Dostawa sprzętu medycznego dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi

Data publikacji 2020-05-27
Data zakończenia 2020-06-18 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544275-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi przy ul. Okólnej 181 w ramach realizacji zadania pn.: „Poprawa jakości rehabilitacji pacjentów poprzez zakup nowego sprzętu do Oddziału Rehabilitacji Szpitala w Tuszynie” w ramach Budżetu Obywatelskiego „ŁÓDZKIE NA PLUS” na rok 2020.
2. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa – Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione sprzęty, które zostały określone we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 33.10.00.00-1
Część 1: A) Aparat do elektroterapii – 1 szt.
B) Aparat do laseroterapii z sondą – 1 szt.
C) Lampa – 2 szt.
D) Drenaż limfatyczny – 1 szt.
Część 2: Rowerek treningowy – 2 szt.
Część 3: Orbitrek – 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e6adfa2-93a5-4486-a335-e775ef8b410f
Biuletyn 544275-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
Regon 47321127100000
Zamawiajacy adres ulica Okólna
Zamawiajacy adres numer domu 181
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 6177351, 6590412,
Zamawiajacy fax 426 590 412
Zamawiajacy email zamowienia@centrumpluc.com.pl,
Adres strony url www.centrumpluc.com.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.centrumpluc.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.centrumpluc.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej lub złożona osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WZZOZCLChPłiR w Łodzi przy ul. Okólnej 181, 91-520 Łódź pawilon „C” II piętro Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Numer referencyjny 15/ZP/PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi przy ul. Okólnej 181 w ramach realizacji zadania pn.: „Poprawa jakości rehabilitacji pacjentów poprzez zakup nowego sprzętu do Oddziału Rehabilitacji Szpitala w Tuszynie” w ramach Budżetu Obywatelskiego „ŁÓDZKIE NA PLUS” na rok 2020. 2. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione sprzęty, które zostały określone we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 33.10.00.00-1 Część 1: A) Aparat do elektroterapii – 1 szt. B) Aparat do laseroterapii z sondą – 1 szt. C) Lampa – 2 szt. D) Drenaż limfatyczny – 1 szt. Część 2: Rowerek treningowy – 2 szt. Część 3: Orbitrek – 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-20T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie zostanie zrealizowane do 20 lipca 2020 roku.
Okreslenie warunkow Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa powyższego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa powyższego warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za uprzednią zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a) zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; c) zmiany wynagrodzenia na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe; d) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę jednak nie dłużej niż o kolejne 2 dni robocze w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia; 3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 lit. a-d następuje na uzasadniony (udokumentowany) wniosek Wykonawcy złożony przed upływem pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy obowiązani są złożyć: 1) Ofertę na którą składają się: a) formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w formie oświadczenia wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Ewentualne pełnomocnictwo,

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 1: A) Aparat do elektroterapii – 1 szt. B) Aparat do laseroterapii z sondą – 1 szt. C) Lampa – 2 szt. D) Drenaż limfatyczny – 1 szt. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa – Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 2: Rowerek treningowy – 2 szt. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa – Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 3: Orbitrek – 2 szt. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa – Załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji na oferowane sprzęty
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)