Świadczenie usługi webinariów służących do organizowania szkoleń oraz wsparcia merytorycznego

Data publikacji 2020-04-08
Data zakończenia 2020-04-29 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530209-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722122001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa webinariów służąca do organizowania szkoleń oraz wsparcia merytorycznego. Usługa wymaga dostarczenia strumieni transmisji danych do wszystkich uczestników projektu oraz zabezpieczenia serwerów, administracji, połączeń do sieci szkieletowej oraz stałego nadzoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Istotnych postanowieniach umowy (dalej „Umowa”) – Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej „SOPZ”) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 87bd2256-0625-46f1-bea8-441a2d91dbe8
Biuletyn 530209-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka
Regon 000001583
Zamawiajacy adres ulica Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 116
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 631 28 86
Zamawiajacy email beata.sujka@p.lodz.pl
Adres strony url https://www.p.lodz.pl/pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Centrum Mistrzostwa Informatycznego” (POPC.03.02.00-00.0002/18-00), w ramach działania 3.2 „Innowacyjne działania na rzecz aktywizacji cyfrowej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.p.lodz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.p.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Biuro CMI, ul. Bohdana Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź (budynek A12, parter, pokój 14)
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi webinariów służących do organizowania szkoleń oraz wsparcia merytorycznego
Numer referencyjny CMI.383.20.2020.U
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa webinariów służąca do organizowania szkoleń oraz wsparcia merytorycznego. Usługa wymaga dostarczenia strumieni transmisji danych do wszystkich uczestników projektu oraz zabezpieczenia serwerów, administracji, połączeń do sieci szkieletowej oraz stałego nadzoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Istotnych postanowieniach umowy (dalej „Umowa”) – Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej „SOPZ”) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72212200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2023-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał u co najmniej 3 różnych podmiotów usługi polegające na: dostarczeniu strumieni transmisji danych do określonej liczby odbiorców oraz zabezpieczenia serwerów, administracji, połączeń do sieci szkieletowej oraz stałego nadzoru., o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto (za wykonanie usługi u jednego usługobiorcy) i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których wyżej mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W tym celu, dodatkowo winni oni przedłożyć: 1.dokument potwierdzający, że będą dysponować zasobami innego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia, np. pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2.dokument (np. umowa Wykonawcy z podmiotem, o którym mowa w pkt 7.4. SIWZ), określający w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Ww. dokument wymagany jest w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Do sporządzania oświadczenia służy Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w pkt 5, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.W przypadku, kiedy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Załączniku nr 5 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (tj. nazwę firmy oraz jej adres).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Przewiduje się poniższe zmiany postanowień niniejszej Umowy: -zmiany treści Umowy w sytuacji dostosowania treści Umowy do aktualnego stanu prawnego; -zmiany treści Umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie Umowy; -zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego sytuacji uniemożliwiających realizację zamówienia w terminach określonych w umowie. 2.Wszelkie zmiany Umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takich zmian.
IV 4 4 data 2020-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Usługi dodatkowe
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)