| GuidZP400 |
e649a160-6f7a-42cb-ba5a-8b7da9b10e0f
|
| Biuletyn |
532156-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o.
|
| Regon |
31145085927000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chorzowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Świętochłowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-605
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
322 453 338
|
| Zamawiajacy fax |
327 707 435
|
| Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@zoz.net.pl
|
| Adres strony url |
www.zoz.net.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zadanie pn.: "Utworzenie gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w ramachzadania "Utworzenie gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w ramach POZ ZOZ w Świętochłowicach sp. z o.o. w celu zwiększenia dostępności do świadczeń zdrowotnych z zakresu wczesnej diagnostyki - zakup sprzętu i wyposażenia wraz z adaptacją pomieszczeń do potrzeb zakupionego sprzętu” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.net.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.net.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o., ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, bud. D - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 19.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla nowo tworzonego gabinetu diagnostyczno-zabiegowego
|
| Numer referencyjny |
8/ZA/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla nowo tworzonego gabinetu diagnostyczno-zabiegowego, dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o. w Świętochłowicach.
Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 1.1 („Formularz cenowy”), 1.2 („Specyfikacja techniczna”).
Zamówienie podzielone jest na 7 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmo¬wać wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona.
Niniejsze zamówienie jest realizacją projektu "Utworzenie gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w ramach POZ ZOZ w Świętochłowicach sp. z o.o. w celu zwiększenia dostępności do świadczeń zdrowotnych z zakresu wczesnej diagnostyki - zakup sprzętu i wyposażenia wraz z adaptacją pomieszczeń do potrzeb zakupionego sprzętu” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
Dostarczany asortyment musi:
- odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorach załącznika nr 1.1 oraz 1.2,
- posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
28
|
| Informacje na temat katalogow |
Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie:
po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie.
Pakiet nr 1 - po zakończeniu prac budowlanych, do 4 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Pakiet nr 2 - 5 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Pakiet nr 6 - 7 - po zakończeniu prac budowlanych, do 3 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona):
3.2.1. przedłożyć deklaracje zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego),
3.2.2. przedłożyć certyfikaty zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy:
1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 3;
1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy:
2.1. do oferty - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.
2.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.
3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy:
3.1. do oferty - dołączyć załącznik nr 1.2 („Specyfikacja techniczna”) oraz następujące oświadczenia: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharak¬teryzo¬wany w załączniku nr 1.1 i opisany w załączniku nr 1.2 dopuszczenia do obro¬tu i do używania oraz oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest gotów do udostęp¬nienia tych dopuszczeń na wezwanie zama¬wiającego (przed rozstrzygnięciem). Oświadczenia, o których mowa powyżej zawierają się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do niniejszej specyfikacji.
3.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona):
3.2.1. przedłożyć deklaracje zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego),
3.2.2. przedłożyć certyfikaty zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 3 1 dodatkowe informacje |
Kryteria oceny ofert ze względu na brak tożsamości w stosunku do poszczególnych pakietów zostały podane w częściach, dla każdej z poszczególnych części
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| IV 4 4 data |
2020-04-28T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Wykonawca sporządza ofertę wg wzoru formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej: 1. formularz cenowy (wg wzoru załącznika nr 1.1 do specyfikacji); 2. oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie, o którym mowa powyżej w punkcie III.3 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji); 3.pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy, zgodnie z wymaganiami specyfikacji). Oświadczenie potwierdzające posiadanie dopuszczenia do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – dla całego zaoferowanego asortymentu, scharakteryzowanego w załączniku nr 1.1 oraz oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi zamawiającego zawarte jest w formularzu oferty. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Aparat USG z głowicami
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie:
po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie.
Pakiet nr 1 - po zakończeniu prac budowlanych, do 4 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
|
| Zalacznik krotki opis |
Aparat USG z głowicami 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Elektrokardiograf z wózkiem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie:
po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie.
Pakiet nr 2 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
|
| Zalacznik krotki opis |
Elektrokardiograf z wózkiem 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Elektrokardiograf z wózkiem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie:
po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie.
Pakiet nr 2 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
|
| Zalacznik krotki opis |
Elektrokardiograf z wózkiem 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Holter EKG 12 kanałowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie:
po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie.
Pakiet nr 3 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
|
| Zalacznik krotki opis |
Holter EKG 12 kanałowy 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Spirometr
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie:
po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie.
Pakiet nr 4 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
|
| Zalacznik krotki opis |
Spirometr 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Fotel okulistyczno-laryngologiczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie:
po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie.
Pakiet nr 5 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
|
| Zalacznik krotki opis |
Fotel okulistyczno-laryngologiczny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Lampa zabiegowa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie:
po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie.
Pakiet nr 6 - po zakończeniu prac budowlanych, do 3 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego; z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
|
| Zalacznik krotki opis |
Lampa zabiegowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw mebli medycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie:
po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie.
Pakiet nr 7 - po zakończeniu prac budowlanych, do 3 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego; z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
|
| Zalacznik krotki opis |
Zestaw mebli medycznych 1 zestaw:
1 Kozetka lekarska według opisu załącznika nr 1.2.
2 Taboret według opisu załącznika nr 1.2.
3 Stolik narzędziowy według opisu załącznika nr 1.2.
4 Szafka medyczna z blatem według opisu załącznika nr 1.2.
5 Szafka medyczna do przechowywania narzędzi diagnostycznych według opisu załącznika nr 1.2.
6 Szafka medyczna z przeszklonymi drzwiami
7 Parawan podwójny według opisu załącznika nr 1.2.
|
| | |