INFORMATYZACJA CZĘŚCI MATERIAŁÓW PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO Z OBSZARU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

Data publikacji 2020-04-09
Data zakończenia 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Powiat Koszaliński
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529754-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w powiecie koszalińskim z lat 1960 – 2020 z obszaru następujących jednostek ewidencyjnych powiatu koszalińskiego: części gminy Mielno oraz miasta Mielno w ilości 30 mb wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych EGIB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ, który określa minimalne wymagania Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96faf68f-017c-4f79-ae7e-605c8dfc4195
Biuletyn 529754-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Koszaliński
Regon 33092085400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Racławicka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-620
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 714 01 89,
Zamawiajacy fax 94 714 02 35
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl,
Adres strony url www.powiat.koszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w postaci papierowej drogą pocztową lub kurierem lub złożenie oferty osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Koszalinie.
Nazwa nadana zamowieniu INFORMATYZACJA CZĘŚCI MATERIAŁÓW PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO Z OBSZARU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
Numer referencyjny ZP.272.3.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w powiecie koszalińskim z lat 1960 – 2020 z obszaru następujących jednostek ewidencyjnych powiatu koszalińskiego: części gminy Mielno oraz miasta Mielno w ilości 30 mb wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych EGIB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ, który określa minimalne wymagania Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 72310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow WARUNEK 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdził, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum: jedno zamówienie obejmujące w szczególności przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z jednoczesną integracją rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007, potwierdzone przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych lub osoby upoważnione z jednostek, dla których były wykonane wykazane przez Wykonawcę zamówienia (np. Dyrektorzy /Kierownicy PODGiK), że prace zostały wykonane należycie. WARUNEK 2 Wykonawca musi dysponować co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym co najmniej jedna z nich musi posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) i sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz co najmniej jedna z nich musi posiadać umiejętności przetwarzania dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z jednoczesną integracją rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe DOTYCZY WARUNKU 1: W celu wstępnego potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wykaz usług sporządzony na/wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami potwierdzający spełnianie wyżej określonego warunku udziału w postępowaniu. DOTYCZY WARYNKU 2: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORAMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. WYKONAWCY ZAGRANICZNI: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. UDOSTĘPNIENIE ZASOBÓW: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę WARUNKU 1 udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć: WYKAZ USŁUG wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzony na/wg Załącznika nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów* określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dla wykazanych usług Wykonawca musi załączyć wymagany(e) dowód/y/. * Dowodami dla wykazanych usług są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w dokumentów (Wykonawca musi pisemnie uzasadnić brak możliwości uzyskania w/w dokumentów). UWAGA ! Wypełniony przez Wykonawcę wykaz wraz z dowodami stanowiącymi załączniki do wykazu powinny zawierać wszystkie niezbędne informacje pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie czy Wykonawca spełnia określony w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu warunek udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY (dotyczy wszystkich Wykonawców składających oferty) 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy je dołączyć w oryginale do oferty; 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje). 5. OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Z POWODU OKOLICZNOŚCI, O KTÓREJ MOWA W ART. 24 UST. 1 PKT 23 USTAWY PZP (dotyczy wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu na stronie bip.powiat.koszalin.pl DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: 1) oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postepowaniu wymienione w pkt III.3, III.5.1) i III.7 niniejszego ogłoszenia takie same jak Wykonawca Polski; 2) dokument wymagany w prowadzonym postępowaniu wymieniony w pkt III.4 niniejszego ogłoszenia zgodnie ze wskazaniem w tym punkcie.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 PLN.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza zawrzec umowy ramowej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, w szczególności: a) przedłużenie terminów wykonania umowy w związku z wystąpieniem przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiły wykonanie zamówienia w terminach określonych w umowie; b) zmiany podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) powierzenia podwykonawcy(om) realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców; d) zmianę podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie na innego(ych) podwykonawcę(ów) w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie nazwę(y) podwykonawcy(ów), któremu(ym) zamierza zlecić wykonanie części zamówienia; e) na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany umowy spowodowane tymi okolicznościami są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego; f) ponadto zmiana umowy może mieć miejsce w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 Ustawy Pzp. 2. Zmiana umowy może mieć miejsce na skutek okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art.15r ustawy z dnia 31 marca 2020 roku o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 31 marca 2020 roku, poz. 568), w zakresie odnoszącym się do przedmiotu zamówienia, mających wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. 3. Wszystkie powyższe zmiany umowy wymienione w pkt 1 i 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Zmiany umowy nie stanowi, w szczególności zmiana nazw stron, siedzib stron, danych teleadresowych. Wystarczające będzie pisemne powiadomienie strony o zaistniałej zmianie. 5. Zmiana numeru rachunku bankowego wymaga aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY 1. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ZAMAWIAJĄCEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych u Zamawiającego jest Starostwo Powiatowe w Koszalinie reprezentowane przez Starostę Koszalińskiego, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin; tel. 94 714 01 89, fax 94 714 01 31, e-mail: poczta@powiat.koszalin.pl 2) inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Koszalinie jest Pani Marzena Pawłowska, tel. 94 714 01 95, e-mail: iod@powiat.koszalin.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp przy czym Zamawiający będzie przestrzegał zasad ograniczenia jawności wynikające z art. 96 ust. 3a i 3b ustawy Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być także podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, informatyczne a także organy władzy publicznej, które na mocy odrębnych przepisów są uprawnione do dostępu do dokumentacji niniejszego postepowania; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy nie krócej jednak niż przez okres przechowywania wynikający dla tego postępowania z przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 Nr 14, poz. 67 z późn. zm.); 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. INFORMACJE O OGRANICZENIACH Na podstawie art. 8a ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że: 1) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (art.8 a ust. 2 ustawy Pzp); 2) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (art. 8a ust.4 ustawy Pzp) 3) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 97 ust.1a ustawy Pzp). 3. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYKONAWCY 1) W przypadku gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego pozyskał bezpośrednio lub pośrednio dane osobowe osób fizycznych, których te dane dotyczą i które przekazuje Zamawiającemu, jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego względem tych osób wynikającego z art. 13 i art. 14 RODO. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o następującej treści: „Oświadczam(my), że wypełniłem(liśmy) obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem(liśmy) w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu”. II. UWAGA DOTYCZACA OTWARCIA OFERT: W związku z zagrożeniem wynikającym z rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19 i wprowadzeniem w Polsce stanu epidemii, Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia otwarcia ofert poprzez transmisję on-line. W przypadku podjęcia takiej decyzji Zamawiający zamieści informację na stronie bip.powiat.koszalin.pl

Criterion

Kryteria CENA OFERTY BRUTTO
Znaczenie 60,00
  
Kryteria PRZEDŁUŻONY OKRES GWARANCJI
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)