GuidZP400 |
58d519ca-6173-415f-86f7-cb6c61758a49
|
Biuletyn |
538110-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Spawalnictwa
|
Regon |
000031503
|
Zamawiajacy adres ulica |
Błogosławionego Czesława
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16-18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48322310011
|
Zamawiajacy fax |
+48322314652
|
Zamawiajacy email |
sylwia.jackowska@is.gliwice.pl
|
Adres strony url |
is.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
NIE
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
INSTYTUT BADAWCZO-ROZWOJOWY
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
TAK http: //bip.instytutspawalnictwa.pl/przetargi.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
TAK http: //bip.instytutspawalnictwa.pl/przetargi.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Spawalnictwa Dział Zaopatrzenia Sprzedaży i Zamówień Publicznych, pokój nr 14 Bł. Czesława 16-18, 44-100 Gliwice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie klastra serwerowego
|
Numer referencyjny |
2/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie klastra serwerowego w postaci 3 serwerów i 1 macierzy dyskowej wraz z uruchomieniem i konfiguracją sprzętu w siedzibie zamawiającego oraz migracją aktualnego środowiska VMware. Miejscem dostawy i wdrożenia klastra serwerowego jest siedziba Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonywania zamówienia: maksymalnie do 60 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i za jego skrócenie zostaną przyznane punkty zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj., że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu rozwiązań serwerowych w środowiskach wirtualnych VMware. Wartość dostawy
i wdrożenia odpowiadającego niniejszemu warunkowi winna obejmować kwotę co najmniej 150 000,00 zł brutto. Wykonawca winien przedłożyć dowód/-y określający/-ce czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku dostaw wykonywanych spełnienie warunku jest możliwe, gdy do dnia składania ofert nastąpiła realizacja ww. dostawy na kwotę co najmniej 150 000,00 zł brutto.
Gdy przedmiot zamówienia obejmował jeszcze inne dostawy/usługi należy podać wartość dotyczącą wyłącznie dostaw/usług objętych niniejszym warunkiem.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z nich winien spełnić ww. warunek.
UWAGA! W przypadku, gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
POTENCJAŁ PODMIOTÓW TRZECICH
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, przy czym stosowna sytuacja w niniejszym postępowaniu wystąpi wyłącznie w przypadku gdy:
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Wykonawca winien złożyć dokument/-y, który/-e określa/-ją w szczególności:
aa) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
ab) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia,
ac) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
ad) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Dokumentem, o którym mowa powyżej może być zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (można wykorzystać załącznik nr 3 do siwz),
b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
c) Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów, tj. aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokument, przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej). Dokument, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć również w stosunku do każdego z podmiotów, na których zdolnościach polega przy potwierdzaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu,
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jeżeli znajdują się one w posiadaniu Zamawiającego.
W takim przypadku Wykonawca winien wskazać:
1) adres, pod którym Zamawiający może uzyskać dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych
lub
2) sprawę, w której Zamawiający przechowuje zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokument i poinformować Zamawiającego, że jest on aktualny.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia określonych powyżej.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający przewiduje możliwość stosowania art. 26 ust. 2f ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj. wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wzór Wykazu zostanie załączony do Wezwania), UWAGA: W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - dokumentu potwierdzającego, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. złożenie opisu oferowanych urządzeń wskazujących odpowiednio: oferowane parametry, model, nazwę, numer katalogowy sprzętu oraz producenta (wzór dokumentu zostanie załączony do Wezwania). Wykonawca zobowiązany jest wskazać w tym dokumencie takie same urządzenia, które wskazano w formularzu oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta winna składać się z:
a) formularza oferty - załącznik nr 1 do siwz
b) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do siwz
oraz jeżeli dotyczy:
c) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza;
d) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza;
e) dokumentu/ów dot. udostępnienia potencjału, np. zobowiązanie podmiotu trzeciego.
