GuidZP400 |
304e8850-c451-40de-84f0-b3899e918fad
|
Biuletyn |
543858-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
000001347
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bankowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 359 13 34,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@us.edu.pl ,
|
Adres strony url |
http://us.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Kancelaria pok. 17, Parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego
|
Numer referencyjny |
DZP.381.043.2020.DW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków firmowych dla szkolnictwa wyższego (indeks, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, teczka do akt studenta), zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz poniższą tabelą, zwanych dalej „drukami”, tj. INDEKS(wzór stanowi załącznik 2.1, opis szczegółowy załącznik nr 2) 14.000; Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych - oryginał (wzór stanowi załącznik 2.2, opis szczegółowy załącznik nr 2) 700; Teczka do akt studenta MEN-II-31SW 20.000 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup druków wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2.1 i 2.2 do SIWZ.
4) Przedmiot zamówienia ma być realizowany zgodnie z normą ISO 9001:2008 lub inną normą równoważną.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
7) Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od zawarcia umowy lub do momentu wyczerpania ilości druków określonych w niniejszej SIWZ, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie zamówień. Termin realizacji poszczególnych zamówień (partii): do 35 dni od otrzymania zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza dostaw cząstkowych w ramach jednego zamówienia (partii). (Termin realizacji poszczególnych zamówień stanowi, obok ceny, jedno z kryteriów oceny ofert, oceniane na podstawie długości oferowanego terminu realizacji).
8) Adres dostawy: Magazyn Artykułów Rożnych, Uniwersytet Śląski, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.
9) Warunki płatności (termin płatności): do 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
10) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
11) Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
12) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 5 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
22458000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od zawarcia umowy lub do momentu wyczerpania ilości druków określonych w SIWZ, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie zamówień.
Termin realizacji poszczególnych zamówień (partii): do 35 dni od otrzymania zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza dostaw cząstkowych w ramach jednego zamówienia (partii).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki oferowanych druków - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków - po 1 szt. z niżej wymienionych pozycji załącznika 1A do SIWZ:
1) poz. 1 – druk indeksu (zał. 2.1);
2) poz. 2 – świadectwo ukończenia studiów podyplomowych (zał. 2.2);
Zamawiający oceniając dostarczoną próbkę zweryfikuje jej zgodność z wymaganiami pod względem następujących cech: formatu, rodzaju papieru, koloru papieru, gramatury papieru, tłoczonego godła, koloru druku oraz wykonania z opisami zawartymi w załącznikach do SIWZ zawierających wzory i opisy dotyczące ww. drukow, zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
Próbki należy umieścić w szczelnie zamkniętych opakowaniach, ze wskazaniem nazwy Wykonawcy, numeru rejestrowego postępowania i nazwy postępowania, wraz z dopiskiem „Próbki”. Zaleca się także umieszczenie na próbkach naklejki z oznaczeniem Wykonawcy (pieczątka firmowa). Na wniosek Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana, Zamawiający zwróci złożone próbki zgodnie z przepisem art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Próbki zostaną odesłane na koszt Wykonawcy lub odebrane przez Wykonawcę osobiście.
Próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą i z którym podpisano umowę w przedmiocie wykonania zamówienia stanowią załącznik do protokołu postępowania i podlegają zatrzymaniu przez Zamawiającego na okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania. Próbki
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
3) w gwarancjach bankowych lub
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r.
poz. 310 ze zm.).
3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2) Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) zmiany terminu dostawy partii, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
2) zmiany terminu dostawy partii, w sytuacji, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę;
4) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron;
5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy;
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym m.in. Rozporządzeń Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
7) zmiany Uchwały Senatu Uniwersytetu Śląskiego w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|