GuidZP400 |
6fe24d8a-176f-452c-aa22-c861e0d3e363
|
Biuletyn |
543040-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
|
Regon |
00000168900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. prof. S. Kaliskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-796
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 374 92 61
|
Zamawiajacy fax |
52 374 93 27
|
Zamawiajacy email |
przetargi@utp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.utp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową” o nr POIR.04.01.04-00-0006/19-00.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.utp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7 Kancelaria Główna bud. A (2.1), pokój 001 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa części do budowy prototypu sortera w ramach projektu "System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową”
|
Numer referencyjny |
AZZP.243.034.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera. Całość zamówienia została podzielona na 5 zadań. Zadanie nr 1: Dostawa łączników profili
Zadanie nr 2: Dostawa półfabrykatu elementów konstrukcyjnych ; Zadanie nr 3: Dostawa systemu liniowego napędu indukcyjnego; Zadanie nr 4: Dostawa szynoprzewodów; Zadanie nr 5: Dostawa toru jezdnego Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Sprzętu na własny koszt i ryzyko wraz z jego wniesieniem i ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; b. przekazanie Zamawiającemu Sprzętu na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie. Miejsce dostawy: Zadania 1 – 5, siedziba konsorcjanta projektu: REGALUX Krzysztof Sutowski, Topole 40, 89-600 Chojnice. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 i 3a (zadanie nr 5) do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
120
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
• zadanie nr 1 maksymalnie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,
• zadanie nr 2 maksymalnie 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,
• zadanie nr 3 maksymalnie 120 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,
• zadanie nr 4 maksymalnie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,
• zadanie nr 5 maksymalnie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego.
O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opis techniczny w języku polskim lub angielskim wraz z nazwą producenta i typem modelu zaoferowanego Sprzętu dla zadania nr 3 i 4, w celu potwierdzenia, że oferowany Sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4. WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 niniejszego ogłoszenia, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian:
a. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 rozdziału XXI SIWZ;
b. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 rozdziału XXI SIWZ;
c. zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie było możliwe dostarczenie Sprzętu;
d. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e;
e. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2–4 i 6;
Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa łączników profili
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego.
O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera - dostawa łączników profili. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa półfabrykatu elementów konstrukcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego.
O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera - półfabrykatu elementów konstrukcyjnych. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa systemu liniowego napędu indukcyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
120
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego.
O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera - systemu liniowego napędu indukcyjnego. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szynoprzewodów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego.
O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera - szynoprzewodów. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa toru jezdnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego.
O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera - toru jezdnego. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3a do SIWZ.
|
| |