GuidZP400 |
27d1b374-3d04-4447-8495-21a91a7772d3
|
Biuletyn |
543535-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
|
Regon |
51421300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 439 387
|
Zamawiajacy fax |
857 439 254
|
Zamawiajacy email |
mpajkert@bialystok.uw.gov.pl
|
Adres strony url |
https://puw.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://puw.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://puw.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dzierżawa i serwis kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tego rodzaju urządzeń
|
Numer referencyjny |
OK-III.272.9.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i serwis kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do tego rodzaju urządzeń. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części:
1) zadanie nr 1 - Dzierżawa oraz serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych;
2) zadanie nr 2 – Serwis urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta oraz Develop wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych;
3) zadanie nr 3 – Serwis urządzeń wielofunkcyjnych Xerox wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych;
4) zadanie nr 4 – Serwis urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych;
5) zadanie nr 5 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, drukarek oraz faksów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125120-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
181944,13
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej:
1) zadanie nr 1
- dwie usługi dzierżawy, trwające przez okres co najmniej jednego roku, co najmniej dwóch urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, część wykonana powinna trwać co najmniej jeden rok),
2) zadanie nr 2
- trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 20 000,00 PLN brutto),
3) zadanie nr 3
- trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 10 000,00 PLN brutto),
4) zadanie nr 4
- trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 10 000,00 PLN brutto),
5) zadanie nr 5
- dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda dostawa (jeśli dostawa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 100 000,00 PLN brutto),
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, dotyczących Wykonawcy oraz podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca:
a) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
b) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej lub zawodowej - wykaz usług lub dostaw, zawierający co najmniej:
1) zadanie nr 1
- dwie usługi dzierżawy, trwające przez okres co najmniej jednego roku, co najmniej dwóch urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, część wykonana powinna trwać co najmniej jeden rok)
2) zadanie nr 2
- trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 20 000,00 PLN brutto),
3) zadanie nr 3
- trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 10 000,00 PLN brutto),
4) zadanie nr 4
- trzy usługi serwisu, tj. naprawy, konserwacji i przeglądu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto każda usługa (jeśli usługa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 10 000,00 PLN brutto),
5) zadanie nr 5
- dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda dostawa ( jeśli dostawa jest w trakcie wykonywania, jej część wykonana powinna wynosić co najmniej 100 000,00 PLN brutto),
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi lub dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania w zakresie wydajności określone przez Zamawiającego:
zadanie nr 5
1) w przypadku tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ Formularz cenowy w pozycjach: 2, 3, 4, 6, 9, 10, 15, 17, 19, 20, 22, 23, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 34, 35, 36, 37, 40, 41, 42, 45, 46, 49, 50, 52, 55, 56, 62, 64, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 75, 78, 79, 82, 85, 86, 87-91, 111, 113, 114, 115, 119, 120-126, 127-134 – dla materiałów równoważnych: wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 lub równoważnego, w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę,
2) w przypadku wkładów atramentowych (tuszy) do drukarek atramentowych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz cenowy w pozycjach: 11, 47, 48, 51, 57, 58, 59, 60, 61, 63, 76, 77, 81 - dla materiałów równoważnych: wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub równoważnego, w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę,
3) w przypadku tonerów kolorowych do drukarek laserowych, wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz cenowy: 1, 5, 7, 12, 13, 14, 16, 18, 21, 24, 25, 26, 33, 38, 39, 43, 44, 53, 54, 65, 73, 74, 80, 83, 84, 92, 110, 112, 118 - dla materiałów równoważnych: wyniki testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 lub równoważnego, w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę,
4) w przypadku tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz cenowy w pozycjach: 116, 117 - dla materiałów równoważnych: oświadczenie Wykonawcy, że toner jest polimeryzowany,
5) wyniki testów wydajnościowych dla materiałów, przeprowadzonych według standardów, o których mowa w lit. a-c w postaci zaświadczenia podmiotu, posiadającego laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę ISO/IEC 17025 lub równoważną, w przypadku gdy Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w lit. a-c, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy,
6) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów równoważnych, posiadają certyfikat ISO 9001 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych,
7) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów równoważnych, posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn.). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.
2. Kwota wadium:
Zadanie 1: 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych),
Zadanie 2: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych),
Zadanie 3: 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych),
Zadanie 4: 240,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści złotych),
Zadanie 5: 3.600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych),
3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 83 1010 1049 0000 3913 9120 0000, z dopiskiem: „Dzierżawa i serwis kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych”.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem „WADIUM” i być ważne przez cały okres związania ofertą.
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO*
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Podlaski,
adres: ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku: iod@bialystok.uw.gov.pl lub: Inspektor ochrony danych, Podlaski Urząd Wojewódzki, 15-213 Białystok, ul. Mickiewicza 3.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
4. Odbiorcą/ami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: każdy uzyskujący wgląd w dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia – zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. poz. 1128) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. Z 2019 r. poz. 1429 z późn. zm.).
Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców!)
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 5 lat – przez cały czas trwania umowy.
7. Ma Pani/Pan prawo żądać od Wojewody Podlaskiego:
1) dostępu do swoich danych osobowych – zamawiający może zażądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania (sprecyzowania) nazwy lub daty postępowania (zakończonego postępowania) o udzielenie zamówienia;
2) sprostowania swoich danych osobowych – nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych – wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
(Uwaga: dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji!).
8. Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119) oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str.2, zwane dalej „RODO”
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dzierżawa oraz serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50310000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15688,80
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dzierżawa oraz serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Serwis urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta oraz Develop wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50310000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24165,89
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Serwis urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta oraz Develop wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Serwis urządzeń wielofunkcyjnych Xerox wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50310000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12082,88
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Serwis urządzeń wielofunkcyjnych Xerox wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Serwis urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50310000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8055,34
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Serwis urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, drukarek oraz faksów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125120-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
121951,22
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, drukarek oraz faksów
|
| |