Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony

Data publikacji 2020-05-26
Data zakończenia 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543689-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301212005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 sztuk jednakowych, fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 r., cyfrowych wielofunkcyjnych urządzeń kopiujących, o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
2. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację urządzeń w sześciu lokalizacjach Zamawiającego, tj.:
1) Warszawa, ul. Ogrodowa 5/7;
2) Płock, ul. Stary Rynek 20;
3) Ciechanów, ul. Mickiewicza 7;
4) Ostrołęka, ul. J. Piłsudskiego 38;
5) Siedlce, ul. Asłanowicza 18;
6) Radom, ul. 25 Czerwca 68,
wsparcie eksploatacyjne (materiały eksploatacyjne z wyjątkiem papieru) oraz serwis i konserwację urządzeń przez okres 36 miesięcy.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każde urządzenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinny spełniać ww. urządzenia przed dopuszczeniem go do użytkowania.
5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego sprzętu lub certyfikatów spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na urządzenia równoważne musi do oferty załączyć dokumenty zawierające dokładny opis oferowanych urządzeń, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Wykonawca, który posługuje się równoważnymi certyfikatami musi je załączyć do oferty. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy, który potwierdza spełnianie normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla normy wymienionej przez Zamawiającego, wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do wystawiania certyfikatów.
6. Zamawiający wymaga, aby czynności realizowane w ramach zamówienia polegające na obsłudze serwisowej urządzeń w miejscu ich instalacji, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia określone zostały w § 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
8. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 abf579a4-cfae-4cff-9a74-869aa5f46631
Biuletyn 543689-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Regon 14214815500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ogrodowa
Zamawiajacy adres numer domu 5/7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-893
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 504 41 00
Zamawiajacy fax 22 504 41 39
Zamawiajacy email mpaziewska@wfosigw.pl
Adres strony url www.wfosigw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Przeprowadza wspolnie podmiot list Nie
Postepowanie wspolne tresc Nie
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMORZĄDOWA OSOBA PRAWNA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wfosigw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wfosigw.pl
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej na adres siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony
Numer referencyjny ZP-7/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 sztuk jednakowych, fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 r., cyfrowych wielofunkcyjnych urządzeń kopiujących, o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 2. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację urządzeń w sześciu lokalizacjach Zamawiającego, tj.: 1) Warszawa, ul. Ogrodowa 5/7; 2) Płock, ul. Stary Rynek 20; 3) Ciechanów, ul. Mickiewicza 7; 4) Ostrołęka, ul. J. Piłsudskiego 38; 5) Siedlce, ul. Asłanowicza 18; 6) Radom, ul. 25 Czerwca 68, wsparcie eksploatacyjne (materiały eksploatacyjne z wyjątkiem papieru) oraz serwis i konserwację urządzeń przez okres 36 miesięcy. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każde urządzenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinny spełniać ww. urządzenia przed dopuszczeniem go do użytkowania. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego sprzętu lub certyfikatów spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na urządzenia równoważne musi do oferty załączyć dokumenty zawierające dokładny opis oferowanych urządzeń, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Wykonawca, który posługuje się równoważnymi certyfikatami musi je załączyć do oferty. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy, który potwierdza spełnianie normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla normy wymienionej przez Zamawiającego, wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do wystawiania certyfikatów. 6. Zamawiający wymaga, aby czynności realizowane w ramach zamówienia polegające na obsłudze serwisowej urządzeń w miejscu ich instalacji, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia określone zostały w § 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 246473,40
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow Dostawa Urządzeń - maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Świadczenie usługi serwisowej - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru każdego Urządzenia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Oświadczenie, o którym mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - www.wfosigw.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego - zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdziału VII ust. 2 pkt 1) SIWZ (Załącznik nr 5 do SIWZ); 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron, w sytuacjach opisanych w art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp) oraz określonych w niniejszej Umowie. 2. Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron; 3) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy, poprzez odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 3, Strony uzgodnią zmiany Umowy wymuszone nowymi przepisami. 5. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 pkt 2 Umowy, w przypadku, gdy w pierwotnym terminie jej obowiązywania, nie zostanie wyczerpana kwota, o której mowa w § 4 ust. 4 Umowy do czasu wyczerpania ww. kwoty. 6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego potencjał Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem niewywołania skutków prawnych, z zastrzeżeniem ust. 1 niniejszego paragrafu, § 4 ust. 13 oraz § 10 ust. 4 Umowy.
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030, z późn. zm.). 2. Za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca albo osobiście, Wykonawcy są obowiązani składać: 1) Ofertę (zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ), pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (oryginał); 2) Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (których wzory zostały określone w załączniku nr 2 i załączniku nr 3 do SIWZ) w formie pisemnej (oryginał); 3) Dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - jeśli dotyczy; 4) Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu, spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, a także przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; UWAGA: W przypadku pobierania ze strony internetowej wydruku potwierdzającego, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, mamy do czynienia z kopią. Na stronie internetowej znajduje się oryginał dokumentu, wydruk z takiej strony jest kopią i musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem; 5) Pełnomocnictwo - w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie, lub przez osoby udzielające pełnomocnictwa; 6) Zobowiązanie innych podmiotów, w formie pisemnej (oryginał) - jeśli dotyczy. 3. Poświadczanie kopii oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 3 - 4 następuje poprzez opatrzenie oświadczeń i dokumentów sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie dokumentów. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa. 6. Zawiadomienia, wnioski, oświadczenia oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę e-mailem należy kierować na adres: mpaziewska@wfosigw.pl 7. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę mają spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 i Dz. U. 2018 r. poz. 1993), zwanym dalej „rozporządzeniem w sprawie dokumentów” oraz w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszej SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 12. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ, o którym mowa w ust. 11. 13. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli SIWZ jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. 14. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę treści SIWZ Zamawiający udostępnia na stronie internetowej. 15. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 16. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia SIWZ.

Criterion

Kryteria czas reakcji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)