Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie wraz z wyposażeniem i jego rozmieszczeniem – z podziałem na pakiety

Data publikacji 2020-05-27
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544494-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454530007, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętym postępowaniem jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze w budynku przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie wraz z wyposażeniem i jego rozmieszczeniem, będącego siedzibą Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie – z podziałem na pakiety

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cf40cbf7-6d71-43a9-b2c1-6cf772231f93
Biuletyn 544494-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie
Regon 14003987000000
Zamawiajacy adres ulica Poligonowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-051
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 417 74 47,
Zamawiajacy fax 224 407 179
Zamawiajacy email zam.publ@warszawapraga.so.gov.pl,
Adres strony url http://www.warszawapraga.so.gov.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd powszechny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie wraz z wyposażeniem i jego rozmieszczeniem – z podziałem na pakiety
Numer referencyjny ZP/SOWP/10/20
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia objętym postępowaniem jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze w budynku przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie wraz z wyposażeniem i jego rozmieszczeniem, będącego siedzibą Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie – z podziałem na pakiety
Cpv glowny przedmiot 45453000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca, w zakresie Pakietu nr 1, spełni ten warunek jeśli wykaże, że: • wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania zdolności technicznych lub zawodowych, tj. wykonał min. 3 (trzy) roboty remontowe polegające na remoncie pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto każda z robót, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności dowodów zawierających informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; • dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i/lub architektonicznej bez ograniczeń, zgodnie z uPb, która posiada minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora robót budowlanych i/lub kierownika robót budowlanych. Wykonawca, w zakresie Pakietu nr 2, spełni ten warunek jeśli wykaże, że: • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda z dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca wypełnia wykaz kadry technicznej
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993); 2. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – dokument sporządzony w postaci elektronicznej, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 3. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) – dokument sporządzony w postaci elektronicznej, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 4. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – dokument sporządzony w postaci elektronicznej, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993); 6. aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993).
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie w szczególności wskazujących, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ – dokumenty będące dowodami mogą być elektroniczną kopią dokumentów opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993). Składany wykaz wykonanych robót budowlanych musi być dokumentem elektronicznym opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz zostać złożony w Systemie (dotyczy Pakietu nr 1); 2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ – dokument elektroniczny, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym (dotyczy Pakietu nr 1); 3. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie dostaw mebli biurowych, których zrealizowana wartość (każdej z umów dostawy z osobna – także tych obecnie realizowanych) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 150.000,00 złotych brutto, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ, wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dokumenty będące dowodami mogą być elektroniczną kopią dokumentów opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993) (dotyczy Pakietu nr 2).
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadkach określonych w art. 22a uPzp (poleganie na zasobach innych podmiotów oraz dotyczące podwykonawców) Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1 do 4 i ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn.zm.) w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przy czym w przypadku oświadczeń złożenie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest formą zastrzeżoną pod rygorem nieważności. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 2. Pełnomocnictwo - jeśli wymagane; 3. oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. – Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego w Systemie informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej). Powyższe oświadczenie Wykonawca składa w Systemie, w sekcji Oferta – Korespondencja, w formie dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 4. w przypadku powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie powierzy on podwykonawcom, na dokumencie o treści zgodnej z Załącznikiem nr 10 do niniejszej SIWZ – złożony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 5. szczegółowy kosztorys ofertowy złożony w formie dokumentu elektronicznego; 6. zestawienie stosowanych materiałów i produktów równoważnych (wraz dowodami świadczącymi o ich równoważności). W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę zestawienia materiałów i produktów równoważnych Zamawiający przyjmuje, że zastosowane będą produkty wskazane w dokumentach stanowiących Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – zestawienie musi być złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w następujących wysokościach: Pakiet nr 1 w kwocie 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100); Pakiet nr 2 w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100) Pozostałe informacje nt wadium znajdują się w V SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W warunkach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie jedynie w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45453000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa nowych mebli biurowych i wyposażenia wraz z ich rozmieszczeniem do pomieszczeń remontowanych w budynku Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawa i rozmieszczenie mebli biurowych w terminie od dnia 1 listopada 2020 r. do dnia 31 listopada 2020 r., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy i rozmieszczenia. Zamawiający nie wyklucza uzgodnienia wcześniejszego terminu dostawy pomiędzy 15.10.2020 r. a 15.11.2020 r. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy i rozmieszczenia mebli biurowych w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia wezwania skierowanego do Wykonawcy w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej przedstawiciela Wykonawcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli biurowych i wyposażenia wraz z ich rozmieszczeniem do pomieszczeń remontowanych w budynku Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)