Zakup oprogramowania i licencji klasy PIM/PAM/PSM wraz z usługą wsparcia technicznego

Data publikacji 2020-04-16
Data zakończenia 2020-04-27 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530930-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Oprogramowania do obsługi kont uprzywilejowanych wraz
z licencjami dla minimum 10 operatorów (administratorów), umożliwiającego podłączenie do 500 zarządzanych urządzeń docelowych. Dostarczone oprogramowanie musi zawierać wsparcie producenta z prawami do uaktualniania i wsparciem technicznym przez okres 36 miesięcy od daty zakupu. Produkty objęte przedmiotowym zamówieniem mają charakter powszechnie dostępnych na rynku (typu Commercial off-the-shelf - COTS).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff9893a4-5b9b-4507-9bbb-fad4b33bc008
Biuletyn 530930-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 16321074000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie za pomocą dostępnych formularzy na miniPortal-u
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Księżycowa 5, 01-734 Warszawa, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oprogramowania i licencji klasy PIM/PAM/PSM wraz z usługą wsparcia technicznego
Numer referencyjny ZP/3/IV/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Oprogramowania do obsługi kont uprzywilejowanych wraz z licencjami dla minimum 10 operatorów (administratorów), umożliwiającego podłączenie do 500 zarządzanych urządzeń docelowych. Dostarczone oprogramowanie musi zawierać wsparcie producenta z prawami do uaktualniania i wsparciem technicznym przez okres 36 miesięcy od daty zakupu. Produkty objęte przedmiotowym zamówieniem mają charakter powszechnie dostępnych na rynku (typu Commercial off-the-shelf - COTS). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada status autoryzowanego sprzedawcy/dystrybutora oprogramowania producenta, które oferuje, oraz status autoryzowanego wsparcia technicznego producenta oferowanego oprogramowania.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda: 1) dokumentów potwierdzających posiadanie statusu autoryzowanego sprzedawcy/dystrybutora oprogramowania producenta, który oferuje, 2) dokumentów potwierdzających posiadanie statusu autoryzowanego wsparcia technicznego producenta oferowanego oprogramowania.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany mogą nastąpić w następującym zakresie: 1) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się bezpośrednio do przedmiotu Umowy; 2) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub części przedmiotu Umowy pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w OPZ; 3) w przypadku zakończenia wsparcia producenta Oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w OPZ; 4) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; 5) w przypadku, gdy wystąpiła uzasadniona, niezależna od Stron przyczynami technicznymi lub związanymi z wystąpieniem siły wyższej konieczność zmiany sposobu albo terminu wykonania Umowy; 6) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego istotnego wpływu sytuacji związanej z wirusem SARS-CoV-2 (chorobą COVID-19), mającej miejsce na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na możliwość realizacji przedmiotu umowy; 7) w sytuacji powstałej po zawarciu Umowy w zakresie braku otrzymania przyznanych środków finansowych po stronie Zamawiającego na realizację przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia zamawiającego do odstąpienia od Umowy. W tej sytuacjo Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niewykonania pozostałej części Umowy. Zmiana może być wówczas dokonana w zakresie czasu lub sposobu realizacji przedmiotu umowy. 8) w sytuacji wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami lub ustaleniami z podmiotami/organami trzecimi mającymi wpływ na realizację przedmiotu Umowy. Zmiana może być wówczas dokonana w zakresie czasu lub sposobu realizacji przedmiotu umowy. 9) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym, w szczególności, zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT); 10) przedmiotu, terminów i sposobu wykonania Umowy spowodowanych zmianami, normami, dyrektywami, standardami lub zmianami w zakresie wiedzy technologicznej w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione tylko w takim zakresie, w jakim odpowiada kosztom zwiększonym z powodu dostosowania przedmiotu Umowy do wymienionych wyżej zmian z uwzględnieniem rozsądnego zysku.
IV 4 4 data 2020-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)