Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Data publikacji 2020-04-17
Data zakończenia 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
Miejscowość Mysłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531612-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331680005, 331241318, 331411207, 331841004, 331413209, 331900008, 331410000, 334110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych
stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 20 części
(pakietów) tj.: Pakiet nr 1 MATERIAŁY DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH, Pakiet nr 2
HEMOSPRAY, Pakiet nr 3 TESTY UREAZOWE, Pakiet nr 4 PĘTLE ENDOLOOP, Pakiet nr 5
PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH, Pakiet nr 6 ZESTAW DO OPASKOWANIA ŻYLAKÓW
PRZEŁYKU , Pakiet nr 7 KLIPSOWNICA, Pakiet nr 8 PĘTLA DO POLIPEKTOMII BEZ IGŁY,
Pakiet nr 9 IGŁY DO OSTRZYKIWANIA, Pakiet nr 10 ELEKTRODA DO KOAGULACJI
ARGONOWEJ, Pakiet nr 11 PUŁAPKA NA POLIPY, Pakiet nr 12 PROTEZY
SAMOROZPRĘŻALNE, Pakiet nr 13 ZESTAW DO PEG Pakiet nr 14 BALON DO
ROZSZERZANIA PRZEŁYKU, Pakiet nr 15 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU,
Pakiet nr 16 USTNIKI DO GASTROSKOPII, Pakiet nr 17 KLESZCZE JEDNORAZOWE, Pakiet nr
18 SIATKA DO USUWANIA POLIPÓW, Pakiet nr 19 OVERTUBE PRZEŁYKOWE, Pakiet nr 20
OVERTUBE ŻOŁĄDKOWY. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja
Asortymentowo - Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.20 SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć
ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w razie konieczności
do przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Zamawiającego w
zakresie stosowania i wykorzystania oferowanych wyrobów. 5. Towar dostarczany będzie sukcesywnie
na podstawie składanych zamówień/raportów z zużycia asortymentu. 6. W przypadku pakietów: nr 1
Materiały do zabiegów endoskopowych, nr 2 Hemospray, nr 5 Protezy do dróg żółciowych, nr 6
Zestaw do opaskowania żylaków przełyku, nr 7 Klipsownica, nr 9 Igły do ostrzykiwania, nr 10
Elektroda do koagulacji argonowej, nr 13 Zestaw do PEG Zamawiający wymaga utworzenia depozytu
(szczegóły w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3.2. do SIWZ). Rozliczany będzie zużyty
asortyment. 7. Wykonawca gwarantuje, że: a) dostarczy towar jest fabrycznie nowy, kompletny oraz
wolny od wad. b) dostarczony towar posiada wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do
dopuszczenia towaru do obrotu i używania. c) dostarczy towar o terminie przydatności do użytku nie
krótszym niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostawy. d) na każdej partii towaru muszą znajdować się
etykiety umożliwiające oznaczenie towaru, co do tożsamości. e) na opakowaniach zbiorczych będą
znajdować się następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, data produkcji. 8.
Wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania
zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych, w tym spełniać następujące wymagania: a) spełniać tzw.
wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych
wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę; b) wystawiono dla nich deklarację
zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że
wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; c) są oznakowane znakiem CE. 9. Maksymalny
termin dostawy asortymentu / uzupełnienia depozytu– 4 dni robocze 10. W miejscach gdzie
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub
źródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy
referencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem
zachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych
oraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego
przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do
oferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich
dokładny opis pod kątem ich równoważności. 11. Zamawiający podał w załączniku nr 2 do SIWZ (2.1
do 2.20) optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku
zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez
Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza
się przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przez
Zamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-cenowej, której
zmiana dotyczy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: a) Podane w Specyfikacjach
Asortymentowo-cenowych ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia
ceny oferty. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie do
potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. c)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności
od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości
umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen
jednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia
całkowitej wartości umowy. d) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie
odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej
wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz
nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu. e) Zamawiający jest
uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jak
opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do
zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu
zamówienia. 13. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.1 oraz 3.2
do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składa
się z 20 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniej
jeden (1) pakiet (część). Pakiet (część) musi być wyceniony w całości. Oferty nie zawierające pełnego
zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie (części) zostaną odrzucone

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae6af3bb-0109-4949-b801-eabaec5c3b29
Biuletyn 531612-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
Regon 00030825800000
Zamawiajacy adres ulica Bytomska
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Mysłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 723183366,
Zamawiajacy fax 323183362
Zamawiajacy email e.przetargi@szpital2myslowice.pl,
Adres strony url www.szpital2myslowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital2myslowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital2myslowice.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/szpital2myslowice.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer referencyjny Szp.2/NZ-271-14/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 20
