GuidZP400 |
982bdc68-510e-46d2-9ab7-eb9b8ccb334e
|
Biuletyn |
544511-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
27624072400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. G. Zapolskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-218
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2660230, 2660251
|
Zamawiajacy fax |
32 2663630, 2660251
|
Zamawiajacy email |
dag@centrum-pediatrii.com.pl
|
Adres strony url |
https://centrum-pediatrii.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://centrum-pediatrii.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://centrum-pediatrii.com.pl/zamowieniapubliczne/przetargi_zakup
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego, osobiście, kurierem lub drogą pocztową na adres Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o., ul. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, Dział Administracyjno-Prawny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym
|
Numer referencyjny |
PZ/4/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski i opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych prac programistycznych w tym zakresie.
Przedmiot zamówienia obejmuje 3 następujące pakiety:
pakiet nr 1 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.
pakiet nr 2 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.
pakiet nr 3 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.
Ilości roboczogodzin indywidualnych prac programistycznych podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym:
a) dla pakietu nr 1 - załącznik nr 2A do SIWZ;
b) dla pakietu nr 2 - załącznik nr 2B do SIWZ;
c) dla pakietu nr 3 - załącznik nr 2C do SIWZ;
są ilościami szacunkowymi.
Są to ilości maksymalne, które mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia o ostatecznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości brutto określonej w umowie.
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach, niezaakceptowanie ich spowoduje odrzucenie oferty.
Pozostałe informacje zawarte są w SIWZ rozdział III i w załącznikach do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP w zakresie: opieki serwisowej, nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem komputerowym oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych prac programistycznych w tym zakresie w wysokości nie wyższej niż 20% wartości podstawowego wynagrodzenia.
2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług:
48.61.40.00-5 system pozyskiwania danych
48.81.20.00-3 systemy informacji finansowej
72.00.00.00-5 usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72.26.00.00-5 usługi w zakresie oprogramowania
72.26.10.00-2 usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72.26.20.00-9 usługi rozbudowy oprogramowania
72.26.30.00-6 usługi wdrażania oprogramowania
72.26.50.00-0 usługi konfiguracji oprogramowania
72.26.60.00-7 usługi doradcze w zakresie oprogramowania
72.26.70.00-4 usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72.26.80.00-1 usługi dostawy oprogramowania
72.61.10.00-6 usługi w zakresie wsparcia technicznego
3. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu
dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Będzie ono polegało na powtórzeniu podobnych usług do usług, które stanowią zamówienie podstawowe i zostanie udzielone na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje opiekę serwisową oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym zgodnie z wymogami opisanymi w SIWZ oraz jego załącznikach.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie, dokonanie zmiany w ilościach określonych przez Zamawiającego lub nie określenie wartości pozycji pakietu spowoduje odrzucenie całego pakietu / oferty.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.”Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych tożsamych lub lepszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment jest równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie badania ofert do udzielenia przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
6. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca, wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości:
a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;
b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;
c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;
Jeżeli z załączonego dokumentu nie wynika fakt uiszczenia składki, należy dołączyć dowód wpłaty lub inny dokument potwierdzający uiszczenie składki.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz przedstawi dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. listy referencyjne, opinie użytkowników itp.). Każda usługa musi opiewać na kwotę brutto nie mniejszą niż:
a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;
b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;
c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;
W przypadku usług będących w trakcie ich wykonywania wartość każdej już zrealizowanej usługi nie może być niższa niż ww. kwoty brutto dla poszczególnych pakietów.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą odpowiednie kwalifikacje w przedmiocie zamówienia, odpowiedzialną za świadczenie usług i współpracę
z Zamawiającym, posiadającą wystawione przez producenta oprogramowania certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla danego oprogramowania tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników, o minimum 2-letnim doświadczeniu na podobnym stanowisku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości:
a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;
b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;
c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;
Jeżeli z załączonego dokumentu nie wynika fakt uiszczenia składki, należy dołączyć dowód wpłaty lub inny dokument potwierdzający uiszczenie składki.
