GuidZP400 |
66f301ee-da4a-4991-b4b5-3551ac6f68ef
|
Biuletyn |
543687-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejsce Piastowe
|
Regon |
37044058300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dukielska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Miejsce Piastowe
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-430
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
13 4353012 w. 122,
|
Zamawiajacy fax |
134 309 799
|
Zamawiajacy email |
aulanowska@miejscepiastowe.pl,
|
Adres strony url |
bip..miejscepiastowe.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.miejscepiastowe.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.miejscepiastowe.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie (poczta, osobiście, za pośrednictwem posłańca)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Miejsce Piastowe, 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14 - biuro obsługi klienta
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia
|
Numer referencyjny |
ZP.271.4.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja asortymentu stanowiącego wyposażenie żłobka w Głowience.
Dostawa obejmuje następujące artykuły:
- meble (szafki, stoliki, krzesełka, przewijaki, wieszaki, leżaki, łóżeczka),
- zabawki,
- artykuły plastyczne,
- naczynia i wyposażenie kuchni i rozdzielni posiłków,
- sprzęt RTV,
- wyposażenie placu zabaw.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklaracje CE. Wykonawca wykona montaż dostarczonego sprzętu i dokona jego instalacji. Montaż sprzętu i instalacja muszą nastąpić najpóźniej w dniu dostawy. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania sprzętu, w podstawowym zakresie, w obecności pracownika Zamawiającego. Wykonawca dostarczy sprzęt do budynku Gminnego Żłobka w Głowience ul. Szkolna 8 na własny koszt. Przy dostawie przedmiotu zamówienia do urządzeń należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklarację CE. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z dostarczonym sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim oraz przeprowadzić niezbędne szkolenie obsługi sprzętu.
Meble oraz wyposażenie, w tym zabawki dla dzieci, będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz muszą być kompletne i zgodne z wymogami stawianymi przez zamawiającego. Zamawiający wymaga by meble oraz wyposażenie były w kolorach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga by wykonawca dostarczył taką ilość mebli oraz wyposażenia w danym kolorze i odcieniu, jaka wynika ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Jeśli w opisie występują wymiary, zamawiający dopuszcza różnicę w wymiarze +/- 5%. Przedmioty objęte dostawą (przede wszystkim zabawki) muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa zdrowia dzieci i osób trzecich podczas użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem lub w sposób możliwy do przewidzenia z uwzględnieniem zachowania dzieci do lat 3. Zabawki muszą spełniać zasadnicze wymagania bezpieczeństwa wykazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek (Dz. U. z 2016 r., poz. 1730).
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w sposób należyty, co najmniej 1 dostawę wyposażenia odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Oprócz przypadków o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji dostaw objętych umową w przypadku:
a) opóźnienia w wyborze Wykonawcy w procedurze przetargowej – o taką ilość dni o jaką nastąpiło opóźnienie względem terminu rozpoczęcia dostaw,
b) zawieszenia realizacji dostaw przez Zamawiającego,
2) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany stawki urzędowej podatku VAT,
b) zmiany obowiązujących przepisów;
3) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego w przypadku:
a) powierzenia podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
b) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na etapie realizacji dostaw,
c) powierzenia części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Zmiany do umowy mogą być wprowadzane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu
|
IV 4 4 data |
2020-06-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|