dostawa uniwersalnych staplerów chirurgicznych wraz z ładunkami do staplerów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Data publikacji 2020-04-10
Data zakończenia 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531049-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa uniwersalnych staplerów chirurgicznych wraz z ładunkami do staplerów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7ed2168-f346-4cbe-9d6b-60278745ad75
Biuletyn 531049-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Regon 29429500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabiszyńska
Zamawiajacy adres numer domu 105
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-439
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3349520, 410
Zamawiajacy email tpodsiadlo@o2.pl
Adres strony url www.dcchp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dcchp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105
Nazwa nadana zamowieniu dostawa uniwersalnych staplerów chirurgicznych wraz z ładunkami do staplerów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer referencyjny BZP.3810.15.2020.JK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa uniwersalnych staplerów chirurgicznych wraz z ładunkami do staplerów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – (zał. 6 do SIWZ). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał minimum 1 dostawę na kwotę; 400 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – (zał. 6 do SIWZ). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał minimum 1 dostawę na kwotę; 400 000,00 zł.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu danego produktu na rynku polskim, zgodnie z klasą wyrobu i aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi: deklarację zgodności (certyfikat CE), certyfikat WE, potwierdzenie lub zgłoszenie wpisu do rejestru, wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, że dany produkt znajduje się w Rejestrze wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na zastąpieniu wyrobu objętego umową, odpowiednikiem w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania wyrobu medycznego objętego umową, 2) wycofania wyrobu medycznego z obrotu i używania przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 3) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, 4) trzykrotnej reklamacji wyrobu z powodu stwierdzonych wad lub pogorszenia parametrów jakościowych dostarczanego wyrobu. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, 3) terminu wykonania, pod warunkiem że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 5) zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 6) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, 7) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów § 13 jest nieważna. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)