„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego”

Data publikacji 2020-04-08
Data zakończenia 2020-04-17 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Sztumie
Miejscowość Sztum
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530375-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem systemowym.
2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach A1 oraz A2 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj:
Część I
„Zakup sprzętu elektronicznego w celu realizacji zajęć zdalnych w powiecie sztumskim” ze środków Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ZDALNA SZKOŁA Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Załącznik A1 do SIWZ

Część II
„Zakup i dostawa laptopów oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sztumie - Załącznik A2 do SIWZ

3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby:
a) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr … (dot. Części I- Załącznik A1 do SIWZ)
b) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr …. (dot. Części II- Załącznik A2 do SIWZ)

Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5fff379-4efe-4787-99c0-b575cb60f36a
Biuletyn 530375-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Sztumie
Regon 19262862000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Sztum
Zamawiajacy kod pocztowy 82-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 552 677 428
Zamawiajacy fax 552 677 442
Zamawiajacy email powiatsztumski@wp.pl
Adres strony url www.powiatsztumski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część I „Zakup sprzętu elektronicznego w celu realizacji zajęć zdalnych w powiecie sztumskim” ze środków Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ZDALNA SZKOŁA Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatsztumski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy składać w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowaną na adres Zamawiającego. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego -Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Sztumie (parter)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego”
Numer referencyjny ON.272.1.2020.III
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem systemowym. 2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach A1 oraz A2 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj: Część I „Zakup sprzętu elektronicznego w celu realizacji zajęć zdalnych w powiecie sztumskim” ze środków Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ZDALNA SZKOŁA Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Załącznik A1 do SIWZ Część II „Zakup i dostawa laptopów oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sztumie - Załącznik A2 do SIWZ 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby: a) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr … (dot. Części I- Załącznik A1 do SIWZ) b) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr …. (dot. Części II- Załącznik A2 do SIWZ) Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. 4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: UWAGA: DOTYCZY Części I oraz II do 14 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Dniem wykonania zamówienia jest: a) dzień przedłożenia przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę celem dokonania jego odbioru przez Zamawiającego – pod warunkiem, że przedłożony przedmiot zamówienia okaże się wolny od wad, co winno być potwierdzone w protokole odbioru lub b) dzień podpisania protokołu odbioru po usunięciu wad – jeżeli w trakcie odbioru Zamawiający stwierdzi, że przedłożony przedmiot zamówienia jest obarczony wadą bądź wadami (w tym jest niezgodny pod względem ilościowym i jakościowym z przedmiotem umowy).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 3.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 3.2. – zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawarte są w wzorze umowy – Załącznik D (dla Części I oraz II) do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, tj.: a) Zmiany przedstawicieli stron podmiotów biorących udział w zamówieniu w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.) . b) z powodu działania siły wyższej niezależnej uniemożliwiającej wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej i potrzebny do usunięcia skutków tego działania oraz wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak np. długotrwałe intensywne opady deszczu, powodzie itp. c) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d) zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej, w wyniku czego zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) – w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie, e) wycofania z produkcji jakiegokolwiek – w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową – rodzaju (modelu) sprzętu komputerowego lub oprogramowania – w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia go innym rodzajem (modelem) sprzętu komputerowego lub oprogramowania, jednak o nie gorszych i nie mniej nowoczesnych parametrach technicznych, f) pojawienia się na rynku nowego rozwiązania technologicznego w zakresie przedmiotu zamówienia bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji – w takim przypadku Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze aneksu do umowy skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
IV 4 4 data 2020-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferty należy składać w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Zakup sprzętu elektronicznego w celu realizacji zajęć zdalnych w powiecie sztumskim” ze środków Oś I Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach ZDALNA SZKOŁA Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: UWAGA: DOTYCZY Części I oraz II do 14 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Dniem wykonania zamówienia jest: a) dzień przedłożenia przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę celem dokonania jego odbioru przez Zamawiającego – pod warunkiem, że przedłożony przedmiot zamówienia okaże się wolny od wad, co winno być potwierdzone w protokole odbioru lub b) dzień podpisania protokołu odbioru po usunięciu wad – jeżeli w trakcie odbioru Zamawiający stwierdzi, że przedłożony przedmiot zamówienia jest obarczony wadą bądź wadami (w tym jest niezgodny pod względem ilościowym i jakościowym z przedmiotem umowy).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem systemowym. 2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach A1 oraz A2 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj: 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby: a) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr … (dot. Części I- Załącznik A1 do SIWZ) Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. 4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa laptopów oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sztumie - Załącznik A2 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: UWAGA: DOTYCZY Części I oraz II do 14 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Dniem wykonania zamówienia jest: a) dzień przedłożenia przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę celem dokonania jego odbioru przez Zamawiającego – pod warunkiem, że przedłożony przedmiot zamówienia okaże się wolny od wad, co winno być potwierdzone w protokole odbioru lub b) dzień podpisania protokołu odbioru po usunięciu wad – jeżeli w trakcie odbioru Zamawiający stwierdzi, że przedłożony przedmiot zamówienia jest obarczony wadą bądź wadami (w tym jest niezgodny pod względem ilościowym i jakościowym z przedmiotem umowy).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem systemowym. 2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach A1 oraz A2 do SIWZ dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia tj: 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego, określonego w SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby: a) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr … (dot. Części I- Załącznik A1 do SIWZ) b) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum – pok. Nr …. (dot. Części II- Załącznik A2 do SIWZ) Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. 4. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. – czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność pomocy naukowych, pomocy dydaktycznych, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)