| GuidZP400 |
ad4f9eee-1614-402b-807a-d35f7286ae50
|
| Biuletyn |
532366-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Agencja Badań Medycznych
|
| Regon |
382836515
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Stanisława Moniuszki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-014
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 270 70 50,
|
| Zamawiajacy fax |
22 468 87 11
|
| Zamawiajacy email |
zp@abm.gov.pl,
|
| Adres strony url |
https://agencjabadmed.bip.gov.pl/; https://abm.gov.pl/zp/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa osoba prawna
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://agencjabadmed.bip.gov.pl/; https://abm.gov.pl/zp/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://agencjabadmed.bip.gov.pl/; https://abm.gov.pl/zp/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca na adres Agencja Badań Medycznych, ul. Stanisława Moniuszki 1a piętro XII, 00-014 Warszawa.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych (wraz z montażem)
|
| Numer referencyjny |
ABM-ZP-2/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych (wraz z montażem) do siedziby Agencji Badań Medycznych w budynku przy ul. Stanisława Moniuszki 1A w Warszawie
(00-014), zgodnie z warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie, tj. jeżeli Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy dostawy mebli biurowych wraz z montażem o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.
Zamawiający rozumie przez zwrot „trzy dostawy” trzy dostawy wykonane w ramach trzech odrębnych zamówień/umów.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp., 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
– Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty (np. protokół odbioru, faktury) wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4. potwierdzenie wniesienia wadium, 5. zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 6. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w art. 144 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-28T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień w trybie art. 26 ust. 3 i 4, art. 87 ust. 1 i art. 90 ust. 1 i 1a ustawy Pzp, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (czyli w sposób określony w dziale I w rozdziale 2a ustawy Pzp) na adres e-mail Zamawiającego podany w pkt 3.3. SIWZ.
|