Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843) o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR.
I.Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie A:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów/artykułów biurowych: materiałów papierniczych, przyborów i materiałów piśmienniczych, kreślarskich do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6A do SIWZ.
Rodzaje zamawianych materiałów/artykułów i ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ.
Zadanie B:
Przedmiotem zamówienia jest „zakup i dostawa papieru do maszyn kserujących i drukarek oraz artykułów papierniczych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej”. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy papieru oraz artykułów papierniczych do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6B do SIWZ.
Rodzaje zamawianego papieru i jego ilości szacunkowe oraz minimalne parametry papieru określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
II.Rozwiązania równoważne
1.Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
2.W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp.
3.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
5.Zamawiający wymaga zastosowania materiałów/artykułów o parametrach równoważnych lub wyższych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające materiały/artykuły).
III.Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający, mając na względzie charakter i przedmiot zamówienia oraz postanowienia art. 29 ust. 3a (zatrudnianie osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umów o pracę) - nie wprowadza uregulowań w tym zakresie.
IV.Gwarancja i rękojmia
Wykonawca na dostarczane materiały/artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia poszczególnych faktur na zamówione materiały/artykuły, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji, wówczas gwarancja obowiązuje na okres ustalony przez producenta.
|
GuidZP400 |
8794cc29-c570-4e39-b4a6-5443174b0553
|
Biuletyn |
530103-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dąbrowa Górnicza
|
Regon |
27625531200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Graniczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Górnicza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 956 700
|
Zamawiajacy fax |
32 2625032, 2956700
|
Zamawiajacy email |
zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
|
Adres strony url |
www.bip.dabrowa-gornicza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.dabrowa-gornicza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.dabrowa-gornicza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zadanie A: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. Zadanie B: Zakup i dostawa papieru do maszyn kserujących i drukarek oraz artykułów papierniczych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
|
Numer referencyjny |
ZP.WOU.271.4.17.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843) o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR.
I.Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie A:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów/artykułów biurowych: materiałów papierniczych, przyborów i materiałów piśmienniczych, kreślarskich do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6A do SIWZ.
Rodzaje zamawianych materiałów/artykułów i ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ.
Zadanie B:
Przedmiotem zamówienia jest „zakup i dostawa papieru do maszyn kserujących i drukarek oraz artykułów papierniczych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej”. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy papieru oraz artykułów papierniczych do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6B do SIWZ.
Rodzaje zamawianego papieru i jego ilości szacunkowe oraz minimalne parametry papieru określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
II.Rozwiązania równoważne
1.Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
2.W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp.
3.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
5.Zamawiający wymaga zastosowania materiałów/artykułów o parametrach równoważnych lub wyższych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające materiały/artykuły).
III.Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający, mając na względzie charakter i przedmiot zamówienia oraz postanowienia art. 29 ust. 3a (zatrudnianie osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umów o pracę) - nie wprowadza uregulowań w tym zakresie.
IV.Gwarancja i rękojmia
Wykonawca na dostarczane materiały/artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia poszczególnych faktur na zamówione materiały/artykuły, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji, wówczas gwarancja obowiązuje na okres ustalony przez producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia publicznego
1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – od dnia zawarcia umowy
2.Termin zakończenia realizacji zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub krócej do momentu osiągnięcia maksymalnej nominalnej wartości umowy tj. do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:
DLA ZADANIA A:
8.2.3.1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał minimum jedną dostawę o wartości min. 30.000,00 zł brutto obejmującą swoim zakresem dostawę materiałów biurowych.
DLA ZADANIA B:
8.2.3.2. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał minimum jedną dostawę o wartości min. 50.000,00 zł brutto obejmującą swoim zakresem dostawę papieru do maszyn kserujących i drukarek.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy załączyć:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. Formularz cenowy – załącznik nr 1A do SIWZ lub/i załącznik nr 1B do SIWZ;
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
4. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia.
5. Zestawienie materiałów/artykułów zamiennych w stosunku do formularza cenowego (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne) zgodnie z wymogiem pkt. 3.4 SIWZ.
6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na postawie której dokonano wyboru Sprzedającego:
1. w zakresie zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy na skutek wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć:
2.1. zmiany stawki podatku VAT:
- w przypadku zwiększenia stawki VAT- ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy,
- w przypadku zmniejszenia stawki VAT- ceny jednostkowe netto zostaną pomniejszone z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT,
2.3. zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy,
2.4. zmian papieru o równoważnych cechach lub lepszych w przypadku niedostępności towaru na rynku lub w przypadku rozwiązania umowy Sprzedającego z producentem zmiany te nie będą powodować wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
II.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
2. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa:
-w pkt. 9.2.1., 9.2.2. SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
-w pkt. 9.1.1. i w pkt. 9.3 SIWZ Wykonawcy składają łącznie;
3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
III. Klauzula informacyjna dot. RODO znajduje się w pkt. 29 SIWZ.
IV. Uszczegółowienie sekcji IV.2.2.): Termin realizacji zamówienia cząstkowego (T)
W ramach kryterium „Termin realizacji zamówienia cząstkowego” ocena będzie ona dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym.
Wykonawca może zadeklarować:
1. 1 dzień roboczy do godz. 11:00
2. 2 dni robocze do godz. 11:00
3. 3 dni robocze do godz. 11:00
od momentu złożenia drogą elektroniczną (e-mail) zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Brak wskazania terminu lub jego określenie w sposób niezgodny z wymogami SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Punkty będą przyznawane w sposób następujący:
1) 1 dzień – 40 pkt.
2) 2 dni – 20 pkt.
3) 3 dni – 0 pkt.
V. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, sala sesyjna. Czynność otwarcia będzie bezpośrednio transmitowana on line (z rejestracją obrazu i dźwięku) i dostępna po linkiem :
https://www.youtube.com/channel/UCzHN66wSx8TCsFhlJFDxNVA/videos.
|