1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu akcesoriów komputerowych do systemu audio-wideo składającego się z kamery USB z sensorem głębokości, dwóch mikrofonów, słuchawek i głośników 5.1. Zestaw będzie służył do rejestracji wideo i dźwięku oraz jako źródło dźwięku przestrzennego na potrzeby opracowania materiałów dydaktycznych przeznaczonych do publikacji na platformie e-learningowej.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „KPK II - Zintegrowany Program Kształcenia w PWSIiP w Łomży etap II”, Nr POWR.03.05.00-00-Z053/18 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działa-nie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych.
4. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być fabrycznie nowy (nie używany), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia:
5.1. przeniósł na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia;
5.2. dostarczył na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Akademicka1, 18-400 Łomża;
6. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 30237240-3 - kamera internetowa; 32341000-5 – Mikrofony; 32342100-3 – Słuchawki; 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
7. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicz-nych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równo-ważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
8. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wy-magany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, któ-rych zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie roz-wiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej .
9. Miejscem dostawy jest Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 1, 18-400 Łomża.
|
| GuidZP400 |
86e97a31-c907-496b-8f04-d3d1c1ad31ab
|
| Biuletyn |
533337-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
|
| Regon |
45120274000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
862 155 953
|
| Zamawiajacy fax |
862 156 601
|
| Zamawiajacy email |
emichalak@pwsip.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.pwsip.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „KPK II - Zintegrowany Program Kształcenia w PWSIiP w Łomży etap II”, Nr POWR.03.05.00-00- Z053/18 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działanie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsip.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsip.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem niewazności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawu akcesoriów komputerowych do systemu audio-wideo”
|
| Numer referencyjny |
KZp.2730.16.20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu akcesoriów komputerowych do systemu audio-wideo składającego się z kamery USB z sensorem głębokości, dwóch mikrofonów, słuchawek i głośników 5.1. Zestaw będzie służył do rejestracji wideo i dźwięku oraz jako źródło dźwięku przestrzennego na potrzeby opracowania materiałów dydaktycznych przeznaczonych do publikacji na platformie e-learningowej.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „KPK II - Zintegrowany Program Kształcenia w PWSIiP w Łomży etap II”, Nr POWR.03.05.00-00-Z053/18 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działa-nie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych.
4. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być fabrycznie nowy (nie używany), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia:
5.1. przeniósł na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia;
5.2. dostarczył na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Akademicka1, 18-400 Łomża;
6. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 30237240-3 - kamera internetowa; 32341000-5 – Mikrofony; 32342100-3 – Słuchawki; 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
7. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicz-nych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równo-ważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
8. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wy-magany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, któ-rych zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie roz-wiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej .
9. Miejscem dostawy jest Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 1, 18-400 Łomża.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30237240-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznik nr 6 do SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych,podpisane przez
osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik)b3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13
lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do SiWZ), 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą sta-nowią Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2. Na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po-stanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej:
3.1 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli koniecz-ność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawiera-nia umowy,
3.2 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli koniecz-ność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3.3 nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowią-zującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT).
3.4 wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakre-su umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwyko-nawcę,
3.5 wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie,
4. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nie-ważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-05-14T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|