Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej środków do mycia i dezynfekcji

Data publikacji 2020-05-25
Data zakończenia 2020-06-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
Miejscowość Wieluń
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543430-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 336900003, 331400003, 336963008, 243225002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej środków do mycia i dezynfekcji skóry, narzędzi i powierzchni oraz substancji do receptury, opakowań do leków recepturowych na potrzeby SPZOZ w Wieluniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części:
Pakiet 1 Środki do dezynfekcji
Pakiet 2 Środki do dezynfekcji
Pakiet 3 Środki do dezynfekcji
Pakiet 4 Środki do dezynfekcji
Pakiet 5 Różne produkty lecznicze - formaldehyd
Pakiet 6 Środki do dezynfekcji
Pakiet 7 Materiały medyczne – gaziki do dezynfekcji skóry
Pakiet 8 Odczynniki chemiczne
Pakiet 9 Środki do dezynfekcji
Pakiet 10 Środki do dezynfekcji
Pakiet 11 Środki do dezynfekcji
Pakiet 12 Dozownik łokciowy do płynów dezynfekujących i mydła
Pakiet 13 Środki do dezynfekcji
Pakiet 14 Materiały medyczne – gąbki i szczoteczki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c3ff9468-507f-492d-b321-1b2ac003118c
Biuletyn 543430-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
Regon 31014300000000
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Wieluń
Zamawiajacy kod pocztowy 98-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 406 800,
Zamawiajacy fax 438 406 801
Zamawiajacy email sekretariat@szpital-wielun.pl,
Adres strony url www.szpital-wielun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wielun
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wielun
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wielun
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma tradycyjna papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Wieluniu, ul.Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, pok 216 ( sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej środków do mycia i dezynfekcji
Numer referencyjny SPZOZ -ZP/2/24/242 /8 /2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej środków do mycia i dezynfekcji skóry, narzędzi i powierzchni oraz substancji do receptury, opakowań do leków recepturowych na potrzeby SPZOZ w Wieluniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części: Pakiet 1 Środki do dezynfekcji Pakiet 2 Środki do dezynfekcji Pakiet 3 Środki do dezynfekcji Pakiet 4 Środki do dezynfekcji Pakiet 5 Różne produkty lecznicze - formaldehyd Pakiet 6 Środki do dezynfekcji Pakiet 7 Materiały medyczne – gaziki do dezynfekcji skóry Pakiet 8 Odczynniki chemiczne Pakiet 9 Środki do dezynfekcji Pakiet 10 Środki do dezynfekcji Pakiet 11 Środki do dezynfekcji Pakiet 12 Dozownik łokciowy do płynów dezynfekujących i mydła Pakiet 13 Środki do dezynfekcji Pakiet 14 Materiały medyczne – gąbki i szczoteczki
Cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne oraz o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia z właściwym organem w sprawie spłat tych należności w szczególności uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (KRS lub CEiDG) celem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 p. 1) oraz w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w tym składania oświadczenia woli.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 25 ust.1 pkt 2): 1. W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy wyrobów medycznych, zgodnie z Ustawą 4 dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych należy złożyć: a) dla wyrobów medycznych klasy I (preparaty do mycia, neutralizacji); b) dla wyrobów medycznych klasy II a (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego) oświadczenie, że oferowane preparaty posiadają Deklarację Zgodności. c) dla wyrobów medycznych klasy II b (preparaty do dezynfekcji inwazyjnej sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych i endoskopów): oświadczenie, że oferowane preparaty posiadają Deklarację Zgodności i Certyfikat CE. 2. W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów biobójczych zgodnie z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych: oświadczenie, że oferowane środki posiadają pozwolenie na wprowadzenie do obrotu /lub odpowiedni wpis do Rejestru/ lub pozwolenie tymczasowe na wprowadzenie do obrotu/lub odpowiedni wpis/ lub wpis do Rejestru Produktów Biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie. 3. Oświadczenie, że oferowane preparaty dezynfekcyjne przeznaczone do stosowania w obszarze medycznym posiadają badania zakończone pozytywnymi wynikami na wymagane spektrum i czas działania potwierdzone przez akredytowane laboratorium w ramach UE. 4. Aktualne katalogi , ulotki potwierdzające cechy oferowanych preparatów, materiałów i urządzeń z zaznaczeniem, którego pakietu i której pozycji dotyczą . 5. Aktualne Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej i tabele rozcieńczalności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W zakresie dopuszczalnym przez art. 144 w zw. z art. 140 ust. 1 i 3, Zamawiający dopuszcza zmianę treści i warunków niniejszej umowy w podanych poniżej przypadkach: a) zmiana danych identyfikacyjnych stron (m.in. adresu, firmy, formy prowadzonej działalności gospodarczej); b) korekta danych wynikających z niezamierzonych niezgodności pomiędzy postanowieniami umowy, a treścią oferty lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia; c) zmiana postanowień umowy w wyniku nowelizacji obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na przedmiot oraz warunki umowy, bez której dalsza realizacja umowy byłaby niemożliwa; d) zmiana ustalone w umowie stawki podatku od towarów i usług, przy czym wartość ceny jednostkowej netto określonej w formularzu asortymentowo-ofertowym pozostaje bez zmian. e) przedłużeniu okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanej maksymalnej wartości umowy brutto. 2. Niezależnie od powyższych zmian, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regulacji zawartej w art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. W przypadku, gdyby w trakcie trwania umowy nastąpiła zmiana maksymalnej ceny urzędowej i będzie ona niższa od ceny określonej w umowie, zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie właściwego aktu prawnego. 3. Strony ustalają, że zmiany umowy nie stanowią: a) niewykorzystanie pełnej ilości asortymentu określonej w formularzu asortymentowo-ofertowym w okresie trwania niniejszej umowy, ze względu na zmienne potrzeby Zamawiającego zależne od liczby hospitalizowanych pacjentów, zastosowanych metod leczenia i innych niedających się przewidzieć okoliczności – nie więcej jednak niż o 30 % w stosunku do pierwotnie przewidzianych ilości. Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczonego asortymentu w okresie trwania umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego; b) zmiany ilościowe w poszczególnych pozycjach danego pakietu, tj. zwiększenie jednej pozycji względem drugiej w obrębie danego pakietu. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Różne produkty lecznicze - formaldehyd
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Materiały medyczne - gaziki do dezynfekcji skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - Dozownik łokciowy do płynów dezynfekujących i mydła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24322500-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 - Środki do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 - Materiały medyczne - gąbki i szczoteczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)