GuidZP400 |
8cd72f0b-fdd0-4203-901d-df8ec83da047
|
Biuletyn |
539077-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
Regon |
00028898100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umed.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, Dział Zamówień Publicznych, ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 112.1 (III piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
Numer referencyjny |
UMW/AZ/PN-53/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części osobno ocenianych, tj.:
Część 1
Czepek 64 kanały wraz z adapterem oraz akcesoriami do czepka na potrzeby Katedry i Kliniki Neurologii
Część 2
Aparat 64 kanały na potrzeby Katedry i Kliniki Neurologii
Część 3
Defibrylator manualny na potrzeby Zakładu Ratownictwa Medycznego
Część 4
1. Defibrylator AED treningowy - 3 szt.
2. Elektrody treningowe zapas - 9 szt.
3. Defibrylator AED kliniczny - 3 szt.
4. Wewnętrzna szafka na AED kliniczne z alarmem
na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu
Część 5
Skaner tkanek miękkich na potrzeby Katedry i Zakładu Periodontologii
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-5 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1-5 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część
1-5 do Siwz).
5. Miejsce dostawy:
Część 1-2
Katedra i Klinika Neurologii
ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
Część 3
Zakład Ratownictwa Medycznego
ul. Parkowa 34, 51-616 Wrocław
Część 4
Wydział Nauk o Zdrowiu
Kazimierza Bartla 5, 50-996 Wrocław
Część 5
Katedra i Zakład Periodontologii
ul. Krakowska 26, 50-425 Wrocław
6. Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ).
7. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 1-5 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 część 1-5 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę,
2) Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1-5 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę,
3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz,
4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna
z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności:
1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury;
2) wejście w życie innych niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
4) zmiany organizacyjne Zamawiającego (między innymi zmiany związane z wprowadzeniem nowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, zmiany organizacji pracy kancelarii);
5) zmiana sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczyni się do wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
6) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, związanych
z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i jej skutkami, powodującymi niemożność dotrzymania przez Wykonawcę terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności oraz na podstawie dowodów przedłożonych przez Wykonawcę i potwierdzających te okoliczności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Czepek 64 kanały wraz z adapterem oraz akcesoriami do czepka na potrzeby Katedry i Kliniki Neurologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1 do Siwz.
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część
1 do Siwz).
Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Neurologii, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ).
Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Aparat 64 kanały na potrzeby Katedry i Kliniki Neurologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 2 do Siwz.
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 2 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część
2 do Siwz).
Miejsce dostawy: Katedra i Klinika Neurologii, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ).
Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 2 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Defibrylator manualny na potrzeby Zakładu Ratownictwa Medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 10 tygodni od daty podpisania umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 3 do Siwz.
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 3 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część
3 do Siwz).
Miejsce dostawy: Zakład Ratownictwa Medycznego, ul. Parkowa 34, 51-616 Wrocław
Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ).
Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 3 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
1. Defibrylator AED treningowy - 3 szt. 2. Elektrody treningowe zapas - 9 szt. 3. Defibrylator AED kliniczny - 3 szt. 4. Wewnętrzna szafka na AED kliniczne z alarmem na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 2 tygodni od daty podpisania umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 4 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 4 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część
4 do Siwz).
Miejsce dostawy: Wydział Nauk o Zdrowiu, Kazimierza Bartla 5, 50-996 Wrocław
Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ).
Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 4 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Skaner tkanek miękkich na potrzeby Katedry i Zakładu Periodontologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 1 tygodnia od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 5 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 5 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część
5 do Siwz).
Miejsce dostawy: Katedra i Zakład Periodontologii, ul. Krakowska 26, 50-425 Wrocław
Warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (wzór - zał. nr 5 do SIWZ).
Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 część 5 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
| |