Dostawa zestawu akcesoriów komputerowych do systemu audio-wideo”

Data publikacji 2020-04-22
Data zakończenia 2020-05-14 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533337-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372403
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu akcesoriów komputerowych do systemu audio-wideo składającego się z kamery USB z sensorem głębokości, dwóch mikrofonów, słuchawek i głośników 5.1. Zestaw będzie służył do rejestracji wideo i dźwięku oraz jako źródło dźwięku przestrzennego na potrzeby opracowania materiałów dydaktycznych przeznaczonych do publikacji na platformie e-learningowej.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „KPK II - Zintegrowany Program Kształcenia w PWSIiP w Łomży etap II”, Nr POWR.03.05.00-00-Z053/18 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działa-nie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych.
4. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być fabrycznie nowy (nie używany), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia:
5.1. przeniósł na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia;
5.2. dostarczył na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Akademicka1, 18-400 Łomża;
6. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 30237240-3 - kamera internetowa; 32341000-5 – Mikrofony; 32342100-3 – Słuchawki; 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
7. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicz-nych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równo-ważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
8. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wy-magany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, któ-rych zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie roz-wiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej .
9. Miejscem dostawy jest Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 1, 18-400 Łomża.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86e97a31-c907-496b-8f04-d3d1c1ad31ab
Biuletyn 533337-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Regon 45120274000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 155 953
Zamawiajacy fax 862 156 601
Zamawiajacy email emichalak@pwsip.edu.pl
Adres strony url www.pwsip.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „KPK II - Zintegrowany Program Kształcenia w PWSIiP w Łomży etap II”, Nr POWR.03.05.00-00- Z053/18 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działanie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsip.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsip.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem niewazności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawu akcesoriów komputerowych do systemu audio-wideo”
Numer referencyjny KZp.2730.16.20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu akcesoriów komputerowych do systemu audio-wideo składającego się z kamery USB z sensorem głębokości, dwóch mikrofonów, słuchawek i głośników 5.1. Zestaw będzie służył do rejestracji wideo i dźwięku oraz jako źródło dźwięku przestrzennego na potrzeby opracowania materiałów dydaktycznych przeznaczonych do publikacji na platformie e-learningowej. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „KPK II - Zintegrowany Program Kształcenia w PWSIiP w Łomży etap II”, Nr POWR.03.05.00-00-Z053/18 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działa-nie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych. 4. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być fabrycznie nowy (nie używany), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia: 5.1. przeniósł na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia; 5.2. dostarczył na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Akademicka1, 18-400 Łomża; 6. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 30237240-3 - kamera internetowa; 32341000-5 – Mikrofony; 32342100-3 – Słuchawki; 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 7. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicz-nych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równo-ważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 8. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wy-magany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, któ-rych zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie roz-wiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . 9. Miejscem dostawy jest Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 1, 18-400 Łomża.
Cpv glowny przedmiot 30237240-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznik nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych,podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik)b3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do SiWZ), 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą sta-nowią Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po-stanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 3.1 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli koniecz-ność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawiera-nia umowy, 3.2 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli koniecz-ność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3.3 nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowią-zującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). 3.4 wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakre-su umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwyko-nawcę, 3.5 wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, 4. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nie-ważności.
IV 4 4 data 2020-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)