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 20 części (pakietów) tj.: Pakiet nr 1 MATERIAŁY DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH, Pakiet nr 2 HEMOSPRAY, Pakiet nr 3 TESTY UREAZOWE, Pakiet nr 4 PĘTLE ENDOLOOP, Pakiet nr 5 PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH, Pakiet nr 6 ZESTAW DO OPASKOWANIA ŻYLAKÓW PRZEŁYKU , Pakiet nr 7 KLIPSOWNICA, Pakiet nr 8 PĘTLA DO POLIPEKTOMII BEZ IGŁY, Pakiet nr 9 IGŁY DO OSTRZYKIWANIA, Pakiet nr 10 ELEKTRODA DO KOAGULACJI ARGONOWEJ, Pakiet nr 11 PUŁAPKA NA POLIPY, Pakiet nr 12 PROTEZY SAMOROZPRĘŻALNE, Pakiet nr 13 ZESTAW DO PEG Pakiet nr 14 BALON DO ROZSZERZANIA PRZEŁYKU, Pakiet nr 15 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU, Pakiet nr 16 USTNIKI DO GASTROSKOPII, Pakiet nr 17 KLESZCZE JEDNORAZOWE, Pakiet nr 18 SIATKA DO USUWANIA POLIPÓW, Pakiet nr 19 OVERTUBE PRZEŁYKOWE, Pakiet nr 20 OVERTUBE ŻOŁĄDKOWY. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo - Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.20 SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w razie konieczności do przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie stosowania i wykorzystania oferowanych wyrobów. 5. Towar dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień/raportów z zużycia asortymentu. 6. W przypadku pakietów: nr 1 Materiały do zabiegów endoskopowych, nr 2 Hemospray, nr 5 Protezy do dróg żółciowych, nr 6 Zestaw do opaskowania żylaków przełyku, nr 7 Klipsownica, nr 9 Igły do ostrzykiwania, nr 10 Elektroda do koagulacji argonowej, nr 13 Zestaw do PEG Zamawiający wymaga utworzenia depozytu (szczegóły w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3.2. do SIWZ). Rozliczany będzie zużyty asortyment. 7. Wykonawca gwarantuje, że: a) dostarczy towar jest fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad. b) dostarczony towar posiada wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do dopuszczenia towaru do obrotu i używania. c) dostarczy towar o terminie przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostawy. d) na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru, co do tożsamości. e) na opakowaniach zbiorczych będą znajdować się następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, data produkcji. 8. Wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych, w tym spełniać następujące wymagania: a) spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę; b) wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; c) są oznakowane znakiem CE. 9. Maksymalny termin dostawy asortymentu / uzupełnienia depozytu– 4 dni robocze 10. W miejscach gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do oferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich dokładny opis pod kątem ich równoważności. 11. Zamawiający podał w załączniku nr 2 do SIWZ (2.1 do 2.20) optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza się przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przez Zamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-cenowej, której zmiana dotyczy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: a) Podane w Specyfikacjach Asortymentowo-cenowych ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia ceny oferty. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie do potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen jednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia całkowitej wartości umowy. d) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu. e) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia. 13. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z 20 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniej jeden (1) pakiet (część). Pakiet (część) musi być wyceniony w całości. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie (części) zostaną odrzucone
Cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz Asortymentowo–Cenowy sporządzony odrębnie do każdej części zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki Nr 2.1 do 2.20 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy (Pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostępnego bez ograniczeń na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a. zmiana danych podmiotów zawierających umowę; b. zmiana nazwy handlowej towaru stanowiącego przedmiot umowy; c. określonych w § 6 ust. 6 umowy d. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCĘ (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJĄCEGO ani sporządzenia aneksu do Umowy); e. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona; f. zmiana nazwy towaru, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym towarze; g. WYKONAWCA wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; h. Wytwórca towaru, będącego przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i WYKONAWCA zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; i. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zmiany ilości towaru między pozycjami w danym pakiecie w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w Umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne.
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1 MATERIAŁY DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.1 do SIWZ. Pakiet zawiera 13 pozycji asortymentowych. Przedmiotowa część wymaga utworzenia w siedzibie Zamawiającego depozytu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 2 : HEMOSPRAY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.2 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet 3 TESTY UREAZOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.3 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet 4 PĘTLE ENDOLOOP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.4 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet 5 PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.5 do SIWZ. Pakiet zawiera 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet 5 PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.5 do SIWZ. Pakiet zawiera 4 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet 6 ZESTAW DO OPASKOWANIA ŻYLAKÓW PRZEŁYKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.6 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet 7 KLIPSOWNICA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.7 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet 8 PĘTLA DO POLIPEKTOMII BEZ IGŁY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.8 do SIWZ. Pakiet zawiera 3 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pakiet 9 IGŁY DO OSTRZYKIWANIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.9 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa pakiet 10 ELEKTRODA DO KOAGULACJI ARGONOWEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.10 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa pakiet 11 PUŁAPKA NA POLIPY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.11 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa pakiet 12 PROTEZY SAMOROZPRĘŻALNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.12 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa pakiet 13 ZESTAW DO PEG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.13 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa pakiet 14 BALON DO ROZSZERZANIA PRZEŁYKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.14 do SIWZ. Pakiet zawiera 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa pakiet 15 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.15 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa pakiet 16 USTNIK ENDOSKOPOWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33411000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.16 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa pakiet 17 KLESZCZE JEDNORAZOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.17 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa pakiet 18 SIATKA DO USUWANIA POLIPÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.18 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa pakiet 19 OVERTUBE PRZEŁYKOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.19 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa pakiet 20 : OVERTUBE ŻOŁĄDKOWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.20 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy cz.2,4-20
Znaczenie 40,00
  
Kryteria termin uzupełnienia depozytu cz. 1 i 3
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)