2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości (równej lub większej niż:
a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;
b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;
c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - o treści określonej w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku usług będących w trakcie realizacji, wartość każdej już zrealizowanej usługi nie może być niższa niż ww. kwoty brutto dla poszczególnych pakietów.
3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści określonej w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ;
2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy według załącznika nr 2A / 2B / 2C do SIWZ;
3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według załącznika nr 8 do SIWZ – (tylko jeśli dotyczy);
4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku gdy:
a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/ lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
5. Każdy Wykonawca, który złoży swoją ofertę w przedmiotowym postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według załącznika nr 7 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zawarta zostanie umowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 9A / 9B / 9C do SIWZ.
2. Zakazane są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpi jedna ze wskazanych poniżej okoliczności lub zajdą przesłanki opisane w art. 144 ustawy Pzp:
a) ustawowa zmiana stawki podatku od towaru i usług VAT wprowadzona przez odpowiednie organa państwowe z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę przy czym cena netto pozostaje bez zmian;
b) zmiana danych podmiotowych stron (np. w wyniku przekształcenia, zmiany adresu itp.) z dniem podpisania aneksu;
3. Powyższe okoliczności stanowią warunek zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu InfoMedica w ramach pakietu nr 1, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera:
1.1 wprowadzanie zmian w Systemie w ramach pakietu nr 1 w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu poprzez opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową;
b) dostarczenie Updatów oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji;
1.2 możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową;
1.3 usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII;
a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego;
b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego;
c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego;
d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego;
1.4 gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego niniejszą Umową w ramach realizacji pakietu nr 1 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
1.5 opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 1 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową;
1.6 bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
1.7 pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem;
1.8 pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego;
1.9 doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
1.10 obsługę serwisową Systemu objętego pakietem nr 1, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym korzystanie z konsultacji telefonicznych;
1.11 prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową;
1.12 w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym w terminie do 5 dni roboczych od daty przeprowadzania aktualizacji;
1.13 wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku;
1.14 zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową;
1.15 usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, od godziny 08:00 do godziny 16:00;
1.16 udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w ramach pakietu nr 1 w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową;
1.17 na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmiany umowy;
1.18 zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 1. Podane godziny są szacunkowe
i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu Mediqus w ramach pakietu nr 2, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera:
2.1. wprowadzanie zmian w Systemie w ramach pakietu nr 2 zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową;
b) dostarczenie Updatów Systemu oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji;
2.2. możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają ze zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową;
2.3. usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII;
a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego:
b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego;
c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego;
d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego;
2.4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego Umową w ramach realizacji pakietu nr 2 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie
w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy, zgłoszenia żadania zmian należy dokonywać przez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
2.5. opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 2 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową;
2.6. bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego,
2.7. pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem;
2.8. pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego;
2.9. doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
2.10. obsługa serwisowa Systemu objętego pakietem nr 2, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym konsultacji telefonicznych;
2.11. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową:
2.12. w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym, w terminie do 5 dni roboczych od przeprowadzania aktualizacji;
2.13. wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku;
2.14. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową:
2.15. usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00,
2.16. udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową,
2.17. na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmian umowy;
2.18. zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 2. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
3. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu Alteris w ramach pakietu nr 3, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera:
3.1. wprowadzanie zmian w Systemie w zakresie pakietu nr 3 dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową;
b) dostarczenie Updatów oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji;
3.2. możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową;
3.3. usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 48 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII;
a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego:
b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego;
c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego;
d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego;
3.4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego Umową w ramach realizacji pakietu nr 3 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żąda nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy, zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
3.5. opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 3 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową;
3.6. bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego,
3.7. pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem;
3.8. pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego;
3.9. doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach Umowy w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
3.10. obsługa serwisowa Systemu objętego pakietem nr 3, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym konsultacji telefonicznych;
3.11. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową;
3.12. w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym, w terminie do 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia aktualizacji;
3.13. wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku;
3.14. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową;
3.15. usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00;
3.16. udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w ramach pakietu nr 3 w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową,
3.17. na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmiany umowy;
3.18. zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 3. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.
|
| |