1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych
stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 20 części
(pakietów) tj.: Pakiet nr 1 MATERIAŁY DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH, Pakiet nr 2
HEMOSPRAY, Pakiet nr 3 TESTY UREAZOWE, Pakiet nr 4 PĘTLE ENDOLOOP, Pakiet nr 5
PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH, Pakiet nr 6 ZESTAW DO OPASKOWANIA ŻYLAKÓW
PRZEŁYKU , Pakiet nr 7 KLIPSOWNICA, Pakiet nr 8 PĘTLA DO POLIPEKTOMII BEZ IGŁY,
Pakiet nr 9 IGŁY DO OSTRZYKIWANIA, Pakiet nr 10 ELEKTRODA DO KOAGULACJI
ARGONOWEJ, Pakiet nr 11 PUŁAPKA NA POLIPY, Pakiet nr 12 PROTEZY
SAMOROZPRĘŻALNE, Pakiet nr 13 ZESTAW DO PEG Pakiet nr 14 BALON DO
ROZSZERZANIA PRZEŁYKU, Pakiet nr 15 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU,
Pakiet nr 16 USTNIKI DO GASTROSKOPII, Pakiet nr 17 KLESZCZE JEDNORAZOWE, Pakiet nr
18 SIATKA DO USUWANIA POLIPÓW, Pakiet nr 19 OVERTUBE PRZEŁYKOWE, Pakiet nr 20
OVERTUBE ŻOŁĄDKOWY. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja
Asortymentowo - Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.20 SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć
ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w razie konieczności
do przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Zamawiającego w
zakresie stosowania i wykorzystania oferowanych wyrobów. 5. Towar dostarczany będzie sukcesywnie
na podstawie składanych zamówień/raportów z zużycia asortymentu. 6. W przypadku pakietów: nr 1
Materiały do zabiegów endoskopowych, nr 2 Hemospray, nr 5 Protezy do dróg żółciowych, nr 6
Zestaw do opaskowania żylaków przełyku, nr 7 Klipsownica, nr 9 Igły do ostrzykiwania, nr 10
Elektroda do koagulacji argonowej, nr 13 Zestaw do PEG Zamawiający wymaga utworzenia depozytu
(szczegóły w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3.2. do SIWZ). Rozliczany będzie zużyty
asortyment. 7. Wykonawca gwarantuje, że: a) dostarczy towar jest fabrycznie nowy, kompletny oraz
wolny od wad. b) dostarczony towar posiada wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do
dopuszczenia towaru do obrotu i używania. c) dostarczy towar o terminie przydatności do użytku nie
krótszym niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostawy. d) na każdej partii towaru muszą znajdować się
etykiety umożliwiające oznaczenie towaru, co do tożsamości. e) na opakowaniach zbiorczych będą
znajdować się następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, data produkcji. 8.
Wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania
zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych, w tym spełniać następujące wymagania: a) spełniać tzw.
wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych
wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę; b) wystawiono dla nich deklarację
zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że
wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; c) są oznakowane znakiem CE. 9. Maksymalny
termin dostawy asortymentu / uzupełnienia depozytu– 4 dni robocze 10. W miejscach gdzie
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub
źródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy
referencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem
zachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych
oraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego
przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do
oferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich
dokładny opis pod kątem ich równoważności. 11. Zamawiający podał w załączniku nr 2 do SIWZ (2.1
do 2.20) optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku
zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez
Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza
się przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przez
Zamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-cenowej, której
zmiana dotyczy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: a) Podane w Specyfikacjach
Asortymentowo-cenowych ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia
ceny oferty. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie do
potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. c)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności
od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości
umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen
jednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia
całkowitej wartości umowy. d) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie
odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej
wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz
nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu. e) Zamawiający jest
uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jak
opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do
zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu
zamówienia. 13. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.1 oraz 3.2
do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składa
się z 20 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniej
jeden (1) pakiet (część). Pakiet (część) musi być wyceniony w całości. Oferty nie zawierające pełnego
zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie (części) zostaną odrzucone |
| GuidZP400 |
ae6af3bb-0109-4949-b801-eabaec5c3b29
|
| Biuletyn |
531612-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
|
| Regon |
00030825800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Bytomska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Mysłowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
723183366,
|
| Zamawiajacy fax |
323183362
|
| Zamawiajacy email |
e.przetargi@szpital2myslowice.pl,
|
| Adres strony url |
www.szpital2myslowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital2myslowice.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital2myslowice.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/szpital2myslowice.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
|
| Numer referencyjny |
Szp.2/NZ-271-14/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
20
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych
stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 20 części
(pakietów) tj.: Pakiet nr 1 MATERIAŁY DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH, Pakiet nr 2
HEMOSPRAY, Pakiet nr 3 TESTY UREAZOWE, Pakiet nr 4 PĘTLE ENDOLOOP, Pakiet nr 5
PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH, Pakiet nr 6 ZESTAW DO OPASKOWANIA ŻYLAKÓW
PRZEŁYKU , Pakiet nr 7 KLIPSOWNICA, Pakiet nr 8 PĘTLA DO POLIPEKTOMII BEZ IGŁY,
Pakiet nr 9 IGŁY DO OSTRZYKIWANIA, Pakiet nr 10 ELEKTRODA DO KOAGULACJI
ARGONOWEJ, Pakiet nr 11 PUŁAPKA NA POLIPY, Pakiet nr 12 PROTEZY
SAMOROZPRĘŻALNE, Pakiet nr 13 ZESTAW DO PEG Pakiet nr 14 BALON DO
ROZSZERZANIA PRZEŁYKU, Pakiet nr 15 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU,
Pakiet nr 16 USTNIKI DO GASTROSKOPII, Pakiet nr 17 KLESZCZE JEDNORAZOWE, Pakiet nr
18 SIATKA DO USUWANIA POLIPÓW, Pakiet nr 19 OVERTUBE PRZEŁYKOWE, Pakiet nr 20
OVERTUBE ŻOŁĄDKOWY. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja
Asortymentowo - Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.20 SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć
ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w razie konieczności
do przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Zamawiającego w
zakresie stosowania i wykorzystania oferowanych wyrobów. 5. Towar dostarczany będzie sukcesywnie
na podstawie składanych zamówień/raportów z zużycia asortymentu. 6. W przypadku pakietów: nr 1
Materiały do zabiegów endoskopowych, nr 2 Hemospray, nr 5 Protezy do dróg żółciowych, nr 6
Zestaw do opaskowania żylaków przełyku, nr 7 Klipsownica, nr 9 Igły do ostrzykiwania, nr 10
Elektroda do koagulacji argonowej, nr 13 Zestaw do PEG Zamawiający wymaga utworzenia depozytu
(szczegóły w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3.2. do SIWZ). Rozliczany będzie zużyty
asortyment. 7. Wykonawca gwarantuje, że: a) dostarczy towar jest fabrycznie nowy, kompletny oraz
wolny od wad. b) dostarczony towar posiada wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do
dopuszczenia towaru do obrotu i używania. c) dostarczy towar o terminie przydatności do użytku nie
krótszym niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostawy. d) na każdej partii towaru muszą znajdować się
etykiety umożliwiające oznaczenie towaru, co do tożsamości. e) na opakowaniach zbiorczych będą
znajdować się następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, data produkcji. 8.
Wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania
zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych, w tym spełniać następujące wymagania: a) spełniać tzw.
wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych
wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę; b) wystawiono dla nich deklarację
zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że
wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; c) są oznakowane znakiem CE. 9. Maksymalny
termin dostawy asortymentu / uzupełnienia depozytu– 4 dni robocze 10. W miejscach gdzie
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub
źródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy
referencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem
zachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych
oraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego
przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do
oferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich
dokładny opis pod kątem ich równoważności. 11. Zamawiający podał w załączniku nr 2 do SIWZ (2.1
do 2.20) optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku
zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez
Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszcza
się przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przez
Zamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-cenowej, której
zmiana dotyczy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: a) Podane w Specyfikacjach
Asortymentowo-cenowych ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia
ceny oferty. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie do
potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. c)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności
od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości
umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen
jednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia
całkowitej wartości umowy. d) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie
odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej
wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz
nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu. e) Zamawiający jest
uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jak
opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do
zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu
zamówienia. 13. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.1 oraz 3.2
do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składa
się z 20 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniej
jeden (1) pakiet (część). Pakiet (część) musi być wyceniony w całości. Oferty nie zawierające pełnego
zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie (części) zostaną odrzucone
|
| Cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Formularz Asortymentowo–Cenowy sporządzony odrębnie do każdej
części zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki Nr 2.1 do 2.20 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty,
sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Wypełnione i
podpisane Oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentacji
Wykonawcy (Pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w
przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z
właściwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (np. KRS,
CEIDG) dostępnego bez ograniczeń na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. 5. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument
ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia
publicznego.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a.
zmiana danych podmiotów zawierających umowę; b. zmiana nazwy handlowej towaru stanowiącego
przedmiot umowy; c. określonych w § 6 ust. 6 umowy d. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez
WYKONAWCĘ (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJĄCEGO ani
sporządzenia aneksu do Umowy); e. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany. W
takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona; f. zmiana nazwy
towaru, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym towarze; g.
WYKONAWCA wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje
produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; h. Wytwórca
towaru, będącego przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i WYKONAWCA zaproponuje produkt
równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; i. ZAMAWIAJĄCY
zastrzega sobie możliwość zmiany ilości towaru między pozycjami w danym pakiecie w zależności od
potrzeb, bez konieczności zmian w Umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości
umowy o zamówienie publiczne.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-28T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 1 MATERIAŁY DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja
Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.1 do SIWZ. Pakiet zawiera 13 pozycji
asortymentowych. Przedmiotowa część wymaga utworzenia w siedzibie Zamawiającego depozytu.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 2 : HEMOSPRAY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca
załącznik nr 2.2 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 3 TESTY UREAZOWE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca
załącznik nr 2.3 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 4 PĘTLE ENDOLOOP
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141120-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca
załącznik nr 2.4 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 5 PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184100-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa
stanowiąca załącznik nr 2.5 do SIWZ. Pakiet zawiera 4 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 5 PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184100-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa
stanowiąca załącznik nr 2.5 do SIWZ. Pakiet zawiera 4 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 6 ZESTAW DO OPASKOWANIA ŻYLAKÓW PRZEŁYKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141120-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja
Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.6 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 7 KLIPSOWNICA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca
załącznik nr 2.7 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 8 PĘTLA DO POLIPEKTOMII BEZ IGŁY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141120-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.8 do SIWZ. Pakiet zawiera 3 pozycje asortymentowe.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 9 IGŁY DO OSTRZYKIWANIA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa
stanowiąca załącznik nr 2.9 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 10 ELEKTRODA DO KOAGULACJI ARGONOWEJ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.10 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 11 PUŁAPKA NA POLIPY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa
stanowiąca załącznik nr 2.11 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 12 PROTEZY SAMOROZPRĘŻALNE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.12 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 13 ZESTAW DO PEG
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa
stanowiąca załącznik nr 2.13 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 14 BALON DO ROZSZERZANIA PRZEŁYKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.14 do SIWZ. Pakiet zawiera 2 pozycje asortymentowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 15 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja
Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.15 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję
asortymentową
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 16 USTNIK ENDOSKOPOWY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33411000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa
stanowiąca załącznik nr 2.16 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 17 KLESZCZE JEDNORAZOWE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa
stanowiąca załącznik nr 2.17 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 18 SIATKA DO USUWANIA POLIPÓW
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.18 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 19 OVERTUBE PRZEŁYKOWE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa
stanowiąca załącznik nr 2.19 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 20 : OVERTUBE ŻOŁĄDKOWY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa
stanowiąca załącznik nr 2.20 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
|
| | |