GuidZP400 |
95a994dc-8bfa-4a56-8140-7f62bf9d0261
|
Biuletyn |
540078-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
|
Regon |
00031334800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bielska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Cieszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 854 92 00
|
Zamawiajacy fax |
33 852 12 24
|
Zamawiajacy email |
zampubl@szpitalslaski.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalslaski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Doposażenie ZZOZ w Cieszynie w sprzęt medyczny i komputerowy, środki ochrony osobistej, testy i materiały do diagnostyki niezbędne do leczenia pacjentów w stanie nagłego zagrożenia życia wynikającego z zaostrzenia choroby COVID-19 oraz pacjentów zakażonych wirusem SARS-CoV-2.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalslaski.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
ZP 688/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych, komputerów przenośnych, routerów i switchów do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie.
Krótki opis poszczególnych części - Zadań zawarto w "ZAŁĄCZNIKU I - INFORMACJACH DOTYCZĄCYCH OFERT CZĘŚCIOWYCH"
2. Zamówienie podzielone jest na 4 części - zadania, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
• Zadanie nr 1 – Dostawa stacji roboczych z monitorami
• Zadanie nr 2 – Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
• Zadanie nr 3 – Dostawa punktów dostępowych (routerów)
• Zadanie nr 4 – Dostawa przełączników sieciowych (switchy)
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia ukazania się informacji z sesji otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, i oświadczenie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, złoży aktualne na dzień złożenia, następujące oświadczenia i dokumenty:
a) deklaracje CE dla oferowanego sprzętu;
b) opisy oferowanego sprzętu (np. foldery, karty katalogowe),
c) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania SIWZ oraz jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie a)-c), Wykonawcy składają łącznie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się m.in.:
1. Wypełniony formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony formularz parametrów technicznych w zakresie Zadań nr 1-4 stanowiący załącznik nr 2_1 – 2_4 do SIWZ – dołączyć wyłącznie te Formularze parametrów technicznych w zakresie zadania/-ń, na które składana jest oferta.
3. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli (np. KRS, CEiDG),
4. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium w następujących wysokościach:
Zadanie nr 1 – 1 400,00 zł, słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 złotych;
Zadanie nr 2 – 400,00 zł, słownie: czterysta 00/100 złotych,
Zadanie nr 3 – 230,00 zł, słownie: dwieście trzydzieści 00/100 złotych,
Zadanie nr 4 – 130,00 zł, słownie: sto trzydzieści 00/100 złotych,
należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert, w jednej lub w kilku z następujących form:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 tekst jednolity).
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233.
W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 688/20.
Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku.
Wadium w formie innej niż w pieniądzu, powinno obejmować przekazanie tego dokumentu
w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. w oryginale dokumentu wadialnego, przy czym dokument wystawiony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia, należy złożyć jako załącznik w sposób określony w pkt VI.8. SIWZ – z dopiskiem „Wadium – ZP 688/20” lub wraz z ofertą, a dokument wystawiony w formie pisemnej, należy zdeponować
w kopercie opisanej „Wadium – ZP 688/20”, w Pokoju nr 9 w Budynku H -Administracja/Dyrekcja.
2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), oraz w przypadku gdy wadium zostanie wniesione w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjantów) lub z treści poręczenia lub gwarancji musi wynikać, że obejmują one wszystkich członków konsorcjum.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku:
a) zmian w nazwach, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron,
b) konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy,
c) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu i mogą obejmować
w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej. W takim przypadku zmianie może ulec termin realizacji umowy poprzez jego wydłużenie o okres występowania siły wyższej,
d) konieczności wprowadzenia zapisów do umowy, które zostaną narzucone warunkami umowy o dofinansowanie lub jej zmianami,
e) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.
2.Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Dostawa stacji roboczych z monitorami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych z monitorami w ilości 45 szt., zwanych dalej "sprzętem".
2. Wymagania ogólne, które oferowany sprzęt musi spełniać:
a) musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2019 lub 2020,
b) musi posiadać deklaracje zgodności CE dla wszystkich swoich elementów,
c) musi spełniać kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych lub równoważną.
3. Szczegółowe wymagania oraz parametry techniczne, które oferowany sprzęt musi spełniać, zawarto w Formularzu parametrów technicznych stanowiącym - Załącznik nr 2_1 do SIWZ.
