GuidZP400 |
cf40cbf7-6d71-43a9-b2c1-6cf772231f93
|
Biuletyn |
544494-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie
|
Regon |
14003987000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poligonowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 417 74 47,
|
Zamawiajacy fax |
224 407 179
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@warszawapraga.so.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://www.warszawapraga.so.gov.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
sąd powszechny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie wraz z wyposażeniem i jego rozmieszczeniem – z podziałem na pakiety
|
Numer referencyjny |
ZP/SOWP/10/20
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia objętym postępowaniem jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze w budynku przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie wraz z wyposażeniem i jego rozmieszczeniem, będącego siedzibą Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie – z podziałem na pakiety
|
Cpv glowny przedmiot |
45453000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca, w zakresie Pakietu nr 1, spełni ten warunek jeśli wykaże, że:
• wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania zdolności technicznych lub zawodowych, tj. wykonał min. 3 (trzy) roboty remontowe polegające na remoncie pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto każda z robót, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności dowodów zawierających informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
• dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i/lub architektonicznej bez ograniczeń, zgodnie z uPb, która posiada minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora robót budowlanych i/lub kierownika robót budowlanych.
Wykonawca, w zakresie Pakietu nr 2, spełni ten warunek jeśli wykaże, że:
• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda z dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca wypełnia wykaz kadry technicznej
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993); 2. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – dokument sporządzony w postaci elektronicznej, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 3. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) – dokument sporządzony w postaci elektronicznej, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 4. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – dokument sporządzony w postaci elektronicznej, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993); 6. aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie w szczególności wskazujących, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ – dokumenty będące dowodami mogą być elektroniczną kopią dokumentów opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993). Składany wykaz wykonanych robót budowlanych musi być dokumentem elektronicznym opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz zostać złożony w Systemie (dotyczy Pakietu nr 1); 2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ – dokument elektroniczny, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym (dotyczy Pakietu nr 1); 3. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie dostaw mebli biurowych, których zrealizowana wartość (każdej z umów dostawy z osobna – także tych obecnie realizowanych) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 150.000,00 złotych brutto, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ, wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dokumenty będące dowodami mogą być elektroniczną kopią dokumentów opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993) (dotyczy Pakietu nr 2).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadkach określonych w art. 22a uPzp (poleganie na zasobach innych podmiotów oraz dotyczące podwykonawców) Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1 do 4 i ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn.zm.) w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przy czym w przypadku oświadczeń złożenie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest formą zastrzeżoną pod rygorem nieważności. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 2. Pełnomocnictwo - jeśli wymagane; 3. oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. – Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego w Systemie informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej). Powyższe oświadczenie Wykonawca składa w Systemie, w sekcji Oferta – Korespondencja, w formie dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 4. w przypadku powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie powierzy on podwykonawcom, na dokumencie o treści zgodnej z Załącznikiem nr 10 do niniejszej SIWZ – złożony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 5. szczegółowy kosztorys ofertowy złożony w formie dokumentu elektronicznego; 6. zestawienie stosowanych materiałów i produktów równoważnych (wraz dowodami świadczącymi o ich równoważności). W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę zestawienia materiałów i produktów równoważnych Zamawiający przyjmuje, że zastosowane będą produkty wskazane w dokumentach stanowiących Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – zestawienie musi być złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w następujących wysokościach: Pakiet nr 1 w kwocie 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100); Pakiet nr 2 w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100)
Pozostałe informacje nt wadium znajdują się w V SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W warunkach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie jedynie w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45453000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa nowych mebli biurowych i wyposażenia wraz z ich rozmieszczeniem do pomieszczeń remontowanych w budynku Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa i rozmieszczenie mebli biurowych w terminie od dnia 1 listopada 2020 r. do dnia 31 listopada 2020 r., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy i rozmieszczenia. Zamawiający nie wyklucza uzgodnienia wcześniejszego terminu dostawy pomiędzy 15.10.2020 r. a 15.11.2020 r. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy i rozmieszczenia mebli biurowych w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia wezwania skierowanego do Wykonawcy w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej przedstawiciela Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli biurowych i wyposażenia wraz z ich rozmieszczeniem do pomieszczeń remontowanych w budynku Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
|
| |