Zakup, dostawa i montaż mebli w projektach realizowanych przez Powiat Rypiński

Data publikacji 2020-05-25
Data zakończenia 2020-06-04 00:00:00
Instytucja Powiat Rypiński
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Tablice,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542485-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektów Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie na potrzeby kształcenia zawodowego i Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1/1 do nr 1/2 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
CZĘŚĆ 1: zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie na potrzeby kształcenia zawodowego
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 zamówienia jest zakup, dostawa i montaż stolików uczniowskich jednoosobowych – 240 szt., krzeseł uczniowskich – 240 szt., biurek dla nauczycieli – 9 szt. i tablic tryptyk zielonych – 9 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/1 do SIWZ.
CZĘŚĆ 2: zakup, dostawa i montaż tablic obrotowo-jezdnych w ramach realizacji projektu Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 zamówienia jest zakup, dostawa i montaż tablic obrotowo-jezdnych – 2 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13ff4894-b482-4809-a3f8-0780d695ec04
Biuletyn 542485-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Rypiński
Regon 91086670300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Rypin
Zamawiajacy kod pocztowy 87-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 802 432
Zamawiajacy fax 542 802 549
Zamawiajacy email zp@powiatrypinski.pl
Adres strony url http://bip.powiatrypinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie na potrzeby kształcenia zawodowego współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Oś priorytetowa 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycję w infrastrukturę i wyposażenie w ramach polityki terytorialnej, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałania 10.2.3 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiatrypinski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatrypinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. Warszawska 38, pok. 211 (sekretariat). Oferty można składać w poniedziałek i wtorek w godzinach 7:30 – 16:00, w środę i czwartek w godzinach 7:30 – 15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30 – 14:30. W przypadku składania ofert osobiście lub przesyłką kurierską, jeżeli wejście do urzędu nie będzie możliwe z powodu stanu epidemii, to będąc przed wejściem głównym do siedziby Zamawiającego należy telefonicznie - na numer 542802432-33 - skontaktować się z pracownikiem sekretariatu, który odbierze ofertę.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż mebli w projektach realizowanych przez Powiat Rypiński
Numer referencyjny ZP.272.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli dla Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w ramach realizacji projektów Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie na potrzeby kształcenia zawodowego i Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1/1 do nr 1/2 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: CZĘŚĆ 1: zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie na potrzeby kształcenia zawodowego Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 zamówienia jest zakup, dostawa i montaż stolików uczniowskich jednoosobowych – 240 szt., krzeseł uczniowskich – 240 szt., biurek dla nauczycieli – 9 szt. i tablic tryptyk zielonych – 9 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/1 do SIWZ. CZĘŚĆ 2: zakup, dostawa i montaż tablic obrotowo-jezdnych w ramach realizacji projektu Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 zamówienia jest zakup, dostawa i montaż tablic obrotowo-jezdnych – 2 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną dostawę mebli o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto; W przypadku, gdy wartość dostaw będzie wyrażona w innych walutach muszą zostać przeliczone wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, w zakresie części 1 zamówienia; Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeżeli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej; 3) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 4) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający może od umowy odstąpić w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy - w terminie 30 (trzydziestu) dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu dostawy, o którym mowa w § 3 umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie było następstwem siły wyższej. 3. Przez siłę wyższą, o której mowa w ust. 2, należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Zamawiający lub Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności ogólnie wymaganej dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, nie mogli przewidzieć i im przeciwdziałać. 4. Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi udokumentować, a dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia załączyć do wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. 5. Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 6. W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w wypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego, uniemożliwiających odbiór dostawy, Zamawiający może zmienić termin lub miejsce dostawy zawiadamiając o tym Wykonawcę. 7. W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w wypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego, uniemożliwiających odbiór dostawy, Zamawiający może zmienić termin lub miejsce dostawy zawiadamiając o tym Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest – Powiat Rypiński mający swoją siedzibę przy ul. Warszawskiej 38, 87-500 Rypin, reprezentowany przez Starostę Rypińskiego, 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym jest Pani Elżbieta Trzcińska adres e-mail: ido@powiatrypinski.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup, dostawę i montaż mebli w projektach realizowanych przez Powiat Rypiński, znak sprawy ZP.272.3.2020. 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; 5. osoby oraz podmioty na podstawie przepisów ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 z późn. zm.) oraz inne podmioty przewidziane w przepisach prawa, 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisy dotyczące realizacji projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych określonych w postępowaniu przetargowym, znak sprawy ZP.272.3.2020 jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy, 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani poddawane profilowaniu stosowanie do art. 22 RODO; 9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych, 10. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie na potrzeby kształcenia zawodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 zamówienia jest zakup, dostawa i montaż stolików uczniowskich jednoosobowych – 240 szt., krzeseł uczniowskich – 240 szt., biurek dla nauczycieli – 9 szt. i tablic tryptyk zielonych – 9 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż tablic obrotowo-jezdnych w ramach realizacji projektu Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 zamówienia jest zakup, dostawa i montaż tablic obrotowo-jezdnych – 2 szt., szczegółowo opisanych w załączniku nr 1/2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Przedłużony okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)