Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu specjalistycznego oraz oprogramowania dla PWSZ w Chełmie w ramach realizacji projektu pn. „Model wsparcia uczelni w celu zwiększenia jej dostępności dla osób niepełnosprawnych”

Data publikacji 2020-04-09
Data zakończenia 2020-04-17 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530541-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu specjalistycznego oraz oprogramowania dla PWSZ w Chełmie w ramach realizacji projektu pn. „Model wsparcia uczelni w celu zwiększenia jej dostępności dla osób niepełnosprawnych”.
Zakres zamówienia
Zadanie nr 1 Sprzęt komputerowy
Zadanie nr 2 Sprzęt specjalistyczny
Zadanie nr 3 Oprogramowanie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a7c24a4-abc8-40a6-90c8-009a87c902da
Biuletyn 530541-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Regon 11060701000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pocztowa
Zamawiajacy adres numer domu 54
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 5640456, 5640359
Zamawiajacy fax 825 640 456
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@pwsz.chelm.pl
Adres strony url https://pwszchelm.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Model wsparcia uczelni w celu zwiększenia jej dostępności dla osób niepełnosprawnych”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pwszchelm.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pwszchelm.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczone jest złożenie ofert w formie pisemnej (papierowej).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 54, pokój 112
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu specjalistycznego oraz oprogramowania dla PWSZ w Chełmie w ramach realizacji projektu pn. „Model wsparcia uczelni w celu zwiększenia jej dostępności dla osób niepełnosprawnych”
Numer referencyjny K-ZP.251.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu specjalistycznego oraz oprogramowania dla PWSZ w Chełmie w ramach realizacji projektu pn. „Model wsparcia uczelni w celu zwiększenia jej dostępności dla osób niepełnosprawnych”. Zakres zamówienia Zadanie nr 1 Sprzęt komputerowy Zadanie nr 2 Sprzęt specjalistyczny Zadanie nr 3 Oprogramowanie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy: 1) w zakresie terminu lub przedmiotu umowy – w przypadku konieczności dostarczenia innych części niż dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty, spowodowanej zakończeniem produkcji części lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; 2) w zakresie wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, w wysokości wynikającej ze zmienionej stawki podatku. 3. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2. 4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Zmiany nazwy, adresu, statusu firmy, zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy nie stanowią zmiany umowy.
IV 4 4 data 2020-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw komputerowy – 11 szt. 2. Monitor LCD – 11 sztuk 3. Specjalistyczna mysz komputerowa z trackball – 10 sztuk 4. Specjalistyczna klawiatura komputerowa dla osób słabowidzących – 10 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt specjalistyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw pętli indukcyjnej do punktu obsługi indywidualnej – 4 komplety 2. Powiększalnik elektroniczny – 1 sztuka 3. Lupa elektroniczna – 8 sztuk 4. Drukarka brailowska, szafa do drukarki, papier – 1 komplet Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Program powiększający zawartość ekranu komputerowego – licencja 10 stanowiskowa 2. Program udźwiękowiająco ubrajlawiający – licencja 10 stanowiskowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)