Dzierżąwa urządzeń kopiujących - kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie

Data publikacji 2020-04-06
Data zakończenia 2020-04-14 00:00:00
Instytucja Prokuratura Regionalna w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529689-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 7 szt. urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ stanowiącym Wzór Umowy.
3. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) serwis, konserwacja i bieżące naprawy urządzeń;
2) dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkich innych części zamiennych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu najmu, za wyjątkiem papieru;
3) oferowane urządzenia - kserokopiarki muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego;
4) podstawowe przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi kserokopiarek;
5) w przypadku awarii urządzenia – dostawa nowej kserokopiarki o parametrach nie gorszych od kserokopiarki zabranej do naprawy;
6) ubezpieczenie przedmiotu najmu od wszelkiego ryzyka oraz utrzymanie ciągłości ubezpieczenia przez cały okres realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8b10f06e-fd12-4f6c-88de-7d1a4202e685
Biuletyn 529689-N-2020
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Regionalna w Lublinie
Regon 36382320000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okopowa
Zamawiajacy adres numer domu 2 a
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 5288181
Zamawiajacy fax 81 5323219
Zamawiajacy email zp@pa.lublin.pl
Adres strony url www.pr.lublin.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Prokuratura Regionalna w Lublinie
Dostep dokumentow zamowienia www.pr.lublin.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lublin.pr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, operator pocztowy, doręczyciel
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba WBA Prokuratury Regionalnej w Lublinie, al. Kraśnicka 35, 20-950 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dzierżąwa urządzeń kopiujących - kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie
Numer referencyjny RP VI WBA 261.3.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 7 szt. urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ stanowiącym Wzór Umowy. 3. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) serwis, konserwacja i bieżące naprawy urządzeń; 2) dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkich innych części zamiennych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu najmu, za wyjątkiem papieru; 3) oferowane urządzenia - kserokopiarki muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego; 4) podstawowe przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi kserokopiarek; 5) w przypadku awarii urządzenia – dostawa nowej kserokopiarki o parametrach nie gorszych od kserokopiarki zabranej do naprawy; 6) ubezpieczenie przedmiotu najmu od wszelkiego ryzyka oraz utrzymanie ciągłości ubezpieczenia przez cały okres realizacji zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2024-03-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa w następujący sposób: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch należycie wykonanych usług dzierżawy/najmu kserokopiarek lub dostaw kserokopiarek - o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości pojedynczego kontraktu / umowy co najmniej 50 tys. zł brutto*, wraz z podaniem odpowiednio: - ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z zamówieniem;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, oświadczenia Wykonawcy o: braku przesłanek wykluczenia wykonawcy z postępowania, informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły ostateczne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23 oraz art. 24 ust. 1 pkt 1) i 8) ustawy, (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły ostateczne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w zakresie opisanym w § 12 ust. 1 pkt 2 SIWZ, (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu wykazu wykonanych usług / dostaw, w okresie 3 lat – przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane [na dowód okoliczności, o których mowa w § 12 ust. 1 pkt 2) lit C. a (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dowodów potwierdzających, że usługi / dostawy wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2 zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy [na dowód okoliczności, o których mowa w § 12 ust. 1 pkt 2 lit C przy czym w przypadku ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcę, który wykazie się doświadczeniem, jako członek konsorcjum, z referencji, lub innego stosownego dokumentu powinno wynikać należyte wykonanie przez tego członka warunków stawianych przez Zamawiającego.]
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty na warunkach określonych w postanowieniach załączonego do SIWZ wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas usunięcia awarii
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)