GuidZP400 |
c3f84530-4245-4eae-9ab2-79f8e3ff4070
|
Biuletyn |
543806-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
|
Regon |
00029855400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
dr. J. Babińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-393
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(012)6524347,
|
Zamawiajacy fax |
+48(012)2621335
|
Zamawiajacy email |
mjozefiak@babinski.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.babinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.babinski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.babinski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów ogólnospożywczych i wody mineralnej
|
Numer referencyjny |
ZP-12/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych i wody mineralnej.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie trzech pakietów wymienionych w załącznikach nr: 1A – 1C do SIWZ, stanowiących jednocześnie formularze cenowe: Pakiet I – Artykuły ogólnospożywcze, Pakiet II - Artykuły ogólnospożywcze, Pakiet III – Woda mineralna.
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ oraz umowie. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga między innymi:
3.1) Dostarczany asortyment będzie I klasy, świeży i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto.
3.2) Realizacja dostaw w sposób ciągły, 2 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, do magazynu żywnościowego Zamawiającego, w godzinach 7:00 - 13:00, z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy. W sytuacji nagłej potrzeby Zamawiającego dostawa może zostać zrealizowana trzeci raz w tygodniu lub w sobotę.
3.3) Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego.
3.4) W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia.
3.5) Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Miejsce dostawy: Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek kuchni szpitalnej – magazyn żywnościowy.
4) Zamawiający wymaga by w formularzach cenowych (załączniki nr 1A, 1B, 1C do SIWZ) Wykonawca podał nazwę producenta i gramaturę proponowanego asortymentu – zgodnie z zapisami z załączników (Formularzy cenowych).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże się posiadaniem odpowiednich uprawnień dotyczących prowadzenia działalności w zakresie produkcji lub obrotu żywnością.
Warunek dotyczy każdego z oferowanych pakietów.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu dotyczącego prowadzenia działalności w zakresie produkcji lub obrotu żywnością.
Warunek dotyczy każdego z oferowanych pakietów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ,
Formularz/e Cenowy/e – zał. nr 1A – 1C do SIWZ,
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 3 do SIWZ,
Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
3) Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie:
a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy;
c) producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostępności - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jakości; cena zamiennika nie może być wyższa od podanej w formularzu cenowym;
d) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1A-1C do SIWZ, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentów wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy.
4) Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
5) W przypadku kiedy w okresie obowiązywania niniejszej umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT należnego od towarów będących przedmiotem niniejszej umowy, Strony dokonają zmiany ceny brutto poszczególnych pozycji asortymentu wskazanego w formularzu cenowym (załącznik nr 1A-1C do SIWZ) z uwzględnieniem stawki podatku VAT wynikającej ze zmienionych przepisów (wartość netto poszczególnych pozycji asortymentu nie ulegnie zmianie).
Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, będzie obowiązywać od daty wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT oraz dla swojej ważności wymaga podpisania aneksu w formie pisemnej.
W celu wprowadzenia zmiany, o której mowa w niniejszym ustępie, Strona wnioskująca o wprowadzenie zmiany przygotuje oraz prześle drugiej Stronie projekt aneksu do niniejszej umowy.
6) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w załączniku nr 1A-1C do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym załączniku, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1A-1C do SIWZ, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w załączniku nr 1A-1C do SIWZ z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
|
IV 4 4 data |
2020-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I - Artykuły ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II - Artykuły ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 1B do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III - Woda mineralna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
41110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wody mineralnej zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 1C do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
|
| |