Wykonawca zobowiązany jest - bez wezwania Zamawiającego - przedłożyć w terminie
3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji,
o których mowa w treści ust. 2 oraz przewidzianych postanowieniami art. 144 ust. 2 – 6 Prawa zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość:
1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego
z odrębnych przepisów,
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niezależne od działania Stron i którym Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy w terminie umownym,
b) wystąpienia prac zamiennych lub dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym,
c) wycofania z rynku lub zakończenie produkcji materiałów lub urządzeń, których użycie przewidziano w toku realizacji przedmiotu umowy i konieczności zastąpienia ich innymi,
d) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, uniemożliwiających rozpoczęcie lub kontynuowanie realizacji przedmiotu umowy,
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług VAT,
4) zmiany zakresu prac objętych przedmiotem umowy w przypadku jego zmniejszenia, uzasadnionego wystąpieniem obiektywnych przesłanek takiej zmiany,
5) zmiany materiałów i urządzeń, których użycie przewidziano w toku realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wycofania ich z rynku lub zakończenia ich produkcji, jak również w przypadku możliwości zastąpienia tych materiałów i urządzeń, innymi o lepszych parametrach technicznych i wyżej zaawansowanych technicznie i technologicznie,
6) zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy:
7) spowodowanych siłą wyższą, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
8) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności
w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony umowy.
9) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
10) wprowadzenie zmian w stosunku do sposobu wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczności usprawnienia realizacji przedmiotu umowy,
11) zmiany w zakresie wstąpienia lub zmiana podwykonawcy spowodowanej potrzebą techniczną lub zdarzeniem losowym.
3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1 oraz każdym innym, wymaga uprzedniego złożenia drugiej ze Stron, odpowiednio; przez Wykonawcę lub Zamawiającego, pisemnego wniosku, wykazującego zasadność wprowadzania zmiany. Przyjęcie propozycji zmiany, wyrażone na piśmie i doręczone drugiej Stronie, jest równoznaczne z akceptacją zmiany treści umowy.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-05-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może zastrzec
w ofercie tajność informacji w niej zawartych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z art. 11 ust. 2 w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
W tym celu wykonawca winien w szczególności:
1) wskazać zastrzeżone dokumenty lub ich części,
2) wyjaśnić podstawy wyłączenia jawności w stosunku do każdego z nich,
3) wyjaśnić, czy informacje w nich zawarte nie były poznawalne dla osób trzecich,
4) wskazać potrzeby uznania danego dokumentu lub jego części za tajemnicę przedsiębiorstwa,
5) wykazać, że zastrzeżone informacje mają dla wykonawcy znaczenie z uwagi na mechanizmy konkurencji, a ich ujawnienie narażałoby interesy Wykonawcy na szkodę.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
2. Zamawiający:
1) nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej,
2) nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej,
4) nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
5) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
6) nie przewiduje aukcji elektronicznej.
3. Wszystkie ustalenia dot. dat (godzin) stosowane dla potrzeb niniejszego postępowania przyjmuje się zgodnie z czasem lokalnym właściwym dla siedziby Zamawiającego.
4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
5. Przy realizacji zamówienia strony zobowiązane są do porozumiewania się (składania dokumentów) w języku polskim, koszt ewentualnych tłumaczeń jest elementem realizacji zamówienia.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Spawalnictwa
ul. Bł. Czesława 16-18, 44-100 Gliwice
2) Pełniącym obowiązki inspektora ochrony danych osobowych w Instytucie Spawalnictwa jest Pani Małgorzata Czerniak.
W sprawach związanych z Pani/Pana danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Spawalnictwa
ul. Bł. Czesława 16-18, 44-100 Gliwice,
pocztą elektroniczną na adres e-mail RODO@is.gliwice.pl
Szczegółowe klauzule informacyjne zamieszczono pod adresem: http://bip.instytutspawalnictwa.pl/rodo
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub zgodnie z umową dotyczącą dofinansowania projektu, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp).
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *
* W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**
** skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ***
*** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Sieć Badawcza Łukasiewicz- Instytut Spawalnictwa w Gliwicach przypomina
o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
|