Nr 15 9546 0004 2003 0010 2990 0005 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr RRG.271.1.2020”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 6. Oryginał dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielonego przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć do oferty jako kopię natomiast oryginał powinien być zdeponowany w kasie urzędu lub dołączony do oferty osobno w tym samym opakowaniu co oferta.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Katalog zmian umowy przewidziany jest we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2020-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)