Dostawa mebli biurowych (wraz z montażem)

Data publikacji 2020-04-17
Data zakończenia 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Agencja Badań Medycznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532366-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych (wraz z montażem) do siedziby Agencji Badań Medycznych w budynku przy ul. Stanisława Moniuszki 1A w Warszawie
(00-014), zgodnie z warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad4f9eee-1614-402b-807a-d35f7286ae50
Biuletyn 532366-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Badań Medycznych
Regon 382836515
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Moniuszki
Zamawiajacy adres numer domu 1A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-014
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 270 70 50,
Zamawiajacy fax 22 468 87 11
Zamawiajacy email zp@abm.gov.pl,
Adres strony url https://agencjabadmed.bip.gov.pl/; https://abm.gov.pl/zp/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa osoba prawna
Dostep dokumentow zamowienia https://agencjabadmed.bip.gov.pl/; https://abm.gov.pl/zp/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://agencjabadmed.bip.gov.pl/; https://abm.gov.pl/zp/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca na adres Agencja Badań Medycznych, ul. Stanisława Moniuszki 1a piętro XII, 00-014 Warszawa.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych (wraz z montażem)
Numer referencyjny ABM-ZP-2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych (wraz z montażem) do siedziby Agencji Badań Medycznych w budynku przy ul. Stanisława Moniuszki 1A w Warszawie (00-014), zgodnie z warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie, tj. jeżeli Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy dostawy mebli biurowych wraz z montażem o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto. Zamawiający rozumie przez zwrot „trzy dostawy” trzy dostawy wykonane w ramach trzech odrębnych zamówień/umów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp., 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu – Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty (np. protokół odbioru, faktury) wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4. potwierdzenie wniesienia wadium, 5. zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 6. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień w trybie art. 26 ust. 3 i 4, art. 87 ust. 1 i art. 90 ust. 1 i 1a ustawy Pzp, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (czyli w sposób określony w dziale I w rozdziale 2a ustawy Pzp) na adres e-mail Zamawiającego podany w pkt 3.3. SIWZ.

Criterion

Kryteria Czas realizacji przez Wykonawcę uprawnień Zamawiającego wynikających z gwarancji (U)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Oferowana cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości na przedmiot umowy (G)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas dostawy drugiego i trzeciego Zamówienia (D)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)