| GuidZP400 |
a9f5833f-7006-4855-b8c4-9233fc88e8e0
|
| Biuletyn |
531624-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
|
| Regon |
16321074000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Księżycowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-934
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+ 48 22 22 99 931
|
| Zamawiajacy fax |
+48 22 22 99 933
|
| Zamawiajacy email |
centrala@lpr.com.pl
|
| Adres strony url |
www.lpr.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.lpr.com.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lpr.com.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza złożenie ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą inkubatorów przeznaczonych do transportu noworodków i wcześniaków wymagających intensywnej opieki medycznej samolotami Piaggio P-180, LEARJET 75, będącymi własnością Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
|
| Numer referencyjny |
ZP/4/IV/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem umowy jest sprzedaż wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego inkubatorów przeznaczonych do transportu noworodków i wcześniaków wymagających intensywnej opieki medycznej w ilości 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / potwierdzenie oferowanych parametrów urządzeń – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
5
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: Zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie później niż w terminie 20 tygodni od dnia zawarcia umowy.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy o Wyrobach Medycznych – załącznik nr 6 do SIWZ; 2. Folder/katalog/prospekt/informacja/opis/instrukcja producenta oferowanego urządzenia medycznego, zawierające jego dane techniczne, potwierdzające parametry zawarte w opisie zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. Folder/katalog/prospekt/informacja/opis/instrukcja w języku polskim w wersji elektronicznej z możliwością kopiowania i wydruku. Informacje w dokumencie muszą potwierdzać parametry techniczne określone w punktach 1.7.7.4; 1.7.7.5; 1.7.7.6; 1.7.9.1; 1.7.10.1-4; 1.7.11; 1.7.17.1.1; 1.7.17.2.1-2; 1.7.21.1-4 opisu przedmiotu zamówienia.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
|
| IV IstotnePostanowienia |
Istotne Postanowienia Umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy: a. zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany miejsca dostawy; b. wydłużenie terminu dostawy przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia udokumentowanych okoliczności, nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności wystąpienia przejściowego braku przedmiotu umowy z przyczyn, leżących po stronie producenta, odpowiednio o udokumentowany okres takiego opóźnienia; c. wydłużenie czasu naprawy przedmiotu umowy lub wymiany na nowy wadliwego przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia udokumentowanych okoliczności, nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności w przypadku zamówienia części u producenta lub wystąpienia przejściowego braku przedmiotu umowy na wymianę; d. obniżenie ceny jednostkowej za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie; e. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych oraz dotyczących ochrony danych osobowych, treść umów będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych; f. zmiany stawki podatku VAT – cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-24T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:30
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|