Rozbudowa systemu informatycznego funkcjonującego w Szpitalu Powiatowym Imienia Miłosierdzia Bożego w Limanowej w obszarze Zespołu Poradni Specjalistycznych w ramach projektu pn. "Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)"

Data publikacji 2020-04-08
Data zakończenia 2020-04-22 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy Limanowa
Miejscowość Limanowa
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530365-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Rozbudowa systemu informatycznego funkcjonującego w Szpitalu Powiatowym Imienia Miłosierdzia Bożego w Limanowej w obszarze Zespołu Poradni Specjalistycznych w ramach projektu pn. "Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)".
Szczegółowy opis zawiera załącznik pn. Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1ef9507-8a24-4285-bd92-2c7684b8dfe4
Biuletyn 530365-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy Limanowa
Regon 30437800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Limanowa
Zamawiajacy kod pocztowy 34-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 183 372 710
Zamawiajacy fax 183 372 710
Zamawiajacy email zampub@szpitallimanowa.pl
Adres strony url www.szpitallimanowa.pl
Adres strony internetowej http://www.szpitallimanowa.pl/zamowienia_publiczne.php
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ - Szpital Powiatowy w Limanowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitallimanowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitallimanowa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-propublico.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Limanowej Imienia Miłosierdzia Bożego ul. Piłsudskiego 63, pok. nr 7, 34-600 Limanowa Polska
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa systemu informatycznego funkcjonującego w Szpitalu Powiatowym Imienia Miłosierdzia Bożego w Limanowej w obszarze Zespołu Poradni Specjalistycznych w ramach projektu pn. "Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)"
Numer referencyjny NZ/16/U/N/A/2020
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Rozbudowa systemu informatycznego funkcjonującego w Szpitalu Powiatowym Imienia Miłosierdzia Bożego w Limanowej w obszarze Zespołu Poradni Specjalistycznych w ramach projektu pn. "Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)". Szczegółowy opis zawiera załącznik pn. Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 287000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 180
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności: - Kierownika projektu, który posiada wykształcenie wyższe oraz posiada certyfikat zarządzania projektami na poziomie co najmniej IPMA-D (IPMA Level D: Certified Project Management Associate) lub równoważny (zgodnie z tabelą) lub ukończenie studiów z Zarządzania Projektami oraz zarządzał co najmniej 3 (trzema) projektami wdrożeniowymi w obszarze IT w okresie ostatnich 2 lat odebranymi przez zamawiającego a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie. Wystawca IPMA PMI APMG Skrócona nazwa IPMA-D PMI Prince2 Practitioner Pełna nazwa certyfikatu IPMA Level D: Certified Project Manager Project Management Professional Prince2 Practitioner Tytuł Project Manager Project Manager Prince2 Practitioner - minimum 2 ekspertów/wdrożeniowców, którzy wykażą udział w co najmniej 3 projektach informatycznych każdy, których przedmiotem było wdrożenie systemu informatycznego w zakresie co najmniej: Gabinet Lekarski, Rejestracja/Recepcja, rozliczenia z NFZ, Statystyka w ciągu ostatnich 3 lat - minimum 1 wdrożeniowca, który uczestniczył we wdrażaniu co najmniej 2 projektów informatycznych, w których realizowano wdrożenie w obszarze Medycyny Pracy w ciągu ostatnich 3 lat, - minimum 1 eksperta/wdrożeniowca, który posiada wykształcenie wyższe, a także uczestniczył we wdrożeniu co najmniej 3 projektów informatycznych, których przedmiotem było wdrożenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej wraz z odkładaniem dokumentów do lokalnego Repozytorium w ciągu ostatnich 3 lat Wykaz Usług a) warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże co najmniej dwie dostawy wraz z wdrożeniem polegające na uruchomieniu przychodni przyszpitalnej (aplikacji) przynajmniej w zakresie Rejestracji/Recepcji, Gabinetu Lekarskiego, Statystyki, Rozliczeń i Dokumentacji wraz z integracją z systemem HIS, LIS i RIS funkcjonującym już w jednostce o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda. Wymienione dostawy muszą być wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. b) co najmniej 2 dostawy i wdrożenie polegające na uruchomieniu Repozytorium Elektronicznej Dokumentacji Medycznej po stronie podmiotu leczniczego w zakresie co najmniej: - generowanie dokumentu w postaci elektronicznej oraz budowa dokumentu w XML w wymaganym formacie - Podpisywanie dokumentu medycznego podpisem cyfrowym - Indeksowanie i zapisanie dokumentu w repozytorium - Import elektronicznych dokumentów medycznych - Wyszukiwanie dokumentów - Udostępnienie dokumentów w postaci: XML, forma prezentacyjna, obiekt z danymi indeksowymi wraz z odkładaniem do Repozytorium dokumentów Karta Odmowy Przyjęcia do Szpitala, Karta Informacyjna, Informacja dla Lekarza Kierującego POZ o wartości minimum 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda dostawa oraz załączyć dowody (min. 2 dowody) określające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określone w SIWZ (zał. pn.:Projekt umowy)
IV 4 4 data 2020-04-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Nadzór autorski
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)