Dostawa chemii podłogowej, środków chemicznych, materiałów eksploatacyjnych do utrzymania czystości, drobnego asortymentu gospodarczego do utrzymania czystości, pokrowców foliowych na łóżka szpitalne oraz proszku do prania

Data publikacji 2020-04-03
Data zakończenia 2020-04-16 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528833-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 338300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa chemii podłogowej, środków chemicznych, materiałów eksploatacyjnych do utrzymania czystości, drobnego asortymentu gospodarczego do utrzymania czystości, pokrowców foliowych na łóżka szpitalne oraz proszku do prania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 01178b48-ea1f-4953-abf6-3163726da72b
Biuletyn 528833-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Regon 12553630000000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr Izabeli Romanowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (0-52)3743208
Zamawiajacy fax (0-52)3743301
Zamawiajacy email dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.co.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.co.bydgoszcz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-ProPublico.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 85-796 Bydgoszcz ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 – kancelaria Centrum Onkologii, pok. 1075
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa chemii podłogowej, środków chemicznych, materiałów eksploatacyjnych do utrzymania czystości, drobnego asortymentu gospodarczego do utrzymania czystości, pokrowców foliowych na łóżka szpitalne oraz proszku do prania
Numer referencyjny 420/P/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa chemii podłogowej, środków chemicznych, materiałów eksploatacyjnych do utrzymania czystości, drobnego asortymentu gospodarczego do utrzymania czystości, pokrowców foliowych na łóżka szpitalne oraz proszku do prania
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Do pozycji nr: 6, 7 Zamawiający wymaga dostarczenia Świadectwa Jakości Zdrowotnej PZH, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną – Grupa 1. 2. Do każdej pozycji nr 1 - 9 Zamawiający wymaga dostarczenia Kart charakterystyki w języku polskim, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną - Grupa 1. 3. Do każdej pozycji nr 1 - 15 Zamawiający wymaga dostarczenia Kart charakterystyki w języku polskim, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną - Grupa 2. 4. Do pozycji nr: 1 – 9, 11, 12, 15 Zamawiający wymaga dostarczenia Świadectwa Jakości Zdrowotnej PZH, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną- Grupa 2. 5. Do pozycji nr: 1, 2, 9 Zamawiający wymaga dostarczenia Pozwolenia na obrót produktem biobójczym, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną - Grupa 2. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia spełnienia norm: PN-EN 1276, PN-EN 13727 - Grupa 3. 7. Zamawiający wymaga dostarczenia Karty charakterystyki w języku polskim, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną - Grupa 3. 8. Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia producenta, że proszek jest przeznaczony do stosowania w pralnicach przemysłowych - Grupa 3. 9. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę potwierdzenia od producenta, że maksymalna dawka proszku na 24 kg wsadu prania wynosi: 530 g oraz potwierdzenia, że wydajność z całego opakowania proszku 20 kg wynosi minimum około 37 prań przy maksymalnym wsadzie prania (24 kg), twardej wodzie oraz bardzo silnych zabrudzeniach - Grupa 3. 10. Dla pozycji 4, 5 Zamawiający wymaga dostarczenia Kart charakterystyki w języku polskim, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną - Grupa 6. 11. Dla pozycji 4 Zamawiający wymaga dostarczenia Świadectwa Jakości Zdrowotnej PZH, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną - Grupa 6. 12. Dla pozycji 4 Zamawiający wymaga potwierdzenia od producenta, że maty przeznaczone są do zastosowania w zapobieganiu przedostania się zanieczyszczeń do m.in. cleanroomów czy środowiska kontrolowanego: do stosowania przed izolatkami, śluzami, salami operacyjnymi, pomieszczeniami o wysokiej klasie czystości od 8 do 4 - Grupa 7. 13. Zamawiający wymaga dla pozycji 2 oświadczenia od Wykonawcy, że mop nadaje się do sterylizacji w autoklawie zgodnie z normą DIN 11140-1 przez 18 minut w temp. 134C wraz z wskazaniem przez producenta warunków sterylizacji - Grupa 9. 14. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę Kart charakterystyki produktu i instrukcji prania w języku polskim dla pozycji nr 1 - 3 Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną - Grupa 9. 15. Zamawiający wymaga dostarczenie oświadczenia przez Wykonawcę, że mopy z pozycji nr 1, 3 są wytrzymałe na pranie i dezynfekcję w temp. 95C - Grupa 9. 16. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę dla pozycji nr 3 oświadczenia producenta, gwarantującego po 450 cyklach prania w temp. 95°C: • zachowanie cech użytkowych produktu, • niezmienność wymiarów wskazanych w Karcie charakterystyki produktu po praniu - Grupa 9. 17 Oświadczenie Wykonawcy, że nowe mopy (dot. pozycji nr 1, 2, 3) są wykonane solidnie, z mocnych i trwałych surowców oraz zapewnienie, że podczas ręcznego pociągnięcia za frędzel zewnętrzny/ wewnętrzny czy pętelkę nie nastąpi rozdzielenie lub wyciągnięcie nitki ze splotu podstawy mopa (brak możliwości wyciagnięcia nitki z tkaniny) - Grupa 9.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 9 ...... 3. W razie niewyczerpania limitu finansowego przez okres trwania umowy, umowa może ulec przedłużeniu do wyczerpania limitu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, jeśli jest to korzystne dla Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy umowa zostanie pomiędzy stronami przedłużona na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu wartość umowy, może ulec zmianie w przypadku : 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2018 r., poz. 2177 ze zm.); 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2018r., poz. 2215 ze zm.), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 1 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie z uwzględnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do pracowniczego planu kapitałowego dokonanego przez Wykonawcę. 8. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1, pkt 2 i pkt 3 niniejszego paragrafu.
IV 4 4 data 2020-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1 – Profesjonalne preparaty chemiczne do gruntownego czyszczenia i konserwacji posadzek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 1 – Profesjonalne preparaty chemiczne do gruntownego czyszczenia i konserwacji posadzek
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2 - Specjalistyczne środki chemiczne do codziennego utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 2 - Specjalistyczne środki chemiczne do codziennego utrzymania czystości
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3 - Proszek profesjonalny do prania i dezynfekcji stosowany w pralnicach przemysłowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 3 - Proszek profesjonalny do prania i dezynfekcji stosowany w pralnicach przemysłowych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa 4 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń mechanicznych utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 4 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń mechanicznych utrzymania czystości
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Grupa 5 - Środki czystości BHP dla pracowników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 5 - Środki czystości BHP dla pracowników
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Grupa 6 – Asortyment chemiczny uzupełniający
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 6 – Asortyment chemiczny uzupełniający
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Grupa 7 - Asortyment gospodarczy drobny do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 7 - Asortyment gospodarczy drobny do utrzymania czystości
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Grupa 8 - Pakiet uzupełniający do profesjonalnych systemów manualnego utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 8 - Pakiet uzupełniający do profesjonalnych systemów manualnego utrzymania czystości
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Grupa 9 - Materiały eksploatacyjne - mopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 9 - Materiały eksploatacyjne - mopy
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Grupa 10 - Pokrowce foliowe na łóżka szpitalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 10 - Pokrowce foliowe na łóżka szpitalne
  

Criterion

Kryteria czas realizacji zamówienia częściowego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)