GuidZP400 |
3ea4c608-8ebd-4fe6-a80c-47684af4ebc1
|
Biuletyn |
544170-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
|
Regon |
28890000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Powstańców Wielkopolskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
72
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 661 086
|
Zamawiajacy fax |
914 661 113
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spsk2-szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.spsk2-szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Powstańców Wlkp. 72 70-111 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SPSK-2
|
Numer referencyjny |
ZP/220/16/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
9
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Opis przedmiotu zamówienia i szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych (FCJ), stanowiący załącznik do FO. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z dnia 2020.02.06), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
30
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
WRAZ Z OFERTĄ wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu (oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania) – zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik do FO; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12- 23 i art. 24 ust 5 pkt 1 i 4 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terytorium RP – zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z dnia 2020.02.06) – zgodnie z załącznikiem do FO;
2. dokumenty w postaci ulotek, katalogów (kart katalogowych) broszur lub innych dokumentów określanych dalej jako „materiały informacyjne producenta”, potwierdzających, że oferowane wyroby posiadają parametry i właściwości określone w SIWZ i załącznikach do SIWZ, z wyraźnym zaznaczeniem, których pozycji dotyczą, zawierające co najmniej wskazanie producenta, nazwy wyrobu, oferowanych rozmiarów (jeśli dotyczy) wraz z ich numerami katalogowymi (jeśli posiadają numery katalogowe) oraz fotografie oferowanych narzędzi.
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej – dalej określanej jako „Platforma”. Wejście na Platformę poprzez link: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin (zakładka dot. danego postępowania, do wyszukania po numerze referencyjnym) Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Ze względu na wartość zamówienia (mniejszą niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy PZP), dopuszczalną formą składania oferty oraz oświadczenia z art. 25a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27, dalej „PZP”) pozostaje forma pisemna. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów: pkt IX SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
a) obniżenia cen jednostkowych wyrobów w innych przypadkach niż określone w § 5 ust. 4-5 umowy lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego,
b) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 10 umowy – dotyczy zadań 2-7 oraz 9,
c) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 10 i 11 umowy – dotyczy zadań 1 i 8,
d) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 10 ust. 2-7 umowy,
e) zmiany wysokości cen jednostkowych w przypadkach określonych w § 5 ust. 4-5 umowy,
f) zmiany wielkości opakowania wyrobu, pod warunkiem zachowania ceny ofertowej z uwzględnieniem zmienionej wielkości opakowania.
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna.
4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym.
5. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy, a w przypadku, o którym mowa w § 5 ust. 7-8 umowy, do wniosku ponadto winny być załączone dowody na okoliczność, w jakim stopniu powoływana zmiana przepisów ma wpływ na wysokość cen jednostkowych.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
A. FORMA ELEKTRONICZNA OFERTY: zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. B. FORMA PISEMNA OFERTY: Wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, że nie mogą być one udostępnione powinien złożyć te informacje w osobnym opakowaniu z odpowiednim oznaczeniem, zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty. Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2019.1010 t.j. z dnia 2019.05.30) są: nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 PZP. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 rozporządzenia RODO znajduje się w SIWZ, rozdział I pkt XXII. 2. Szczegółowe informacje dotyczące miejsca składania oraz otwarcia ofert znajdują się w SIWZ, rozdział I pkt XVI.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182240-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1 Podkładka do defibrylacji
2 Elektroda do defibrylacji zewnętrznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1 Pętla do polipektomii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1 Rurka tracheotomijna do odsysania znad mankietu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1 Przyrząd do aspiracji płynów z filtrem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141326-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1 Igła do stymulacji nerwów obwodowych pod kontrolą USG i stymulatora
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1 Sonda do tonometru Icare Pro
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1 Zestaw do amniopunkcji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1 Test do kontroli procesów dezynfekcji termicznej w myjniach-dezynfektorach
2 Test do kontroli skuteczności mycia w myjniach-dezynfektorach
3 Uchwyt do testów z poz.2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157810-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1 Aparat do indywidualnych cwiczeń i stymulacji głębokiego wdechu
|
| |