GuidZP400 |
c3ff9468-507f-492d-b321-1b2ac003118c
|
Biuletyn |
543430-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
|
Regon |
31014300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieluń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
438 406 800,
|
Zamawiajacy fax |
438 406 801
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@szpital-wielun.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-wielun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wielun
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wielun
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wielun
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma tradycyjna papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Wieluniu, ul.Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, pok 216 ( sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej środków do mycia i dezynfekcji
|
Numer referencyjny |
SPZOZ -ZP/2/24/242 /8 /2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej środków do mycia i dezynfekcji skóry, narzędzi i powierzchni oraz substancji do receptury, opakowań do leków recepturowych na potrzeby SPZOZ w Wieluniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części:
Pakiet 1 Środki do dezynfekcji
Pakiet 2 Środki do dezynfekcji
Pakiet 3 Środki do dezynfekcji
Pakiet 4 Środki do dezynfekcji
Pakiet 5 Różne produkty lecznicze - formaldehyd
Pakiet 6 Środki do dezynfekcji
Pakiet 7 Materiały medyczne – gaziki do dezynfekcji skóry
Pakiet 8 Odczynniki chemiczne
Pakiet 9 Środki do dezynfekcji
Pakiet 10 Środki do dezynfekcji
Pakiet 11 Środki do dezynfekcji
Pakiet 12 Dozownik łokciowy do płynów dezynfekujących i mydła
Pakiet 13 Środki do dezynfekcji
Pakiet 14 Materiały medyczne – gąbki i szczoteczki
|
Cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne oraz o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia z właściwym organem w sprawie spłat tych należności w szczególności uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ;
2. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (KRS lub CEiDG) celem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 p. 1) oraz w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w tym składania oświadczenia woli.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 25 ust.1 pkt 2):
1. W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy wyrobów medycznych, zgodnie z Ustawą 4 dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych należy złożyć:
a) dla wyrobów medycznych klasy I (preparaty do mycia, neutralizacji);
b) dla wyrobów medycznych klasy II a (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego) oświadczenie, że oferowane preparaty posiadają Deklarację Zgodności.
c) dla wyrobów medycznych klasy II b (preparaty do dezynfekcji inwazyjnej sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych i endoskopów): oświadczenie, że oferowane preparaty posiadają Deklarację Zgodności i Certyfikat CE.
2. W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów biobójczych zgodnie z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych:
oświadczenie, że oferowane środki posiadają pozwolenie na wprowadzenie do obrotu /lub odpowiedni wpis do Rejestru/ lub pozwolenie tymczasowe na wprowadzenie do obrotu/lub odpowiedni wpis/ lub wpis do Rejestru Produktów Biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie.
3. Oświadczenie, że oferowane preparaty dezynfekcyjne przeznaczone do stosowania w obszarze medycznym posiadają badania zakończone pozytywnymi wynikami na wymagane spektrum i czas działania potwierdzone przez akredytowane laboratorium w ramach UE.
4. Aktualne katalogi , ulotki potwierdzające cechy oferowanych preparatów, materiałów i urządzeń z zaznaczeniem, którego pakietu i której pozycji dotyczą .
5. Aktualne Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej i tabele rozcieńczalności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W zakresie dopuszczalnym przez art. 144 w zw. z art. 140 ust. 1 i 3, Zamawiający dopuszcza zmianę treści i warunków niniejszej umowy w podanych poniżej przypadkach:
a) zmiana danych identyfikacyjnych stron (m.in. adresu, firmy, formy prowadzonej działalności gospodarczej);
b) korekta danych wynikających z niezamierzonych niezgodności pomiędzy postanowieniami umowy, a treścią oferty lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
c) zmiana postanowień umowy w wyniku nowelizacji obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na przedmiot oraz warunki umowy, bez której dalsza realizacja umowy byłaby niemożliwa;
d) zmiana ustalone w umowie stawki podatku od towarów i usług, przy czym wartość ceny jednostkowej netto określonej w formularzu asortymentowo-ofertowym pozostaje bez zmian.
e) przedłużeniu okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanej maksymalnej wartości umowy brutto.
2. Niezależnie od powyższych zmian, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regulacji zawartej w art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. W przypadku, gdyby w trakcie trwania umowy nastąpiła zmiana maksymalnej ceny urzędowej i będzie ona niższa od ceny określonej w umowie, zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie właściwego aktu prawnego.
3. Strony ustalają, że zmiany umowy nie stanowią:
a) niewykorzystanie pełnej ilości asortymentu określonej w formularzu asortymentowo-ofertowym w okresie trwania niniejszej umowy, ze względu na zmienne potrzeby Zamawiającego zależne od liczby hospitalizowanych pacjentów, zastosowanych metod leczenia i innych niedających się przewidzieć okoliczności – nie więcej jednak niż o 30 % w stosunku do pierwotnie przewidzianych ilości. Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczonego asortymentu w okresie trwania umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego;
b) zmiany ilościowe w poszczególnych pozycjach danego pakietu, tj. zwiększenie jednej pozycji względem drugiej w obrębie danego pakietu.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony pod rygorem ich nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Środki do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Środki do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Środki do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Środki do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Różne produkty lecznicze - formaldehyd
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Środki do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Materiały medyczne - gaziki do dezynfekcji skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Odczynniki chemiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Środki do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Środki do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - Środki do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - Dozownik łokciowy do płynów dezynfekujących i mydła
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24322500-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 - Środki do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 - Materiały medyczne - gąbki i szczoteczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
|
| |