Dostawa leków część 2

Data publikacji 2020-04-09
Data zakończenia 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530474-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zał. nr 1.1 – 169 pozycji
Poz. 4 - Wskazania: dolegliwości bólowe różnego pochodzenia o lekkim i średnim nasileniu, w tym: bóle głowy, bóle zębów, bóle mięśni, bóle stawów. Dolegliwości towarzyszące przeziębieniu i grypie z gorączką. Stany chorobowe wymagające długotrwałego stosowania ASA w dużych dawkach, jak reumatoidalne zapalenie stawów. Zawał mięśnia sercowego i profilaktyka powtórnego zawału mięśnia sercowego.
Poz. 9-10 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 15-17 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.

Pozycja 32 - zamawiający wymaga, aby zgodnie z ChPL istniała możliwość podania leku drogą domięśniową, dożylnie i w postaci infuzji.
Poz. 53-54 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 55-56 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 65-66 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 83-84 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 85-86 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 100 i 101 – zamawiający wymaga preparatu do podania dożylnego i domięśniowego.
Poz. 100 i 101 - zamawiający wymaga, aby zgodnie z ChPL- Metamizolum natricum inj. 0,5 g/ml, można było mieszać w jednej strzykawce z Tramadolum inj roztwór do wstrzykiwań 50 mg/ml, przed podaniem pacjentowi.
Poz. 102-104 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 108 i 110 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 131-132 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 133-134 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 136 -138 -zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 139-142 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 144-145 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową.
Poz. 146 - zamawiający wymaga rejestracji jako produkt leczniczy. Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę tabletek, tabletek powl., drażetek, kapsułek na tabletki rozp. się w ustach
Poz. 160 - zamawiający wymaga, aby zgodnie z ChPL- Tramadolum inj. 50 mg/ml, można było mieszać w jednej strzykawce z produktem Metamizolum natricum inj. 0,5 g/ml przed podaniem pacjentowi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b10d794-b687-4810-aa9b-431db7c436d1
Biuletyn 530474-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Regon 00029278700000
Zamawiajacy adres ulica Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 3532800; 34 3532810
Zamawiajacy fax 34 3562880
Zamawiajacy email sekretariat@wsnlc.pl
Adres strony url www.wsnlc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wsnlc.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-2020/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W postaci papierowej na adres Zamawiającego lub elektronicznie na adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/WykonawcyGlowna.aspx
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa leków część 2
Numer referencyjny AZP.382.03.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zał. nr 1.1 – 169 pozycji Poz. 4 - Wskazania: dolegliwości bólowe różnego pochodzenia o lekkim i średnim nasileniu, w tym: bóle głowy, bóle zębów, bóle mięśni, bóle stawów. Dolegliwości towarzyszące przeziębieniu i grypie z gorączką. Stany chorobowe wymagające długotrwałego stosowania ASA w dużych dawkach, jak reumatoidalne zapalenie stawów. Zawał mięśnia sercowego i profilaktyka powtórnego zawału mięśnia sercowego. Poz. 9-10 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 15-17 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Pozycja 32 - zamawiający wymaga, aby zgodnie z ChPL istniała możliwość podania leku drogą domięśniową, dożylnie i w postaci infuzji. Poz. 53-54 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 55-56 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 65-66 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 83-84 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 85-86 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 100 i 101 – zamawiający wymaga preparatu do podania dożylnego i domięśniowego. Poz. 100 i 101 - zamawiający wymaga, aby zgodnie z ChPL- Metamizolum natricum inj. 0,5 g/ml, można było mieszać w jednej strzykawce z Tramadolum inj roztwór do wstrzykiwań 50 mg/ml, przed podaniem pacjentowi. Poz. 102-104 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 108 i 110 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 131-132 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 133-134 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 136 -138 -zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 139-142 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 144-145 - zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze o tej samej nazwie międzynarodowej określone przez Zamawiającego w różnych dawkach i jednakowej formie podania miały tę samą nazwę handlową. Poz. 146 - zamawiający wymaga rejestracji jako produkt leczniczy. Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę tabletek, tabletek powl., drażetek, kapsułek na tabletki rozp. się w ustach Poz. 160 - zamawiający wymaga, aby zgodnie z ChPL- Tramadolum inj. 50 mg/ml, można było mieszać w jednej strzykawce z produktem Metamizolum natricum inj. 0,5 g/ml przed podaniem pacjentowi.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow - Zamawiający uzna za warunek wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu na terenie RP lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych, w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. 2019, poz. 499 ze zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. W przypadku, gdy na prowadzenie działalności nie jest wymagana koncesja lub zezwolenie, należy dołączyć stosowne oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu kopia koncesji lub zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu, zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r., poz. 499 ze zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. W przypadku, gdy na prowadzenie działalności nie jest wymagana koncesja lub zezwolenie, należy dołączyć stosowne oświadczenie
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – załączniki nr 1.1; 3. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru - załącznik nr 3); 5. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony na podstawie art. 144 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. 1) Zmiany niepowodujące zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu realizacji zamówienia tj. w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.; b) zmiany nazwy handlowej oferowanego przedmiotu Umowy; c) zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu Umowy; w takim przypadku nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań; d) zmiany wyglądu opakowań wprowadzonych przez producenta; e) zmiany zasad etykietowania przedmiotu Umowy wskutek zmienionych regulacji prawnych; f) zmian numerów katalogowych; g) wystąpienia braku przedmiotu Umowy na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji), a istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie; h) dopuszcza się przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik do umowy, przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy. 2) Zmiany w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) Dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości poszczególnego asortymentu – zmiana ta może być związana ze zmianą obowiązujących przepisów, zmianą w wykonywanych procedurach medycznych, różnego – nierównomiernego wykorzystania poszczególnego przedmiotu Umowy. Przy czym Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie 60% wartości umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie do zrealizowania całości umowy oraz naliczania kar umownych. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone za faktycznie zrealizowane dostawy. b) Zmiany stawki podatku VAT (zarówno w górę jak i w dół). W przypadku zmiany stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie zmianie. Do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości. c) Zmiany cen urzędowych wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia, a także obniżenia cen. d) wprowadzenia produktu objętego niniejszą umową na listę leków refundowanych, Zamawiający dokonywać będzie zakupu po cenie nie wyższej niż aktualna cena urzędowa; e) wycofania z listy refundowanych leków produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający uprawniony będzie do dokonywania zakupu po cenie określonej w załączniku do niniejszej umowy 3) Zmiana terminu realizacji umowy a) Wydłużenie terminu realizacji całej umowy może nastąpić w przypadku, gdy w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy nie zostanie ilościowo i wartościowo zrealizowany cały jej przedmiot. W takim przypadku Zamawiający powiadomi o tym fakcie wykonawcę. Umowa w takim przypadku może zostać przedłużona do czasu jej całkowitego zrealizowania, nie dłużej jednak niż do czasu jej wartościowego i ilościowego wykorzystania. Okres przedłużenia umowy może wynosić maksymalnie 3 miesiące. b) Wydłużenie terminu realizacji poszczególnych zamówień jednostkowych (dostaw) może nastąpić za zgodą Zamawiającego, jeżeli nie będzie to miało negatywnego wpływu na funkcjonowanie pracy w szpitalu. 2. Zasady wprowadzania zmian do umowy 1) W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Umowy strona zainteresowana przekazuje drugiej stronie wniosek na piśmie na adres wskazany w umowie. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 3) Wniosek, o którym mowa powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 4) Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy leków po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części umowy w przypadku wystąpienia u niego braku środków finansowych na zapłatę za towar stanowiący przedmiot niniejszej umowy. Odstąpienie dotyczyć będzie niewykonanej części umowy.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)