Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia

Data publikacji 2020-05-26
Data zakończenia 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Gmina Miejsce Piastowe
Miejscowość Miejsce Piastowe
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543687-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja asortymentu stanowiącego wyposażenie żłobka w Głowience.
Dostawa obejmuje następujące artykuły:
- meble (szafki, stoliki, krzesełka, przewijaki, wieszaki, leżaki, łóżeczka),
- zabawki,
- artykuły plastyczne,
- naczynia i wyposażenie kuchni i rozdzielni posiłków,
- sprzęt RTV,
- wyposażenie placu zabaw.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklaracje CE. Wykonawca wykona montaż dostarczonego sprzętu i dokona jego instalacji. Montaż sprzętu i instalacja muszą nastąpić najpóźniej w dniu dostawy. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania sprzętu, w podstawowym zakresie, w obecności pracownika Zamawiającego. Wykonawca dostarczy sprzęt do budynku Gminnego Żłobka w Głowience ul. Szkolna 8 na własny koszt. Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklarację CE. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z dostarczonym sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim oraz przeprowadzić niezbędne szkolenie obsługi sprzętu.
Meble oraz wyposażenie, w tym zabawki dla dzieci, będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz muszą być kompletne i zgodne z wymogami stawianymi przez zamawiającego. Zamawiający wymaga by meble oraz wyposażenie były w kolorach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga by wykonawca dostarczył taką ilość mebli oraz wyposażenia w danym kolorze i odcieniu, jaka wynika ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Jeśli w opisie występują wymiary, zamawiający dopuszcza różnicę w wymiarze +/- 5%. Przedmioty objęte dostawą (przede wszystkim zabawki) muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa zdrowia dzieci i osób trzecich podczas użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem lub w sposób możliwy do przewidzenia z uwzględnieniem zachowania dzieci do lat 3. Zabawki muszą spełniać zasadnicze wymagania bezpieczeństwa wykazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek (Dz. U. z 2016 r., poz. 1730).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 66f301ee-da4a-4991-b4b5-3551ac6f68ef
Biuletyn 543687-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejsce Piastowe
Regon 37044058300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dukielska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Miejsce Piastowe
Zamawiajacy kod pocztowy 30-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 13 4353012 w. 122,
Zamawiajacy fax 134 309 799
Zamawiajacy email aulanowska@miejscepiastowe.pl,
Adres strony url bip..miejscepiastowe.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.miejscepiastowe.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.miejscepiastowe.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (poczta, osobiście, za pośrednictwem posłańca)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Miejsce Piastowe, 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14 - biuro obsługi klienta
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia
Numer referencyjny ZP.271.4.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja asortymentu stanowiącego wyposażenie żłobka w Głowience. Dostawa obejmuje następujące artykuły: - meble (szafki, stoliki, krzesełka, przewijaki, wieszaki, leżaki, łóżeczka), - zabawki, - artykuły plastyczne, - naczynia i wyposażenie kuchni i rozdzielni posiłków, - sprzęt RTV, - wyposażenie placu zabaw. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklaracje CE. Wykonawca wykona montaż dostarczonego sprzętu i dokona jego instalacji. Montaż sprzętu i instalacja muszą nastąpić najpóźniej w dniu dostawy. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania sprzętu, w podstawowym zakresie, w obecności pracownika Zamawiającego. Wykonawca dostarczy sprzęt do budynku Gminnego Żłobka w Głowience ul. Szkolna 8 na własny koszt. Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklarację CE. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z dostarczonym sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim oraz przeprowadzić niezbędne szkolenie obsługi sprzętu. Meble oraz wyposażenie, w tym zabawki dla dzieci, będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz muszą być kompletne i zgodne z wymogami stawianymi przez zamawiającego. Zamawiający wymaga by meble oraz wyposażenie były w kolorach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga by wykonawca dostarczył taką ilość mebli oraz wyposażenia w danym kolorze i odcieniu, jaka wynika ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Jeśli w opisie występują wymiary, zamawiający dopuszcza różnicę w wymiarze +/- 5%. Przedmioty objęte dostawą (przede wszystkim zabawki) muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa zdrowia dzieci i osób trzecich podczas użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem lub w sposób możliwy do przewidzenia z uwzględnieniem zachowania dzieci do lat 3. Zabawki muszą spełniać zasadnicze wymagania bezpieczeństwa wykazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek (Dz. U. z 2016 r., poz. 1730).
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-17T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w sposób należyty, co najmniej 1 dostawę wyposażenia odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Oprócz przypadków o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) terminu realizacji dostaw objętych umową w przypadku: a) opóźnienia w wyborze Wykonawcy w procedurze przetargowej – o taką ilość dni o jaką nastąpiło opóźnienie względem terminu rozpoczęcia dostaw, b) zawieszenia realizacji dostaw przez Zamawiającego, 2) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) zmiany stawki urzędowej podatku VAT, b) zmiany obowiązujących przepisów; 3) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego w przypadku: a) powierzenia podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie Wykonawcy, b) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, c) powierzenia części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zmiany do umowy mogą być wprowadzane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużony okres gwarancji i rękojmii
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)