Szycie sortów mundurowych dla pracowników Służby Ruch Metra Warszawskiego Sp. z o.o.

Data publikacji 2020-04-06
Data zakończenia 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528802-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

szycie sortów mundurowych dla pracowników Służby Ruchu Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
1)Marynarka męska mundurowa letnia, zimowa z emblematami sztuk 700,00
2)Spodnie męskie mundurowe letnie, zimowe sztuk 1 700,00
3)Kurtka męska mundurowa z emblematami sztuk 450,00
4)Żakiet damski letni , zimowy mundurowy z emblematami sztuk 250,00
5)Spodnie lub spódnica damskie mundurowe letnie, zimowe sztuk 300,00
6)Kurtka damska mundurowa z emblematami sztuk 140,00
Zamawiający informuje, że w dniu 15.04.2020 r. o godzinie 10:00 wyznacza spotkanie z Wykonawcami na terenie STP Kabaty i udostępni zainteresowanym do wglądu gotowe wzory sortów mundurowych. Udostępnienie wzorów odbywać się będzie w obecności pracownika Metra Warszawskiego Sp. z o.o.. Brak uczestnictwa na spotkaniu nie wyklucza udziału w postępowaniu przetargowym. Miejsce spotkania: w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o., przy ul. Wilczy Dół 5 w Warszawie.
Zamawiający informuje, że z uwagi na konieczność zachowania zasady równego traktowania Wykonawców, ewentualnie pytania wynikające z ustaleń poczynionych w trakcie w/w spotkania, należy zgłaszać zgodnie z pkt 6.5 SIWP. Odpowiedzi na zgłoszone w trakcie spotkania pytania zostaną udzielone z zachowaniem zapisów pkt 6.5 i pkt 6.6 SIWP. Z uwagi na konieczność wystawienia przepustek upoważniających do wejścia na teren STP Kabaty, osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o zabranie dokumentu tożsamości i stawienie się w miejscu spotkania z 10-minutowym wyprzedzeniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 39328f17-9f2d-48ba-b7e1-b21a4a42f198
Biuletyn 528802-N-2020
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony internetowej postepowania@metro.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia postepowania@metro.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja postepowania@mero.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głownej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Nazwa nadana zamowieniu Szycie sortów mundurowych dla pracowników Służby Ruch Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Numer referencyjny WP.25.00060.2020.S.W.AGOG
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu szycie sortów mundurowych dla pracowników Służby Ruchu Metra Warszawskiego Sp. z o.o. 1)Marynarka męska mundurowa letnia, zimowa z emblematami sztuk 700,00 2)Spodnie męskie mundurowe letnie, zimowe sztuk 1 700,00 3)Kurtka męska mundurowa z emblematami sztuk 450,00 4)Żakiet damski letni , zimowy mundurowy z emblematami sztuk 250,00 5)Spodnie lub spódnica damskie mundurowe letnie, zimowe sztuk 300,00 6)Kurtka damska mundurowa z emblematami sztuk 140,00 Zamawiający informuje, że w dniu 15.04.2020 r. o godzinie 10:00 wyznacza spotkanie z Wykonawcami na terenie STP Kabaty i udostępni zainteresowanym do wglądu gotowe wzory sortów mundurowych. Udostępnienie wzorów odbywać się będzie w obecności pracownika Metra Warszawskiego Sp. z o.o.. Brak uczestnictwa na spotkaniu nie wyklucza udziału w postępowaniu przetargowym. Miejsce spotkania: w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o., przy ul. Wilczy Dół 5 w Warszawie. Zamawiający informuje, że z uwagi na konieczność zachowania zasady równego traktowania Wykonawców, ewentualnie pytania wynikające z ustaleń poczynionych w trakcie w/w spotkania, należy zgłaszać zgodnie z pkt 6.5 SIWP. Odpowiedzi na zgłoszone w trakcie spotkania pytania zostaną udzielone z zachowaniem zapisów pkt 6.5 i pkt 6.6 SIWP. Z uwagi na konieczność wystawienia przepustek upoważniających do wejścia na teren STP Kabaty, osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o zabranie dokumentu tożsamości i stawienie się w miejscu spotkania z 10-minutowym wyprzedzeniem.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zgodnie z pkt. 5.1.2 SIWP: 5.1.2.Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi lub usług szycia sortów mundurowych o łącznej wartości nie mniej niż 100 000 zł netto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zgodnie z SIWP: 5.1.3.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty wzory oferowanych sortów mundurowych. Uwaga: 1)Po 1 sztuce każdego elementu umundurowania do którego trwale będzie dołączony identyfikator Wykonawcy. 2)Wykonane wzory muszą spełniać wymagania materiałowe i wzornictwa, zgodnie z udostępnionymi przez Zamawiającego wzorami obowiązujących sortów mundurowych znajdujących się w magazynie odzieżowym Biura Administracyjni – Gospodarczym na terenie STP Kabaty. 3)Wzory odzieży do których wymagane jest oznakowanie odzieży (logo, emblematy, napisy) winny być naszyte na umundurowanie. 4)Wzory stanowić będą wzorzec jakościowy dla dostarczonych sortów mundurowych oraz posłużą do oceny punktowej oferty w Kryterium nr 2 - „Jakość wykonania Przedmiotu Zamówienia”. 5.1.4.Wzory odzieży złożone z ofertą, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pozostaną w posiadaniu Zamawiającego do czasu dostawy ostatniej partii sortów mundurowych. Wzory odzieży złożone z ofertami pozostałych Wykonawców zostaną im zwrócone po rozstrzygnięciu postępowania. Wzory odzieży Wykonawcy odbierają z magazynu odzieżowego Zamawiającego na własny koszt.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy wadium 1
Wadium Zgodnie z SIWP: 7.Wymagania dotyczące wadium 7.1.Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 13 000,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy 00/100). 7.2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej. 7.3.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu znajdzie się na rachunku bankowym Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. 7.4.Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 7.5.Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.4., Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. 7.6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7.7.W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.8.Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 10 wzoru umowy, stanowiący zał. nr 7 do SIWP:. Zmiany w Umowie. 1.Z zastrzeżeniem postanowień ust. 2, zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2.Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zmiana oznaczenia osób sprawujących nadzór na realizacją umowy nie wymagają aneksu w formie pisemnej. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty – w szczególności w następującym zakresie i w następujących warunkach: 1)Zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach: -wystąpienia siły wyższej; -przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; -zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy; -opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności; -opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności; 2)Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3)Zmiana zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 4)Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 5)Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6)Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych. 7)Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 4.Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 5.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający zastrzega, że udostępnione wzory i dokumentacja techniczno-technologiczna Joanna Klimas Dom Mody Klimas S.A. w rozumieniu art. l 1 ust.4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj. Dz.U. z 2003r. nr.l53 poz.1503 z późniejszymi zmianami) stanowią tajemnice przedsiębiorstwa Zamawiającego. Szycie umundurowania odbywać się będzie na podstawie ww Dokumnetacji, kttóra będzie udostępniona Wykonawcy, który wygra postępowanie, po zawarciu umowy oraz po podpisaniu zobowiązania do zachowania w tajemnicy informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polskiem
IV 4 5 okres 60

Criterion

Kryteria Jakość wykonania Przedmiotu Zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena Przedmiotu Zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)