GuidZP400 |
13ff4894-b482-4809-a3f8-0780d695ec04
|
Biuletyn |
542485-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Rypiński
|
Regon |
91086670300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rypin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
542 802 432
|
Zamawiajacy fax |
542 802 549
|
Zamawiajacy email |
zp@powiatrypinski.pl
|
Adres strony url |
http://bip.powiatrypinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie na potrzeby kształcenia zawodowego współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Oś priorytetowa 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycję w infrastrukturę i wyposażenie w ramach polityki terytorialnej, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałania 10.2.3 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiatrypinski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiatrypinski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. Warszawska 38, pok. 211 (sekretariat). Oferty można składać w poniedziałek i wtorek w godzinach 7:30 – 16:00, w środę i czwartek w godzinach 7:30 – 15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30 – 14:30. W przypadku składania ofert osobiście lub przesyłką kurierską, jeżeli wejście do urzędu nie będzie możliwe z powodu stanu epidemii, to będąc przed wejściem głównym do siedziby Zamawiającego należy telefonicznie - na numer 542802432-33 - skontaktować się z pracownikiem sekretariatu, który odbierze ofertę.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i montaż mebli w projektach realizowanych przez Powiat Rypiński
|
Numer referencyjny |
ZP.272.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektów Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie na potrzeby kształcenia zawodowego i Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1/1 do nr 1/2 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
CZĘŚĆ 1: zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie na potrzeby kształcenia zawodowego
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 zamówienia jest zakup, dostawa i montaż stolików uczniowskich jednoosobowych – 240 szt., krzeseł uczniowskich – 240 szt., biurek dla nauczycieli – 9 szt. i tablic tryptyk zielonych – 9 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/1 do SIWZ.
CZĘŚĆ 2: zakup, dostawa i montaż tablic obrotowo-jezdnych w ramach realizacji projektu Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 zamówienia jest zakup, dostawa i montaż tablic obrotowo-jezdnych – 2 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną dostawę mebli o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto;
W przypadku, gdy wartość dostaw będzie wyrażona w innych walutach muszą zostać przeliczone wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, w zakresie części 1 zamówienia;
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
Jeżeli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy; 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej; 3) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 4) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający może od umowy odstąpić w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy - w terminie 30 (trzydziestu) dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu dostawy, o którym mowa w § 3 umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie było następstwem siły wyższej.
3. Przez siłę wyższą, o której mowa w ust. 2, należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Zamawiający lub Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności ogólnie wymaganej dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, nie mogli przewidzieć i im przeciwdziałać.
4. Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi udokumentować, a dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia załączyć do wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy.
5. Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa.
6. W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w wypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego, uniemożliwiających odbiór dostawy, Zamawiający może zmienić termin lub miejsce dostawy zawiadamiając o tym Wykonawcę.
7. W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w wypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego, uniemożliwiających odbiór dostawy, Zamawiający może zmienić termin lub miejsce dostawy zawiadamiając o tym Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest – Powiat Rypiński mający swoją siedzibę przy ul. Warszawskiej 38, 87-500 Rypin, reprezentowany przez Starostę Rypińskiego,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym jest Pani Elżbieta Trzcińska adres e-mail: ido@powiatrypinski.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup, dostawę i montaż mebli w projektach realizowanych przez Powiat Rypiński, znak sprawy ZP.272.3.2020.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
5. osoby oraz podmioty na podstawie przepisów ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 z późn. zm.) oraz inne podmioty przewidziane w przepisach prawa,
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisy dotyczące realizacji projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020,
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych określonych w postępowaniu przetargowym, znak sprawy ZP.272.3.2020 jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani poddawane profilowaniu stosowanie do art. 22 RODO;
9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych,
10. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie na potrzeby kształcenia zawodowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 zamówienia jest zakup, dostawa i montaż stolików uczniowskich jednoosobowych – 240 szt., krzeseł uczniowskich – 240 szt., biurek dla nauczycieli – 9 szt. i tablic tryptyk zielonych – 9 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż tablic obrotowo-jezdnych w ramach realizacji projektu Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 zamówienia jest zakup, dostawa i montaż tablic obrotowo-jezdnych – 2 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/2 do SIWZ.
|
| |