GuidZP400 |
aba4302d-19c7-4406-b0c5-511f62289211
|
Biuletyn |
541687-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stoczek Łukowski
|
Regon |
71158239700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
plac Tadeusz Kościuszki 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stoczek Łukowski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-25 7970001, 7970173
|
Zamawiajacy fax |
0-25 7970073
|
Zamawiajacy email |
miasto@stoczek-lukowski.pl
|
Adres strony url |
www.stoczek-lukowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Działanie 12.1.- Edukacja przedszkolna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.stoczek-lukowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.stoczek-lukowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Stoczek Łukowski, Plac Tadeusza Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski pok. 211- Sekretariat Urzędu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy w ramach projektu „Nasze przyjazne przedszkole – lepszy start w szkole"
|
Numer referencyjny |
IRL. 271.4.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy w ramach projektu „Nasze przyjazne przedszkole – lepszy start w szkole”.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Zadanie nr I: Wyposażenie toalety i prace dostosowawcze- załącznik nr 5A do SIWZ;
Zadanie nr II: AGD – Wyposażenie kuchni - załącznik nr 5B do SIWZ;
Zadanie nr III: Wyposażenie informatyczne sali- załącznik nr 5C do SIWZ;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania - części zamówienia został zawarty w złączniki nr 5A; załączniku 5B i załączniku 5C,
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja zadań w terminie 30 dni od dnia podpisania.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu .
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.
7. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
10. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (wg zał. nr 6). Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej, proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartość bez kwoty podatku (VAT). c) UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów i urządzeń) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarów (materiałów i urządzeń) oferowanych przez wykonawcę – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. 4. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określo-nym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych to¬warów (materia-łów i urządzeń) równoważnych – w przypadku zaoferowania zastoso¬wania towarów (materia-łów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępow¬aniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za¬mówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 8. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 6 i 7 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 9. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy sytuacji, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 10. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust.5 ustawy pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zadania nr I – Wyposażenie toalety i prace dostosowawcze. Zadania nr II AGD – Wyposażenie kuchni. Dla Zadania nr III Wyposażenie informatyczne sali.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
a) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b) zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt a). w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie,
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
i. gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego w tym również skrócenie terminu realizacji umowy, które możliwe jest po wcześniejszych uzgodnieniach i za zgodą obu Stron umowy,
ii. z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostawy w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr I: Wyposażenie toalety i prace dostosowawcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44411700-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, ostatecznego odbioru przedmiotu Umowy. Przyjmuje się datę określoną w ostatnim protokole (Końcowy protokół jakościowy), podpisanym przez Strony, bez zastrzeżeń.
|
Zalacznik krotki opis |
Wszystkie przedmioty zamówienia z dostawą, montażem i pracami dostosowawczymi niezbędnymi do zrealizowania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy do miejsca dostarczyć własnym transportem i zamontować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Niezbędne prace dostosowawcze polegają na: * ułożeniu na podłodze około 2,00m2 traktory w kolorze jasnym, * ułożeniu na ścianie około 4,00m2 glazury w kolorze jasnym. * wykonania wewnętrznej instalacji wod-kan o długości około 2,5m każda celem podłączenia umywalki i sedesu * przebiciu stropu do piwnicy w której znajduje się istniejąca wewnętrzna instalacja. W pomieszczeniu przeznaczonym na montaż podgrzewacza wody istnieje instalacja elektryczna, która umożliwia podłączenie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5A do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr II: AGD – Wyposażenie kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, ostatecznego odbioru przedmiotu Umowy. Przyjmuje się datę określoną w ostatnim protokole (Końcowy protokół jakościowy), podpisanym przez Strony, bez zastrzeżeń.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia kuchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5B do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr III: Wyposażenie informatyczne sali
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, ostatecznego odbioru przedmiotu Umowy. Przyjmuje się datę określoną w ostatnim protokole (Końcowy protokół jakościowy), podpisanym przez Strony, bez zastrzeżeń.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr III został zawarty w złączniku nr 5C do SIWZ.
|
| |