4. W ramach realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostarczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie przy ul. Bielskiej 4 fabrycznie nowego sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz być oznakowany znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny,
b) instalacji oprogramowania (jeżeli dotyczy),
c) dostarczenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim, przynajmniej w formie elektronicznej,
d) udzielenia okresu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 36 miesięcy, licząc od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji. W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca gwarantuje nieodpłatną obsługę serwisową, polegającą na naprawie sprzętu poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii sprzętu do 24 godzin w dni robocze. Usunięcie zgłoszonej awarii w terminie do 5 dni, licząc od momentu podjęcia naprawy (reakcji serwisu). Każdorazowa interwencja serwisu musi być zakończona spisaniem stosownego protokołu,
e) dostarczenia dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – kart gwarancyjnych sprzętu,
f) przekazania sprzętu na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych w ilości 5 szt. zwanych dalej "sprzętem".
2. Wymagania ogólne, które oferowany sprzęt musi spełniać:
a) musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2019 lub 2020,
b) musi posiadać deklaracje zgodności CE dla wszystkich swoich elementów,
c) musi spełniać kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych lub równoważną.
3. Szczegółowe wymagania oraz parametry techniczne, które oferowany sprzęt musi spełniać, zawarto w Formularzu parametrów technicznych stanowiącym - Załącznik nr 2_2 do SIWZ.
4. W ramach realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostarczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie przy ul. Bielskiej 4 fabrycznie nowego sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz być oznakowany znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny,
b) instalacji oprogramowania (jeżeli dotyczy),
c) dostarczenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim, przynajmniej w formie elektronicznej,
d) udzielenia okresu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 36 miesięcy, licząc od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji. W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca gwarantuje nieodpłatną obsługę serwisową, polegającą na naprawie sprzętu poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii sprzętu do 24 godzin w dni robocze. Usunięcie zgłoszonej awarii w terminie do 5 dni, licząc od momentu podjęcia naprawy (reakcji serwisu). Każdorazowa interwencja serwisu musi być zakończona spisaniem stosownego protokołu,
e) dostarczenia dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – kart gwarancyjnych sprzętu,
f) przekazania sprzętu na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Dostawa punktów dostępowych (routerów)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa punktów dostępowych w ilości 80 szt. zwanych dalej "sprzętem".
2. Wymagania ogólne, które oferowany sprzęt musi spełniać:
a) musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2019 lub 2020,
b) musi posiadać deklaracje zgodności CE dla wszystkich swoich elementów,
c) musi spełniać kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych lub równoważną.
3. Szczegółowe wymagania oraz parametry techniczne, które oferowany sprzęt musi spełniać, zawarto w Formularzu parametrów technicznych stanowiącym - Załącznik nr 2_3 do SIWZ.
4. W ramach realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostarczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie przy ul. Bielskiej 4 fabrycznie nowego sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz być oznakowany znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny,
b) instalacji oprogramowania (jeżeli dotyczy),
c) dostarczenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim, przynajmniej w formie elektronicznej,
d) udzielenia okresu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 24 miesiące, licząc od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji. W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca gwarantuje nieodpłatną obsługę serwisową, polegającą na naprawie sprzętu poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii sprzętu do 24 godzin w dni robocze. Usunięcie zgłoszonej awarii w terminie do 5 dni, licząc od momentu podjęcia naprawy (reakcji serwisu). Każdorazowa interwencja serwisu musi być zakończona spisaniem stosownego protokołu,
e) dostarczenia dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – kart gwarancyjnych sprzętu,
f) przekazania sprzętu na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Dostawa przełączników sieciowych (switchy)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych w ilości 4 szt., zwanych dalej "sprzętem".
2. Wymagania ogólne, które oferowany sprzęt musi spełniać:
a) musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2019 lub 2020,
b) musi posiadać deklaracje zgodności CE dla wszystkich swoich elementów,
c) musi spełniać kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych lub równoważną.
3. Szczegółowe wymagania oraz parametry techniczne, które oferowany sprzęt musi spełniać, zawarto w Formularzu parametrów technicznych stanowiącym - Załącznik nr 2_4 do SIWZ.
4. W ramach realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostarczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie przy ul. Bielskiej 4 fabrycznie nowego sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz być oznakowany znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny,
b) instalacji oprogramowania (jeżeli dotyczy),
c) dostarczenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim, przynajmniej w formie elektronicznej,
d) udzielenia okresu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 24 miesiące, licząc od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji. W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca gwarantuje nieodpłatną obsługę serwisową, polegającą na naprawie sprzętu poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii sprzętu do 24 godzin w dni robocze. Usunięcie zgłoszonej awarii w terminie do 5 dni, licząc od momentu podjęcia naprawy (reakcji serwisu). Każdorazowa interwencja serwisu musi być zakończona spisaniem stosownego protokołu,
e) dostarczenia dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – kart gwarancyjnych sprzętu,
f) przekazania sprzętu na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
|
| |