„Dostawa środków czystości - część IV – środki myjące”.

Data publikacji 2020-04-10
Data zakończenia 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530472-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu
za wynagrodzeniem (dostawa), środki myjące, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.
Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, w części o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, zależeć będzie
od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji_
Warunki dostawy
Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 120 partiach.
Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu.
Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni od daty przekazania zlecenia.
Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
- kartę charakterystyki lub kartę produktu dla każdego dostarczanego produktu,
- dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT.
Wszystkie produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f111128-936b-48dc-9942-1c60685fa9ec
Biuletyn 530472-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Regon 00004168300000
Zamawiajacy adres ulica Park Kingi
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wieliczka
Zamawiajacy kod pocztowy 32-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 278 71 11, 12 278 71 36,
Zamawiajacy fax 122 787 110
Zamawiajacy email maciej.trabka@kopalnia.pl,
Adres strony url www.kopalniawieliczka.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Górnictwo Spółka Akcyjna
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa środków czystości - część IV – środki myjące”.
Numer referencyjny KSW/2020/EZM/50
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), środki myjące, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, w części o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji_ Warunki dostawy Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 120 partiach. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną. O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni od daty przekazania zlecenia. Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie. Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: - kartę charakterystyki lub kartę produktu dla każdego dostarczanego produktu, - dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT. Wszystkie produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Data rozpoczecia 2020-05-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży i dostarczania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych w umowie przez okres 24 miesięcy, od dnia 30.05.2020 r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy.
Okreslenie warunkow Wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej w części VIII SIWZ powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w formie oryginałów, podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. 2) w przypadku innych dokumentów – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa powyżej w części VIII powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca jest zobowiązany załączyć do składanej oferty. Oświadczenie, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy: 1) w przypadku uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w zakresie ilości usług danego rodzaju określonych w § 2 ust. 1, przy zachowaniu cen jednostkowych przewidzianych w umowie oraz pod warunkiem, iż całkowite wynagrodzenie wskazane w § 8 ust. 1 umowy nie ulegnie zwiększeniu, 2) w przypadku niezrealizowania usług w maksymalnej ilości określonej w § 2 ust. 1 w okresie wskazanym w § 3 ust. 1, dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia okresu, na który umowa została zawarta, na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. 2. Zgodnie z brzmieniem art. 142 ust. 5 ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1 i 2, zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy. 4. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 – 3 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy. 5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 – 3 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy. 6. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)