SUKCESYWNA DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH (Numer sprawy: ZP-270-2/2020)

Data publikacji 2020-05-27
Data zakończenia 2020-06-08 00:00:00
Instytucja Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542949-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, a także muszą posiadać atesty i certyfikaty określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na oferowane meble. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na rezygnacji z dostawy części przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ, co uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się
do wykorzystania minimum 50% łącznej wartości brutto przedmiotu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec7e5c4e-79b5-4348-b2a2-c78b41748bff
Biuletyn 542949-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Regon 00028909300000
Zamawiajacy adres ulica Marymoncka
Zamawiajacy adres numer domu 99/103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-813
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 693 700
Zamawiajacy fax 225 693 712
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl
Adres strony url https://www.cmkp.edu.pl
Adres strony internetowej https://cmkp.eb2b.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://cmkp.eb2b.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (01-813) – pokój nr 28-29 (Kancelaria).
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH (Numer sprawy: ZP-270-2/2020)
Numer referencyjny ZP-270-2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, a także muszą posiadać atesty i certyfikaty określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na oferowane meble. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na rezygnacji z dostawy części przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ, co uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 50% łącznej wartości brutto przedmiotu umowy.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 205864,23
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie wskazany w sekcji II.8 ogłoszenia winien brzmieć: "Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. Poszczególne dostawy będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji składanych przez Zamawiającego, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 28 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia." 2. Jest to zamówienie udzielane w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a stosownie do art. 32 ust. 4 ustawy Pzp łączna wartość poszczególnych części zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp dla dostaw.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Wykonawca, który: spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej i wykaże, że posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, co oznacza że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwa zamówienia polegające co najmniej na dostawie mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każde. /UWAGA 1: W przypadku dostaw nadal wykonywanych, wartość i zakres dostawy wykonanej do dnia składania ofert (nie wcześniejszego jednak niż wynika to z dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) musi odpowiadać wartości i zakresowi określonemu w warunku./ /UWAGA 2: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców (lub kilku z nich łącznie) musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego./ /UWAGA 3: Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien dokonać przeliczenia tej wartości na PLN według średniego kursu danej waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych./
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp (w zakresie określonym w SIWZ w odniesieniu do Wykonawcy).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw – o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2 (oraz w sekcji III.1.3 ogłoszenia o zamówieniu) – wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; 2) dowody, o których mowa powyżej, tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem na adres siedziby Zamawiającego albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Pytania/Informacje”): 1) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ dla oferowanych mebli w pozycjach nr 35 – 40, 42 – 44 i 47 potwierdzającego że: a) oferowany przedmiot zamówienia jest produkowany zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001, b) oferowany przedmiot zamówienia jest produkowany zgodnie z systemem zarządzania środowiskowego ISO 14001, 2) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, Wykonawca może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 3) Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt 1, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia i łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, b) terminie realizacji zamówienia, okresie gwarancji i warunkach płatności, c) terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) wypełniony formularz cenowy (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia, b) cenach jednostkowych brutto za poszczególne meble i łącznej cenie ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, c) spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ; 3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie podpisane odpowiednio przez mocodawcę albo notariusza – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ (oraz w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu), którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym): a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu; 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem na adres siedziby Zamawiającego albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Pytania/Informacje”): 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez: 1) zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku niewyczerpania wartości brutto przedmiotu Umowy określonej w § 4 ust. 1 Umowy, z zastrzeżeniem, że okres przedłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy nie może być dłuższy niż 6 miesięcy; 2) zmianę podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy; 3) zmianę modeli lub producenta Mebli objętych przedmiotem Umowy i zastąpienie ich innymi modelami lub produktami, pod warunkiem, że charakteryzują się one co najmniej takimi parametrami jak Meble pierwotnie oferowane, z zastrzeżeniem niezmienności wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy. 2. Zmiana liczby poszczególnych rodzajów Mebli określonych w Załączniku nr 2 do Umowy o nie więcej niż 25% pierwotnej liczby sztuk danego Mebla, z zastrzeżeniem że nie może to powodować przekroczenia wartości brutto przedmiotu Umowy określonej w § 4 ust. 1 Umowy nie wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy i będzie dokonywana na podstawie zamówień, o których mowa w § 3 ust. 2 Umowy, składanych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem że Wykonawca może odmówić realizacji zamówienia w tej części, o czym zobowiązany jest poinformować przedstawiciela Zamawiającego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania zamówienia.
IV 4 4 data 2020-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki 1) postępowanie prowadzone jest w języku polskim; 2) oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia jednostkowego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas naprawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)