GuidZP400 |
ff9893a4-5b9b-4507-9bbb-fad4b33bc008
|
Biuletyn |
530930-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
|
Regon |
16321074000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Księżycowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-934
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+ 48 22 22 99 931
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 22 99 933
|
Zamawiajacy email |
centrala@lpr.com.pl
|
Adres strony url |
www.lpr.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie za pomocą dostępnych formularzy na miniPortal-u
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Księżycowa 5, 01-734 Warszawa, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oprogramowania i licencji klasy PIM/PAM/PSM wraz z usługą wsparcia technicznego
|
Numer referencyjny |
ZP/3/IV/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Oprogramowania do obsługi kont uprzywilejowanych wraz
z licencjami dla minimum 10 operatorów (administratorów), umożliwiającego podłączenie do 500 zarządzanych urządzeń docelowych. Dostarczone oprogramowanie musi zawierać wsparcie producenta z prawami do uaktualniania i wsparciem technicznym przez okres 36 miesięcy od daty zakupu. Produkty objęte przedmiotowym zamówieniem mają charakter powszechnie dostępnych na rynku (typu Commercial off-the-shelf - COTS).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada status autoryzowanego sprzedawcy/dystrybutora oprogramowania producenta, które oferuje, oraz status autoryzowanego wsparcia technicznego producenta oferowanego oprogramowania.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający żąda:
1) dokumentów potwierdzających posiadanie statusu autoryzowanego sprzedawcy/dystrybutora oprogramowania producenta, który oferuje,
2) dokumentów potwierdzających posiadanie statusu autoryzowanego wsparcia technicznego producenta oferowanego oprogramowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Zmiany mogą nastąpić w następującym zakresie:
1) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się bezpośrednio do przedmiotu Umowy;
2) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub części przedmiotu Umowy pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w OPZ;
3) w przypadku zakończenia wsparcia producenta Oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w OPZ;
4) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane
w OPZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę
w związku z ujawnieniem wad;
5) w przypadku, gdy wystąpiła uzasadniona, niezależna od Stron przyczynami technicznymi lub związanymi z wystąpieniem siły wyższej konieczność zmiany sposobu albo terminu wykonania Umowy;
6) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego istotnego wpływu sytuacji związanej
z wirusem SARS-CoV-2 (chorobą COVID-19), mającej miejsce na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na możliwość realizacji przedmiotu umowy;
7) w sytuacji powstałej po zawarciu Umowy w zakresie braku otrzymania przyznanych środków finansowych po stronie Zamawiającego na realizację przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia zamawiającego do odstąpienia od Umowy. W tej sytuacjo Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niewykonania pozostałej części Umowy. Zmiana może być wówczas dokonana w zakresie czasu lub sposobu realizacji przedmiotu umowy.
8) w sytuacji wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami lub ustaleniami z podmiotami/organami trzecimi mającymi wpływ na realizację przedmiotu Umowy. Zmiana może być wówczas dokonana w zakresie czasu lub sposobu realizacji przedmiotu umowy.
9) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym,
w szczególności, zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT);
10) przedmiotu, terminów i sposobu wykonania Umowy spowodowanych zmianami, normami, dyrektywami, standardami lub zmianami w zakresie wiedzy technologicznej w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione tylko w takim zakresie, w jakim odpowiada kosztom zwiększonym z powodu dostosowania przedmiotu Umowy do wymienionych wyżej zmian z uwzględnieniem rozsądnego zysku.
|
IV 4 4 data |
2020-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|