| GuidZP400 |
2e6adfa2-93a5-4486-a335-e775ef8b410f
|
| Biuletyn |
544275-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
|
| Regon |
47321127100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Okólna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
181
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
91-520
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
042 6177351, 6590412,
|
| Zamawiajacy fax |
426 590 412
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@centrumpluc.com.pl,
|
| Adres strony url |
www.centrumpluc.com.pl
|
| Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
bip.centrumpluc.com.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.centrumpluc.com.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej lub złożona osobiście.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WZZOZCLChPłiR w Łodzi przy ul. Okólnej 181, 91-520 Łódź pawilon „C” II piętro Kancelaria
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
|
| Numer referencyjny |
15/ZP/PN/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi przy ul. Okólnej 181 w ramach realizacji zadania pn.: „Poprawa jakości rehabilitacji pacjentów poprzez zakup nowego sprzętu do Oddziału Rehabilitacji Szpitala w Tuszynie” w ramach Budżetu Obywatelskiego „ŁÓDZKIE NA PLUS” na rok 2020.
2. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa – Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione sprzęty, które zostały określone we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 33.10.00.00-1
Część 1: A) Aparat do elektroterapii – 1 szt.
B) Aparat do laseroterapii z sondą – 1 szt.
C) Lampa – 2 szt.
D) Drenaż limfatyczny – 1 szt.
Część 2: Rowerek treningowy – 2 szt.
Część 3: Orbitrek – 2 szt.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-07-20T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamówienie zostanie zrealizowane do 20 lipca 2020 roku.
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa powyższego warunku udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa powyższego warunku udziału w postępowaniu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
nie dotyczy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za uprzednią zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych
przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
a) zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian;
c) zmiany wynagrodzenia na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe;
d) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę jednak nie dłużej niż o kolejne 2 dni robocze w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia;
3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 lit. a-d następuje na uzasadniony (udokumentowany) wniosek Wykonawcy złożony przed upływem pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
| IV 4 4 data |
2020-06-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy obowiązani są złożyć:
1) Ofertę na którą składają się:
a) formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) Załącznik nr 2 do SIWZ;
2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w formie oświadczenia wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
3) Ewentualne pełnomocnictwo,
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-20T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 1: A) Aparat do elektroterapii – 1 szt.
B) Aparat do laseroterapii z sondą – 1 szt.
C) Lampa – 2 szt.
D) Drenaż limfatyczny – 1 szt.
Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa – Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-20T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 2: Rowerek treningowy – 2 szt.
Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa – Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Część 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-20T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 3: Orbitrek – 2 szt.
Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określa – Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |