Budowa systemu oznakowania i informacji pasażerskiej w ramach projektu „Rozwój niskoemisyjnej mobilności miejskiej na terenie gminy Swarzędz – etap II”

Data publikacji 2020-05-21
Data zakończenia 2020-06-02 00:00:00
Instytucja Gmina Swarzędz
Miejscowość Swarzędz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542193-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488132002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i montaż systemu informacji pasażerskiej obejmującego 6 tablic informacyjnych zlokalizowanych na przystankach autobusowych w wybranych lokalizacjach wraz
z serwerami i oprogramowaniem pozwalającym na komunikację między nimi a tablicami informacyjnymi.
Dodatkowo system musi umożliwić komunikację między tablicami a systemem ITS Poznań (zarządzanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu), w szczególności w zakresie informacji o normatywnych czasach przejazdu skorygowanych o rzeczywiste przejazdy (Sposób integracji tablic, ich sterowania, koszty licencji/włączenia do systemu tablic Wykonawca musi uzgodnić z dostawcą systemu ITS Poznań
(f-mą Siemens) w ramach oferowanego wynagrodzenia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 448ba64d-daf6-40bd-9549-a93d22a65ad3
Biuletyn 542193-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Swarzędz
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Swarzędz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon (061) 65 12 000
Zamawiajacy fax (061) 65 12 211
Zamawiajacy email zamowienia@swarzedz.pl
Adres strony url http://bip.swarzedz.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zintegrowane Inwestycje Terytorialne w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Poznania w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 3.3.3 Wspieranie strategii niskoemisyjnych, w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.swarzedz.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz w Biurze Obsługi Interesanta - Kancelarii Urzędu.
Nazwa nadana zamowieniu Budowa systemu oznakowania i informacji pasażerskiej w ramach projektu „Rozwój niskoemisyjnej mobilności miejskiej na terenie gminy Swarzędz – etap II”
Numer referencyjny WRPZP.271-14/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i montaż systemu informacji pasażerskiej obejmującego 6 tablic informacyjnych zlokalizowanych na przystankach autobusowych w wybranych lokalizacjach wraz z serwerami i oprogramowaniem pozwalającym na komunikację między nimi a tablicami informacyjnymi. Dodatkowo system musi umożliwić komunikację między tablicami a systemem ITS Poznań (zarządzanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu), w szczególności w zakresie informacji o normatywnych czasach przejazdu skorygowanych o rzeczywiste przejazdy (Sposób integracji tablic, ich sterowania, koszty licencji/włączenia do systemu tablic Wykonawca musi uzgodnić z dostawcą systemu ITS Poznań (f-mą Siemens) w ramach oferowanego wynagrodzenia).
Cpv glowny przedmiot 48813200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow -Termin rozpoczęcia realizacji umowy od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż 15.06.2020r. - Termin zakończenia umowy – 90 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego dla niniejszego postępowania (pkt 2) oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1. 2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem i uruchomieniem systemu informacji pasażerskiej składającego się z minimum 6 tablic oraz serwera.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, o którym mowa w pkt 5.5 SIWZ w celu potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania powinien – na wezwanie zamawiającego - przedłożyć następujące dokumenty: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, o którym mowa w pkt 5.5 SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powinien – na wezwanie zamawiającego - przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 5.1 lit. b SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 5.1 lit. a i b SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 10.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy: a) w przypadku, gdy parametry techniczne dostarczanego wyposażenia będą korzystniejsze dla zamawiającego niż zaoferowane w ofercie, będą spełniały wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a cena nie ulegnie podwyższeniu, b) w przypadku pojawienia się na rynku sprzętu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości, a cena nie ulegnie podwyższeniu, c) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) działania siły wyższej (np.: klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne, protesty), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia, e) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy, czy też wprowadzenia ewentualnych robót i dostaw zamiennych. f) W przypadku powstania okoliczności będących następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, g) w przypadku wystąpienia awarii niezawinionych czynnościami lub nie wynikających z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy, h) w przypadku wystąpienia zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności: niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, i) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT - zmiana stawki VAT zmienia wynagrodzenie brutto ze skutkiem na dzień wejścia zmiany w życie, j) w przypadku jeżeli nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, k) w przypadku, jeżeli stan realizacji prac na węźle przesiadkowym w Paczkowie przez wykonawcę węzła, nie pozwoli na wykonanie umowy w terminie - w zakresie montażu tablicy w Paczkowie.
IV 4 4 data 2020-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)