GuidZP400 |
9aa1920c-2ecf-4823-8727-19472d13a910
|
Biuletyn |
543823-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Zdrowia
|
Regon |
28798700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 6349562, 22 6349724,
|
Zamawiajacy fax |
226 349 638
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@mz.gov.pl,
|
Adres strony url |
https://mz.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mz.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://mz.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Zdrowia dla Dysponenta III stopnia
|
Numer referencyjny |
ADR.250.161.2020 (1)
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania polegającej na aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji oraz na wsparciu technicznym Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspierającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Zdrowia (dalej „System”), który został wyprodukowany przez firmę QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o. w środowisku produkcyjnym i testowym
|
Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przez terminem wszczęcia postępowania ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) co najmniej trzy zamówienia na dostarczenie i/lub utrzymanie przez okres minimum 2 lat systemu klasy ERP, z których każda miała wartość nie mniejsza niż 200 000,00 zł brutto. W przypadku usług
Zespół osób wyznaczonych ze strony Wykonawcy do realizacji przedmiotu Umowy powinien liczyć, co najmniej 3 osoby, spełniających następujące kryteria:
1) co najmniej jedna osoba posiadająca merytoryczne doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w co najmniej jednym wdrożeniu oprogramowania w obszarze kadr dla urzędów administracji rządowej;
2) co najmniej jedna osoba posiadająca merytoryczne doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w co najmniej jednym wdrożeniu oprogramowania w obszarze płac dla urzędów administracji rządowej stosujących klasyfikację zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
3) co najmniej jedna osoba posiadająca merytoryczne doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w co najmniej jednym wdrożeniu oprogramowania w obszarze rachunkowości dla urzędów administracji rządowej stosujących klasyfikację zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
4) co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie, w co najmniej jednym wdrożeniu oprogramowania obejmującego obszary merytoryczne kadr, płac i rachunkowości.
realizowanych, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość zamówionej części wyniesie co najmniej 200 000,00 zł brutto
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykaz usług (sporządzony wg wzoru określonego załącznikiem nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Inne dokumenty niewymienione |
wykaz osób (sporządzony wg wzoru określonego załącznikiem nr 4 do SIWZ), skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
13.05.2020
5/8
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny
dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; zaświadczenie właściwej terenowej
jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; oświadczenie
wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z
dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmianę treści umowy w przypadkach określonych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej: „ p.z.p.”, pod warunkiem, że zmiany dotyczące minimalnego wynagrodzenia za pracę lub podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym i stawki składek na te ubezpieczenia będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana może być dokonana w formie pisemnego aneksu do umowy, według następujących zasad: 1) każdej Stronie przysługuje prawo żądania zmiany wynagrodzenia, zgłoszone drugiej stronie; 2) żądanie zmiany składa się wraz z uzasadnieniem (wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania umowy, oraz przedstawiającym wyliczenia ww. zmian, a także wskazanie jakiego wynagrodzenia umownego dotyczy żądanie)- w formie pisemnej pod
rygorem bezskuteczności; na pisemne żądanie drugiej Strony, złożone nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania przez nią żądania zmiany, Strona składająca żądanie zmiany winna niezwłocznie udostępnić do wglądu drugiej Stronie, w swej siedzibie, księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany umowy; badanie ww. dokumentów źródłowych nie może trwać dłużej niż 21 dni; 3) każda ze Stron ma prawo żądania dodatkowych wyjaśnień, oświadczeń oraz przedstawienia danych uzasadniających stanowisko drugiej Strony; 4) Strony podejmą rokowania w celu ustalenia zasadności żądania zmiany oraz jej wysokości, a także uzasadnienia; 5) aneks dotyczący zmiany wysokości wynagrodzenia powinien być podpisany w terminie nie dłuższym niż 90 dni od dnia przedstawienia żądania zmiany. Zmiany osób i danych opisanych powyżej, w ust. 1 umowy, dokonuje się poprzez powiadomienie przesłane niezwłocznie drugiej Stronie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|