Dostawa podręczników niezbędnych do przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na potrzeby projektu „Welcome to KUL wzmacnianie kompetencji w relacjach międzynarodowych na Uniwersytecie" w ramach Programu WELCOME TO POLAND

Data publikacji 2020-04-09
Data zakończenia 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Drukowane książki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530716-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa podręczników niezbędnych do przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na potrzeby projektu „Welcome to KUL wzmacnianie kompetencji w relacjach międzynarodowych na Uniwersytecie" w ramach Programu WELCOME TO POLAND.
2. Dostawa w ramach przedmiotu zamówienia jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – WELCOME TO POLAND realizowany w ramach działania określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-pn14/18.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć książki szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ pod adres:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Aleje Racławickie 14, 20-950 Lublin,
Uniwersyteckie Centrum Rozwijania Kompetencji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c06e0d58-9780-4d39-b822-ca2d9e4c4d12
Biuletyn 530716-N-2020
Zamawiajacy nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Regon 51406400000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Racławickie
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon (81) 445 41 59
Zamawiajacy fax (81) 445 41 63
Zamawiajacy email dzp@kul.pl
Adres strony url http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 2. Dostawa w ramach przedmiotu zamówienia jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – WELCOME TO POLAND realizowany w ramach działania określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-pn14/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa - pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Collegium Jana Pawła II; pokój C-224
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa podręczników niezbędnych do przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na potrzeby projektu „Welcome to KUL wzmacnianie kompetencji w relacjach międzynarodowych na Uniwersytecie" w ramach Programu WELCOME TO POLAND
Numer referencyjny AZP-240/PN-p30/020/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa podręczników niezbędnych do przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na potrzeby projektu „Welcome to KUL wzmacnianie kompetencji w relacjach międzynarodowych na Uniwersytecie" w ramach Programu WELCOME TO POLAND. 2. Dostawa w ramach przedmiotu zamówienia jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – WELCOME TO POLAND realizowany w ramach działania określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-pn14/18. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć książki szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ pod adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Aleje Racławickie 14, 20-950 Lublin, Uniwersyteckie Centrum Rozwijania Kompetencji
Cpv glowny przedmiot 22110000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-05-04T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wynosi od dnia podpisania umowy max. do dnia 4 maja 2020 r. , w zależności od deklaracji złożonej w kryterium oceny ofert dotyczącej kryterium: termin dostawy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 z postępowania (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego) – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – (oświadczenie składane wraz z ofertą); 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 936), z Wykonawcą/Wykonawcami, który/którzy złożył/złożyli odrębne oferty – sporządzone zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego) – (oświadczenie składane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy). 3) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego);
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem lub w formie pisemnej - papierowej. 2. Wykonawca składa ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy – (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego). 3. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ sporządzone zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego); 2) W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii notarialnie potwierdzonej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie w formie oryginału papierowego lub kopii papierowej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest dołączyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego) zgodnie z propozycją treści zobowiązania zamieszczoną w załączniku nr 9 do SIWZ. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następującym zakresie: 1) zmiany właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 2) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; 3) wystąpienia okoliczności niezależnych od stron niniejszej umowy powodujących niemożliwość wykonania umowy w sposób wskazany w tej umowie; 4) wysokości ceny, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy; 5) sposobu realizacji zamówienia polegającej na: odstąpieniu przez Zamawiającego od realizacji wybranych tytułów, które nie będą dostarczone z powodu wycofania tytułów z rynku, wynagrodzenie brutto określone w § 3 ust. 1 umowy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu o wartość tytułów, które nie będą dostarczone.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa warunków, w związku z powyższym Wykonawca składa tylko oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/; ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Zamawiający do komunikowania się z Wykonawcami wykorzystywać będzie pocztę elektroniczną e-mail: dzp@kul.pl Zamawiający jednocześnie dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej-papierowej. W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej, pozostałe oświadczenia i dokumenty również będą musiały być składane w takiej samej formie, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę formy. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie ze swoim wyborem – w sposób papierowy lub elektroniczny. Pozostałe wymogi i zasady działania w niniejszym postępowaniu określa SIWZ

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)